abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144519865
Zelf kijk ik niet naar the voice, maar zie net bij life for you dat Lisa,Amy en Shelly mee hebben gedaan. Ik weet niet of ze door zijn, maar dat doet er niet toe. Deze 3 meiden zingen al een tijdje, toeren en weet ik veel wat'dit hebben ze toch helemaal niet nodig? Zou oneerlijk zijn als ze doorgaan naar bv de liveshows. Dit wordt steeds meer een show van bekende nedelanders..

Geef de ''gewone mens'' gewoon eens de kans
pi_144519890
Zijn vast niet zo goed als AMA, anouk matthijs en amber
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
  zondag 14 september 2014 @ 17:46:00 #3
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_144519917
Ging erom dat ze van hun imago als kindersterren af wilden en nu dus opnieuw zich wilden bewijzen volgens mij. _O-
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
pi_144519961
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zondag 14 september 2014 @ 17:48:43 #5
430880 mig72
De Professional
pi_144519995
quote:
Zijn dat ze?
pi_144520012
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zondag 14 september 2014 @ 17:50:57 #7
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_144520067
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
pi_144520129
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
pi_144520137
Fout ventje _O_
pi_144520171
Ze zien er nu zo knap uit O+
(she/her)
  zondag 14 september 2014 @ 18:27:22 #11
430880 mig72
De Professional
pi_144521262
quote:
Doe derde rechts ziet uit alsof ze de dochter van een mijn exen kan zijn. Zelfde wangen en gezicht nb.
  zondag 14 september 2014 @ 18:41:00 #12
430880 mig72
De Professional
pi_144521655
Ik zie nu dat ze trouwens geen Lisa Amy Shelley meer heten maar:

http://nl.wikipedia.org/wiki/O%27G3NE

Hoe je ook dat moet uitspreken. :')
pi_144522971
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 18:41 schreef mig72 het volgende:

Zag het net ook
pi_144541899
Wat is er met ze gebeurt :'( ?
pi_144542678
quote:
13s.gif Op maandag 15 september 2014 08:43 schreef iBenny het volgende:
Wat is er met ze gebeurt :'( ?
Ze zijn volwassen geworden?

Ik heb het gemist, ga nu de auditie kijken :D

-edit-

Heel erg goed gezongen, maar hoe eerlijk is dit dan tegenover anderen? Ze hadden solo mee moeten doen...
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_144543958
ach ja, binnekort the voice-VIP met aleen maar bekende nederlanders, en dan verdwijnty de gewone voice. net als met expeditie robinson.
pi_144544000
Ik dacht dat dit over TBBT zou gaan ;(
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_144559822
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 09:45 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ze zijn volwassen geworden?

Ik heb het gemist, ga nu de auditie kijken :D

-edit-

Heel erg goed gezongen, maar hoe eerlijk is dit dan tegenover anderen? Ze hadden solo mee moeten doen...
Het is misschien goed, maar het is ook enorm bewerkt :{
pi_144560006
quote:
9s.gif Op maandag 15 september 2014 19:27 schreef iBenny het volgende:

[..]

Het is misschien goed, maar het is ook enorm bewerkt :{
Bedoel je hun hele optreden of de zang zelf?
pi_144560461
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 19:31 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Bedoel je hun hele optreden of de zang zelf?
Het gezang. Zaten flink wat filters overheen. Hoorde er meerdere mensen over klagen.

Sommige ex-deelnemers riepen dat ze het onnodig en oneerlijk vonden.
pi_144562493
Bij een auditie een filter? :o Damn.
Dat ze als trio meedoen is al oneerlijk genoeg.
pi_145907784
De battle klonk wel tof
  † In Memoriam † zondag 26 oktober 2014 @ 00:29:29 #23
368283 ato
pi_145944962
Wow wat zijn de meiden groot geworden, het zijn 3 mooie professionele zangeressen.
Zij kunnen een groot carierre maken..
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zondag 26 oktober 2014 @ 00:58:09 #24
368283 ato
pi_145945917
Deze meiden verdienen om top te worden..
pi_145947630
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 17:44 schreef Blondje_93 het volgende:
Zelf kijk ik niet naar the voice, maar zie net bij life for you dat Lisa,Amy en Shelly mee hebben gedaan. Ik weet niet of ze door zijn, maar dat doet er niet toe. Deze 3 meiden zingen al een tijdje, toeren en weet ik veel wat'dit hebben ze toch helemaal niet nodig? Zou oneerlijk zijn als ze doorgaan naar bv de liveshows. Dit wordt steeds meer een show van bekende nedelanders..

Geef de ''gewone mens'' gewoon eens de kans
Oneens. De 'gewone' mens krijgt een kans. Als je talent hebt voor zingen dan maakt het echt niet zo veel uit of dat je al 10 jaar in het vak zit of enkel in je vrije tijd zingt. Genoeg 'gewone' mensen die het prima hebben gedaan bij dit programma. Bovendien is het maar een spelletje, het is juist leuk om je te meten met kandidaten die goed zijn dus als die BN'er daadwerkelijk goed zou zijn dan is dat toch prima? Ik zou zelf trouwens voor die halve Italiaanse hebben gekozen maar ik ben blij dat ze allemaal door zijn, hopelijk gaat het niet ten koste van een goed talent van Ali's team.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145947690
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 10:47 schreef pokkerdepok het volgende:
the voice-VIP met aleen maar bekende nederlanders, en dan verdwijnty de gewone voice. net als met expeditie robinson.
Het verschil is dat bij ER bewust enkel BN'ers worden uitgekozen terwijl bij dit programma iedereen op een eerlijke manier blind wordt gekozen. Nu ja, blijkbaar tot nu toe gezien dat filter-gedoe (ik weet niet hoe dat precies zit). Je hebt ook al een diverse BN'ers door het ijs zien zakken en die dochter van Ernst Daniel Smid (of is het Smidt?), die het verdiende om daar te staan maar die net te kort kwam om het ver te schoppen, viel vorig jaar gewoon af tijdens de liveshows. Ze moeten niet nog een keer een filter gebruiken, dat hoort in heel het programma niet thuis, niet bij de audities en niet bij de latere rondes.

Ik erger me er bij gewone spelletjes wel aan dat ze daar BN'er-PR-programma's van maken. Niet doen! Liever enthousiaste gewone kandidaten mee laten doen. Bij dit programma is het eerlijk aangezien de juryleden niet weten dat het om een BN'er gaat.
#NoDAPL
pi_145950289
Ali zei precies wat ik dacht; solo waren ze niet door geweest na een auditie. Samen zingen ze wel mooi.
pi_145952277
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 02:20 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het verschil is dat bij ER bewust enkel BN'ers worden uitgekozen terwijl bij dit programma iedereen op een eerlijke manier blind wordt gekozen. Nu ja, blijkbaar tot nu toe gezien dat filter-gedoe (ik weet niet hoe dat precies zit). Je hebt ook al een diverse BN'ers door het ijs zien zakken en die dochter van Ernst Daniel Smid (of is het Smidt?), die het verdiende om daar te staan maar die net te kort kwam om het ver te schoppen, viel vorig jaar gewoon af tijdens de liveshows. Ze moeten niet nog een keer een filter gebruiken, dat hoort in heel het programma niet thuis, niet bij de audities en niet bij de latere rondes.

Ik erger me er bij gewone spelletjes wel aan dat ze daar BN'er-PR-programma's van maken. Niet doen! Liever enthousiaste gewone kandidaten mee laten doen. Bij dit programma is het eerlijk aangezien de juryleden niet weten dat het om een BN'er gaat.
in die stoelenfase wel misschien, maar ze kunnen wel van tevoren bepalen wie er in het programma mogen zingen, toch?

maar goed, ik maakte eigenlijk maar een grapje.
  zondag 26 oktober 2014 @ 11:15:04 #29
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_145952309
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 18:41 schreef mig72 het volgende:

Oodjien.
KuikenGuppy
pi_145955408
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 08:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ali zei precies wat ik dacht; solo waren ze niet door geweest na een auditie. Samen zingen ze wel mooi.
Zo zou ik het niet formuleren, de combi van de zang van het meisje en de performance en rap van de jongen is leuk. Dat meisje heeft die jongen nodig voor de performance en die jongen heeft dat meisje nodig voor de zang. Jammer dat de familie van dat meisje zo bitcherig reageerde, ik vond hen bijzonder onsympathiek. Het meisje zelf had ook wat positiever mogen reageren na afloop. Ali handelde verstandig.
#NoDAPL
pi_145955511
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 11:13 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

in die stoelenfase wel misschien, maar ze kunnen wel van tevoren bepalen wie er in het programma mogen zingen, toch?
Ja, maar als ze de verkeerde mensen selecteren dan vallen die toch wel door de mand. :)
Die preselectie is bovendien niet al te streng, het hele punt van die preselectie is dat je:
- de coaches tijd bespaart door de kansloze kandidaten er uit te filteren
- die kansloze kandidaten de gene bespaart

Simpel gezegd, als je grotendeels zuiver kan zingen mag je door naar de blinde auditie.
Ik ben trouwens wel een beetje benieuwd naar de prestaties van de afvallers, ze hebben maar weinig afvallers laten zien.
#NoDAPL
pi_145956206
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 13:20 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Zo zou ik het niet formuleren, de combi van de zang van het meisje en de performance en rap van de jongen is leuk. Dat meisje heeft die jongen nodig voor de performance en die jongen heeft dat meisje nodig voor de zang. Jammer dat de familie van dat meisje zo bitcherig reageerde, ik vond hen bijzonder onsympathiek. Het meisje zelf had ook wat positiever mogen reageren na afloop. Ali handelde verstandig.
Dit topic gaat niet over de twee waar jij het over hebt :D
pi_145956262
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 13:46 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dit topic gaat niet over de twee waar jij het over hebt :D
Oh, je had het over dat trio in plaats van over het duo. Tja, dat was nu eenmaal het interessantste deel van die uitzending dus ik veronderstelde dat jij het over hen had.
#NoDAPL
pi_145958012
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 13:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ja, maar als ze de verkeerde mensen selecteren dan vallen die toch wel door de mand. :)
Die preselectie is bovendien niet al te streng, het hele punt van die preselectie is dat je:
- de coaches tijd bespaart door de kansloze kandidaten er uit te filteren
- die kansloze kandidaten de gene bespaart

Simpel gezegd, als je grotendeels zuiver kan zingen mag je door naar de blinde auditie.
Ik ben trouwens wel een beetje benieuwd naar de prestaties van de afvallers, ze hebben maar weinig afvallers laten zien.
ik kijk niet echt naar de voice, maar ik had vorig jaar wel een paar keer the voice junior gekeken (schattig..) en volgens mij was de helft daarvan musical sterretjes... kan natuurlijk zijn dat die zich gewoon massaal inschrijven, maar t zou me ook niet verbazen als ze gewoon even zo'n talent agency bellen voor een blikje kandidaatjes...

ik zou zelf misschien zelfs zeggen; als je al aan t werk bent in van alles en nog wat, dan mag je niet meedoen. leuker als het volledig onbekenden zijn, die dan ineens heel erg goed blijken te zijn.
pi_145960053
Gisteren deden er twee kandidaten met zo'n achtergrond mee: een meisje die musicalervaring heeft (betaald) en die voor tekenfilms zo'n gruwelijke synchronisatie inspreekt (geef mij maar het origineel) en een jongen uit een koorgroepje van Gordon (LA The Voices :')). Beide kandidaten vielen af, het meisje verloor van een ander meisje die technisch minder goed zingt maar een aangenamer stemgeluid heeft, die jongen verloor van een soldaat (echt het type voor het leger, in de positieve zin) die beter past bij het programma (meer pop-achtig).

Het kan best zo zijn dat ze voor de blinde audities wat extra kandidaten regelen door zo'n bedrijf in te schakelen, dat weet ik niet. Als je echter kijkt naar wat er uiteindelijk overblijft dan stel ik vast dat die kandidaten geen voordeel hebben en dat uiteindelijk gewoon de kandidaten die het beste zijn en/of het beste bij het programma passen doorgaan. Dat zijn meestal niet de musicalsterretjes en dergelijke.
#NoDAPL
pi_145960197
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:39 schreef pokkerdepok het volgende:
ik zou zelf misschien zelfs zeggen; als je al aan t werk bent in van alles en nog wat, dan mag je niet meedoen. leuker als het volledig onbekenden zijn, die dan ineens heel erg goed blijken te zijn.
Als ik als gewone Nederlander mee zou doen, wat ik niet zou doen omdat ik er geen behoefte aan heb dat je ook heel je privéleven op tafel moet leggen, dan zou ik het juist leuk vinden om zo'n goed mogelijke tegenstanders te hebben. Ik zou dus niemand uitgesloten willen hebben, of dat het nu gaat om werkervaring of om de nationaliteit (van mij mogen ook al die Britten en Americanen het proberen, graag zelfs!). Hoe hoger het niveau hoe leuker. Het is maar een spelletje en heel de gedachte is nu juist dat je je eens op een hoger niveau dan dat van de plaatselijke kroeg meet en dat je door wat betere mensen wordt begeleid. Mensen uitsluiten is concepttechnisch niet mogelijk aangezien dat in strijd is met het concept van de blinde auditie. Je gaat toch ook niet mensen die 40+ zijn verbieden om mee te doen? Alsjeblieft niet! Gewoon iedereen mee laten doen. Dankzij de omgedraaide stoelen wordt niemand bevoordeeld, zolang ze niet raar doen met filters.
#NoDAPL
pi_145961941
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 15:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Als ik als gewone Nederlander mee zou doen, wat ik niet zou doen omdat ik er geen behoefte aan heb dat je ook heel je privéleven op tafel moet leggen, dan zou ik het juist leuk vinden om zo'n goed mogelijke tegenstanders te hebben. Ik zou dus niemand uitgesloten willen hebben, of dat het nu gaat om werkervaring of om de nationaliteit (van mij mogen ook al die Britten en Americanen het proberen, graag zelfs!). Hoe hoger het niveau hoe leuker. Het is maar een spelletje en heel de gedachte is nu juist dat je je eens op een hoger niveau dan dat van de plaatselijke kroeg meet en dat je door wat betere mensen wordt begeleid. Mensen uitsluiten is concepttechnisch niet mogelijk aangezien dat in strijd is met het concept van de blinde auditie. Je gaat toch ook niet mensen die 40+ zijn verbieden om mee te doen? Alsjeblieft niet! Gewoon iedereen mee laten doen. Dankzij de omgedraaide stoelen wordt niemand bevoordeeld, zolang ze niet raar doen met filters.
ja misschien heb je wel gelijk..
het zit sowieso raar in elkaar. die blind auditions is okee, maar dan in de volgende ronde mag de coach zelf bepalen wie er doorgaan. in principe zou ie dus per ongeluk voor een lelijkerd kunnen kiezen in de 1ste ronde, en die dan in de volgende alsnog dumpen..
het zou leuker zijn als de coaches ze helemaal niet te zien kregen tot de finale..misschien moeten ze er maar een radio programma van maken :)
pi_145963687
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 16:38 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

ja misschien heb je wel gelijk..
het zit sowieso raar in elkaar. die blind auditions is okee, maar dan in de volgende ronde mag de coach zelf bepalen wie er doorgaan. in principe zou ie dus per ongeluk voor een lelijkerd kunnen kiezen in de 1ste ronde, en die dan in de volgende alsnog dumpen..
het zou leuker zijn als de coaches ze helemaal niet te zien kregen tot de finale..misschien moeten ze er maar een radio programma van maken :)
Dat zou heel erg leuk zijn maar dat gaat voor de televisie inderdaad niet lukken. ;)
Niet alleen zouden ze sneller/minder snel voor een knap/lelijk iemand drukken als de auditie niet blind zou zijn, ook voor mensen die jonger/ouder zijn maakt het verschil. Als ik in de toekomst als 50-jarige alsnog zou besluiten om mee te doen dan zouden ze me bij voorbaat afwijzen als ze me zouden zien, bij het zingen zien ze niet wat de leeftijd is en drukken ze gewoon als het goed is. Het vooroordeel is overwonnen en daarna gaan ze toch al wat eerlijker handelen. Met de nadruk op "wat" want als het lood om oud ijzer is dan kiezen de coaches gewoon voor die kandidaat waar de meisjes van 15-35 het meest op stemmen. Dat hebben ze eergisteren zelf ook twee keer toegegeven. Dat mag (natuurlijk willen ze winnen ;)) maar helemaal eerlijk wordt het dus nooit.
#NoDAPL
pi_145983183
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 17:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat zou heel erg leuk zijn maar dat gaat voor de televisie inderdaad niet lukken. ;)
Niet alleen zouden ze sneller/minder snel voor een knap/lelijk iemand drukken als de auditie niet blind zou zijn, ook voor mensen die jonger/ouder zijn maakt het verschil. Als ik in de toekomst als 50-jarige alsnog zou besluiten om mee te doen dan zouden ze me bij voorbaat afwijzen als ze me zouden zien, bij het zingen zien ze niet wat de leeftijd is en drukken ze gewoon als het goed is. Het vooroordeel is overwonnen en daarna gaan ze toch al wat eerlijker handelen. Met de nadruk op "wat" want als het lood om oud ijzer is dan kiezen de coaches gewoon voor die kandidaat waar de meisjes van 15-35 het meest op stemmen. Dat hebben ze eergisteren zelf ook twee keer toegegeven. Dat mag (natuurlijk willen ze winnen ;)) maar helemaal eerlijk wordt het dus nooit.
nee, in die fase laten ze het hele concept gewoon weer los. maar okee, als die lelijkerd gewoon echt duidelijk het beste zingt, kan ie ook gewoon winnen. wat dat betreft is het al veel leuker dan idols.
pi_145983710
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 00:41 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

nee, in die fase laten ze het hele concept gewoon weer los. maar okee, als die lelijkerd gewoon echt duidelijk het beste zingt, kan ie ook gewoon winnen. wat dat betreft is het al veel leuker dan idols.
De blinde auditie maakt het sowieso leuker maar het feit dat ze niet zoveel kansloze kandidaten voor die jury laten zingen is ook wel leuk en van de meeste kandidaten die afvallen zie je ook niets (prima). Ze mogen ook zichzelf begeleiden (instrument) en het liedje aanpassen.Het is dus een feelgoodprogramma wat meer vrijheid biedt aan de kandidaten (voor de optredens). Dat is m.i. de voornaamste reden dat het programma internationaal succes heeft, daar liet Idols het liggen.

Mankementen: wel erg veel commercie (die snoepreclame laten ze beter weg, de rest vind ik geen probleem aangezien het niet zo opdringerig (spamhoerig) is), het stemsysteem wat regelmatig het programma verpest (als je uit Friesland komt en je er goed uitziet krijg je 3 keer zo veel stemmen :')).
Verder zou het leuk zijn als ze ook met eigen gemaakte liedjes zouden mogen optreden.
#NoDAPL
pi_145984390
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 01:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

De blinde auditie maakt het sowieso leuker maar het feit dat ze niet zoveel kansloze kandidaten voor die jury laten zingen is ook wel leuk en van de meeste kandidaten die afvallen zie je ook niets (prima). Ze mogen ook zichzelf begeleiden (instrument) en het liedje aanpassen.Het is dus een feelgoodprogramma wat meer vrijheid biedt aan de kandidaten (voor de optredens). Dat is m.i. de voornaamste reden dat het programma internationaal succes heeft, daar liet Idols het liggen.

Mankementen: wel erg veel commercie (die snoepreclame laten ze beter weg, de rest vind ik geen probleem aangezien het niet zo opdringerig (spamhoerig) is), het stemsysteem wat regelmatig het programma verpest (als je uit Friesland komt en je er goed uitziet krijg je 3 keer zo veel stemmen :')).
Verder zou het leuk zijn als ze ook met eigen gemaakte liedjes zouden mogen optreden.
mijn mankementen lijstje is wel wat langer, haha... ik zou martijn krabe per direct op non- actief stellen, wat is die irritant zeg..
en ik vind het allemaal uit balans. de auditie zijn uiteraard een groot deel van het programma, maar als je die dan haalt, valt in de volgende ronde iedereen behalve 1 af.
er zouden meer battle ronden mogen zijn, meer opbouw naar de finale. en dan niet alleen de eigen coach die alles bepaald.

maar goed, dan wordt het weer een heel ander programma...
  † In Memoriam † maandag 27 oktober 2014 @ 17:09:26 #42
368283 ato
pi_146000587
Beste mensen dit topic gaat over de drie talentvolle meiden. Je hebt een apart topic over het programma :-)
pi_146000618
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 17:09 schreef ato het volgende:
Beste mensen dit topic gaat over de drie talentvolle meiden. Je hebt een apart topic over het programma :-)
Dattes!

Om precies te zijn, hier te vinden: TAL / [The Voice of Holland 5] Live #25 - Dichte neusgaten
pi_146004387
Het is nu niet dat iemand het zal laten om hier over deze 3 al dan niet talentvolle meisjes een reactie te plaatsen omdat er even een zijdiscussie is. :)
Als deze draad storm zou lopen dan zou ik je direct geven maar dat doet het niet.
#NoDAPL
pi_146004531
Goed, over die 3 meisjes. Ook ik ben benieuwd of dat ze individueel door zouden zijn gegaan. Het blijft toch lastig dat een groep van 3 meedoet tussen solo-deelnemers. Hoe ga je vergelijken? Je zal bijv. geen selectie op bereik hebben (kan je krachtig uithalen met je kopstem?), dat kan niet eens als je met zijn drieën zingt omdat het bereik per persoon relatief klein is omdat je 3 verschillende toonhoogtes wil combineren bij de samenzang.
Als ze straks voldoende solo zingen tijdens hun optredens ga je dan heel de groep afrekenen op 1 zwakkere prestatie?
Ik vind het prima dat een trio meedoet en je mag daar rustig mee experimenteren maar het is voer voor discussie.
#NoDAPL
pi_146386650
Er lijkt in ieder geval een goede stylist naar die meiden gekeken te hebben: blond, donker en rood. Van alles wat. Deden ze vroeger met de spice girls ook goed, al waren die ge-typecast en hebben ze hier het groepje opgeleukt. Ik ben benieuwd hoe ver ze komen. Over een maandje dat kerstnummer van Close II You maar eens laten uitbrengen ~:)
pi_147401806
Ze staan sinds vrijdag op #1 in iTunes met Change Will Come
  † In Memoriam † zondag 14 december 2014 @ 12:31:18 #48
368283 ato
pi_147565860
Ik vind magical een mooi nummer.
pi_147581208
O'G3NE O+
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_147593195
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:51 schreef Coelho het volgende:
Er lijkt in ieder geval een goede stylist naar die meiden gekeken te hebben: blond, donker en rood. Van alles wat. Deden ze vroeger met de spice girls ook goed, al waren die ge-typecast en hebben ze hier het groepje opgeleukt. Ik ben benieuwd hoe ver ze komen. Over een maandje dat kerstnummer van Close II You maar eens laten uitbrengen ~:)
Het kan ook dat de meisjes dit zelf hebben gedaan. Inmiddels is het voor mij duidelijk geworden dat ze individueel zeker goed genoeg zijn om als trio een finaleplaats te verdienen. Van mij mogen ze winnen. Als David er nog in zou hebben gezeten dan zou ik waarschijnlijk voor David zijn, nu ben ik voor O'g3ne en Emmaly.
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')