quote:
Doe derde rechts ziet uit alsof ze de dochter van een mijn exen kan zijn. Zelfde wangen en gezicht nb.quote:
Zag het net ookquote:Op zondag 14 september 2014 18:41 schreef mig72 het volgende:
Ik zie nu dat ze trouwens geen Lisa Amy Shelley meer heten maar:
http://nl.wikipedia.org/wiki/O%27G3NE
Hoe je ook dat moet uitspreken.
Ze zijn volwassen geworden?quote:
Het is misschien goed, maar het is ook enorm bewerktquote:Op maandag 15 september 2014 09:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze zijn volwassen geworden?
Ik heb het gemist, ga nu de auditie kijken
-edit-
Heel erg goed gezongen, maar hoe eerlijk is dit dan tegenover anderen? Ze hadden solo mee moeten doen...
Bedoel je hun hele optreden of de zang zelf?quote:Op maandag 15 september 2014 19:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is misschien goed, maar het is ook enorm bewerkt
Het gezang. Zaten flink wat filters overheen. Hoorde er meerdere mensen over klagen.quote:Op maandag 15 september 2014 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bedoel je hun hele optreden of de zang zelf?
Oneens. De 'gewone' mens krijgt een kans. Als je talent hebt voor zingen dan maakt het echt niet zo veel uit of dat je al 10 jaar in het vak zit of enkel in je vrije tijd zingt. Genoeg 'gewone' mensen die het prima hebben gedaan bij dit programma. Bovendien is het maar een spelletje, het is juist leuk om je te meten met kandidaten die goed zijn dus als die BN'er daadwerkelijk goed zou zijn dan is dat toch prima? Ik zou zelf trouwens voor die halve Italiaanse hebben gekozen maar ik ben blij dat ze allemaal door zijn, hopelijk gaat het niet ten koste van een goed talent van Ali's team.quote:Op zondag 14 september 2014 17:44 schreef Blondje_93 het volgende:
Zelf kijk ik niet naar the voice, maar zie net bij life for you dat Lisa,Amy en Shelly mee hebben gedaan. Ik weet niet of ze door zijn, maar dat doet er niet toe. Deze 3 meiden zingen al een tijdje, toeren en weet ik veel wat'dit hebben ze toch helemaal niet nodig? Zou oneerlijk zijn als ze doorgaan naar bv de liveshows. Dit wordt steeds meer een show van bekende nedelanders..
Geef de ''gewone mens'' gewoon eens de kans
Het verschil is dat bij ER bewust enkel BN'ers worden uitgekozen terwijl bij dit programma iedereen op een eerlijke manier blind wordt gekozen. Nu ja, blijkbaar tot nu toe gezien dat filter-gedoe (ik weet niet hoe dat precies zit). Je hebt ook al een diverse BN'ers door het ijs zien zakken en die dochter van Ernst Daniel Smid (of is het Smidt?), die het verdiende om daar te staan maar die net te kort kwam om het ver te schoppen, viel vorig jaar gewoon af tijdens de liveshows. Ze moeten niet nog een keer een filter gebruiken, dat hoort in heel het programma niet thuis, niet bij de audities en niet bij de latere rondes.quote:Op maandag 15 september 2014 10:47 schreef pokkerdepok het volgende:
the voice-VIP met aleen maar bekende nederlanders, en dan verdwijnty de gewone voice. net als met expeditie robinson.
in die stoelenfase wel misschien, maar ze kunnen wel van tevoren bepalen wie er in het programma mogen zingen, toch?quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:20 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het verschil is dat bij ER bewust enkel BN'ers worden uitgekozen terwijl bij dit programma iedereen op een eerlijke manier blind wordt gekozen. Nu ja, blijkbaar tot nu toe gezien dat filter-gedoe (ik weet niet hoe dat precies zit). Je hebt ook al een diverse BN'ers door het ijs zien zakken en die dochter van Ernst Daniel Smid (of is het Smidt?), die het verdiende om daar te staan maar die net te kort kwam om het ver te schoppen, viel vorig jaar gewoon af tijdens de liveshows. Ze moeten niet nog een keer een filter gebruiken, dat hoort in heel het programma niet thuis, niet bij de audities en niet bij de latere rondes.
Ik erger me er bij gewone spelletjes wel aan dat ze daar BN'er-PR-programma's van maken. Niet doen! Liever enthousiaste gewone kandidaten mee laten doen. Bij dit programma is het eerlijk aangezien de juryleden niet weten dat het om een BN'er gaat.
Oodjien.quote:Op zondag 14 september 2014 18:41 schreef mig72 het volgende:
Ik zie nu dat ze trouwens geen Lisa Amy Shelley meer heten maar:
http://nl.wikipedia.org/wiki/O%27G3NE
Hoe je ook dat moet uitspreken.
Zo zou ik het niet formuleren, de combi van de zang van het meisje en de performance en rap van de jongen is leuk. Dat meisje heeft die jongen nodig voor de performance en die jongen heeft dat meisje nodig voor de zang. Jammer dat de familie van dat meisje zo bitcherig reageerde, ik vond hen bijzonder onsympathiek. Het meisje zelf had ook wat positiever mogen reageren na afloop. Ali handelde verstandig.quote:Op zondag 26 oktober 2014 08:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ali zei precies wat ik dacht; solo waren ze niet door geweest na een auditie. Samen zingen ze wel mooi.
Ja, maar als ze de verkeerde mensen selecteren dan vallen die toch wel door de mand.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:13 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
in die stoelenfase wel misschien, maar ze kunnen wel van tevoren bepalen wie er in het programma mogen zingen, toch?
Dit topic gaat niet over de twee waar jij het over hebtquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:20 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Zo zou ik het niet formuleren, de combi van de zang van het meisje en de performance en rap van de jongen is leuk. Dat meisje heeft die jongen nodig voor de performance en die jongen heeft dat meisje nodig voor de zang. Jammer dat de familie van dat meisje zo bitcherig reageerde, ik vond hen bijzonder onsympathiek. Het meisje zelf had ook wat positiever mogen reageren na afloop. Ali handelde verstandig.
Oh, je had het over dat trio in plaats van over het duo. Tja, dat was nu eenmaal het interessantste deel van die uitzending dus ik veronderstelde dat jij het over hen had.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit topic gaat niet over de twee waar jij het over hebt
ik kijk niet echt naar de voice, maar ik had vorig jaar wel een paar keer the voice junior gekeken (schattig..) en volgens mij was de helft daarvan musical sterretjes... kan natuurlijk zijn dat die zich gewoon massaal inschrijven, maar t zou me ook niet verbazen als ze gewoon even zo'n talent agency bellen voor een blikje kandidaatjes...quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ja, maar als ze de verkeerde mensen selecteren dan vallen die toch wel door de mand.
Die preselectie is bovendien niet al te streng, het hele punt van die preselectie is dat je:
- de coaches tijd bespaart door de kansloze kandidaten er uit te filteren
- die kansloze kandidaten de gene bespaart
Simpel gezegd, als je grotendeels zuiver kan zingen mag je door naar de blinde auditie.
Ik ben trouwens wel een beetje benieuwd naar de prestaties van de afvallers, ze hebben maar weinig afvallers laten zien.
Als ik als gewone Nederlander mee zou doen, wat ik niet zou doen omdat ik er geen behoefte aan heb dat je ook heel je privéleven op tafel moet leggen, dan zou ik het juist leuk vinden om zo'n goed mogelijke tegenstanders te hebben. Ik zou dus niemand uitgesloten willen hebben, of dat het nu gaat om werkervaring of om de nationaliteit (van mij mogen ook al die Britten en Americanen het proberen, graag zelfs!). Hoe hoger het niveau hoe leuker. Het is maar een spelletje en heel de gedachte is nu juist dat je je eens op een hoger niveau dan dat van de plaatselijke kroeg meet en dat je door wat betere mensen wordt begeleid. Mensen uitsluiten is concepttechnisch niet mogelijk aangezien dat in strijd is met het concept van de blinde auditie. Je gaat toch ook niet mensen die 40+ zijn verbieden om mee te doen? Alsjeblieft niet! Gewoon iedereen mee laten doen. Dankzij de omgedraaide stoelen wordt niemand bevoordeeld, zolang ze niet raar doen met filters.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:39 schreef pokkerdepok het volgende:
ik zou zelf misschien zelfs zeggen; als je al aan t werk bent in van alles en nog wat, dan mag je niet meedoen. leuker als het volledig onbekenden zijn, die dan ineens heel erg goed blijken te zijn.
ja misschien heb je wel gelijk..quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Als ik als gewone Nederlander mee zou doen, wat ik niet zou doen omdat ik er geen behoefte aan heb dat je ook heel je privéleven op tafel moet leggen, dan zou ik het juist leuk vinden om zo'n goed mogelijke tegenstanders te hebben. Ik zou dus niemand uitgesloten willen hebben, of dat het nu gaat om werkervaring of om de nationaliteit (van mij mogen ook al die Britten en Americanen het proberen, graag zelfs!). Hoe hoger het niveau hoe leuker. Het is maar een spelletje en heel de gedachte is nu juist dat je je eens op een hoger niveau dan dat van de plaatselijke kroeg meet en dat je door wat betere mensen wordt begeleid. Mensen uitsluiten is concepttechnisch niet mogelijk aangezien dat in strijd is met het concept van de blinde auditie. Je gaat toch ook niet mensen die 40+ zijn verbieden om mee te doen? Alsjeblieft niet! Gewoon iedereen mee laten doen. Dankzij de omgedraaide stoelen wordt niemand bevoordeeld, zolang ze niet raar doen met filters.
Dat zou heel erg leuk zijn maar dat gaat voor de televisie inderdaad niet lukken.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:38 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ja misschien heb je wel gelijk..
het zit sowieso raar in elkaar. die blind auditions is okee, maar dan in de volgende ronde mag de coach zelf bepalen wie er doorgaan. in principe zou ie dus per ongeluk voor een lelijkerd kunnen kiezen in de 1ste ronde, en die dan in de volgende alsnog dumpen..
het zou leuker zijn als de coaches ze helemaal niet te zien kregen tot de finale..misschien moeten ze er maar een radio programma van maken
nee, in die fase laten ze het hele concept gewoon weer los. maar okee, als die lelijkerd gewoon echt duidelijk het beste zingt, kan ie ook gewoon winnen. wat dat betreft is het al veel leuker dan idols.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat zou heel erg leuk zijn maar dat gaat voor de televisie inderdaad niet lukken.
Niet alleen zouden ze sneller/minder snel voor een knap/lelijk iemand drukken als de auditie niet blind zou zijn, ook voor mensen die jonger/ouder zijn maakt het verschil. Als ik in de toekomst als 50-jarige alsnog zou besluiten om mee te doen dan zouden ze me bij voorbaat afwijzen als ze me zouden zien, bij het zingen zien ze niet wat de leeftijd is en drukken ze gewoon als het goed is. Het vooroordeel is overwonnen en daarna gaan ze toch al wat eerlijker handelen. Met de nadruk op "wat" want als het lood om oud ijzer is dan kiezen de coaches gewoon voor die kandidaat waar de meisjes van 15-35 het meest op stemmen. Dat hebben ze eergisteren zelf ook twee keer toegegeven. Dat mag (natuurlijk willen ze winnen) maar helemaal eerlijk wordt het dus nooit.
De blinde auditie maakt het sowieso leuker maar het feit dat ze niet zoveel kansloze kandidaten voor die jury laten zingen is ook wel leuk en van de meeste kandidaten die afvallen zie je ook niets (prima). Ze mogen ook zichzelf begeleiden (instrument) en het liedje aanpassen.Het is dus een feelgoodprogramma wat meer vrijheid biedt aan de kandidaten (voor de optredens). Dat is m.i. de voornaamste reden dat het programma internationaal succes heeft, daar liet Idols het liggen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 00:41 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
nee, in die fase laten ze het hele concept gewoon weer los. maar okee, als die lelijkerd gewoon echt duidelijk het beste zingt, kan ie ook gewoon winnen. wat dat betreft is het al veel leuker dan idols.
mijn mankementen lijstje is wel wat langer, haha... ik zou martijn krabe per direct op non- actief stellen, wat is die irritant zeg..quote:Op maandag 27 oktober 2014 01:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
De blinde auditie maakt het sowieso leuker maar het feit dat ze niet zoveel kansloze kandidaten voor die jury laten zingen is ook wel leuk en van de meeste kandidaten die afvallen zie je ook niets (prima). Ze mogen ook zichzelf begeleiden (instrument) en het liedje aanpassen.Het is dus een feelgoodprogramma wat meer vrijheid biedt aan de kandidaten (voor de optredens). Dat is m.i. de voornaamste reden dat het programma internationaal succes heeft, daar liet Idols het liggen.
Mankementen: wel erg veel commercie (die snoepreclame laten ze beter weg, de rest vind ik geen probleem aangezien het niet zo opdringerig (spamhoerig) is), het stemsysteem wat regelmatig het programma verpest (als je uit Friesland komt en je er goed uitziet krijg je 3 keer zo veel stemmen).
Verder zou het leuk zijn als ze ook met eigen gemaakte liedjes zouden mogen optreden.
Dattes!quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:09 schreef ato het volgende:
Beste mensen dit topic gaat over de drie talentvolle meiden. Je hebt een apart topic over het programma :-)
Het kan ook dat de meisjes dit zelf hebben gedaan. Inmiddels is het voor mij duidelijk geworden dat ze individueel zeker goed genoeg zijn om als trio een finaleplaats te verdienen. Van mij mogen ze winnen. Als David er nog in zou hebben gezeten dan zou ik waarschijnlijk voor David zijn, nu ben ik voor O'g3ne en Emmaly.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:51 schreef Coelho het volgende:
Er lijkt in ieder geval een goede stylist naar die meiden gekeken te hebben: blond, donker en rood. Van alles wat. Deden ze vroeger met de spice girls ook goed, al waren die ge-typecast en hebben ze hier het groepje opgeleukt. Ik ben benieuwd hoe ver ze komen. Over een maandje dat kerstnummer van Close II You maar eens laten uitbrengen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |