quote:
Doe derde rechts ziet uit alsof ze de dochter van een mijn exen kan zijn. Zelfde wangen en gezicht nb.quote:
Zag het net ookquote:Op zondag 14 september 2014 18:41 schreef mig72 het volgende:
Ik zie nu dat ze trouwens geen Lisa Amy Shelley meer heten maar:
http://nl.wikipedia.org/wiki/O%27G3NE
Hoe je ook dat moet uitspreken.
Ze zijn volwassen geworden?quote:
Het is misschien goed, maar het is ook enorm bewerktquote:Op maandag 15 september 2014 09:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze zijn volwassen geworden?
Ik heb het gemist, ga nu de auditie kijken
-edit-
Heel erg goed gezongen, maar hoe eerlijk is dit dan tegenover anderen? Ze hadden solo mee moeten doen...
Bedoel je hun hele optreden of de zang zelf?quote:Op maandag 15 september 2014 19:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is misschien goed, maar het is ook enorm bewerkt
Het gezang. Zaten flink wat filters overheen. Hoorde er meerdere mensen over klagen.quote:Op maandag 15 september 2014 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bedoel je hun hele optreden of de zang zelf?
Oneens. De 'gewone' mens krijgt een kans. Als je talent hebt voor zingen dan maakt het echt niet zo veel uit of dat je al 10 jaar in het vak zit of enkel in je vrije tijd zingt. Genoeg 'gewone' mensen die het prima hebben gedaan bij dit programma. Bovendien is het maar een spelletje, het is juist leuk om je te meten met kandidaten die goed zijn dus als die BN'er daadwerkelijk goed zou zijn dan is dat toch prima? Ik zou zelf trouwens voor die halve Italiaanse hebben gekozen maar ik ben blij dat ze allemaal door zijn, hopelijk gaat het niet ten koste van een goed talent van Ali's team.quote:Op zondag 14 september 2014 17:44 schreef Blondje_93 het volgende:
Zelf kijk ik niet naar the voice, maar zie net bij life for you dat Lisa,Amy en Shelly mee hebben gedaan. Ik weet niet of ze door zijn, maar dat doet er niet toe. Deze 3 meiden zingen al een tijdje, toeren en weet ik veel wat'dit hebben ze toch helemaal niet nodig? Zou oneerlijk zijn als ze doorgaan naar bv de liveshows. Dit wordt steeds meer een show van bekende nedelanders..
Geef de ''gewone mens'' gewoon eens de kans
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |