abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 september 2014 @ 17:38:28 #1
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_144519705
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

pi_144520500
Jeej TAP!!

En een jaar aan babietjes van Nikki O+

Zielige mooie mini van JJ (spammen willen is herkenbaar maar doe het niet, ook op fb hou ik me in)

Gm lieve foto gisteren geplaatst

En euh... dat dus!
Ben het nu alweer kwijt wat ik gelezen heb :')
pi_144521194
Ik zie weer hele leuke foto's voorbij komen in het vorige topic, wat hebben jullie allemaal toch leuke kindjes O+

En fijn TAP dat mini zo goed uit het flesje dronk!
pi_144522453
Jeej Tap!

Nikki, hafjaardagen! *O*

JJ wat een pláátje!

N is aan de zeur. Niet slapen, niet in de box.. Nu ligt ze tussen papa en mij in op de bank te knorren dat ze eigenlijk wel honger heeft, nadat ze al een boterham, een peer, een cracker en drie flessen heeft gehad vandaag :').

[ Bericht 1% gewijzigd door RunForrestRun op 14-09-2014 19:17:06 ]
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_144524601
Muhh .. Heb net de kleertjes maat 62 van zolder gehaald en uitgezocht wat Boaz-waardig is zodat ik het kan wassen. Veel spul maat 56 begint echt krap te worden. Ik vind het zelf fijner om hem in kleding te hijsen wat wat aan de grote kant is, beter dan dat gefrot met die armpjes en beentjes. Maar men wat gaat het hard! 1 Voordeel: hij kan bijna in de kleertjes die M van Kyara aan heeft gehad *O* :D

Hmm.. we voeden hem hier op verzoek. Zeker in de avond en als ik hem 's morgens wakker maak omdat hij naar de gastouder moet gaat de fles er moeizaam in. Vandaar ook dat we die late fles ook op verzoek doen sinds een paar dagen want er ging met moeite 30cc in. Hij krijgt flessen van 150cc/5 en drinkt deze overdag meestal wel goed leeg. Maar vannacht presteerde mijn 6 weken oude meneertje het om, nadat hij gisteren rond 19 uur zijn laatste fles heeft gehad .. gewoon door te slapen tot 6 uur :X . Of ja, als ik hem niet had gewekt had ie waarschijnlijk echt het klokje rond geslapen.

Weet niet zo goed wat ik moet. Aan de ene kant: het is een beertje, ligt zowel met gewicht als lengte op de bovenste lijn dus het kan wat hebben. Maar hij is pas 6,5 week!

Djenna zat met een week of 12 op 4 x180cc en sliep het klokje rond en dat vond ik al vroeg. Moet ik mij nu gezegend voelen of toch iedere keer proberen er 30cc in te proppen :?

Kindjes .. niet te vergelijken met elkaar.
  zondag 14 september 2014 @ 20:01:53 #6
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_144524867
Gezegend voelen Twinkle! :* T. sliep ook klokje rond vanaf 6 weken.
pi_144525167
Ineens ging het brandalarm bij ons af. Ik moest eerst even denken wat het was en rende toen naar boven waar alles onder de rook stond. Gelukkig niks bij de kinderen maar de droger die in de bijkeuken staat stond in brand.

[ Bericht 3% gewijzigd door F_r op 14-09-2014 20:14:09 ]
pi_144525289
Oeh das schrikken FR
S. 2014
J. 2016
pi_144525707
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 20:01 schreef GotC het volgende:
Gezegend voelen Twinkle! :* T. sliep ook klokje rond vanaf 6 weken.
Maar klokje rond zonder te voeden :?

Dus dat kan echt geen kwaad ivm bloedsuikerspiegel en zulks :?

Sorry voor mijn onzekerheid hoor maar als ik ga googlen kom ik nergens een soortgelijke situatie tegen. Die kindjes zijn allemaal 3 maanden of ouder. Daarom zo onzeker :@
pi_144525741
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 20:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Ineens ging het brandalarm bij ons af. Ik moest eerst even denken wat het was en rende toen naar boven waar alles onder de rook stond. Gelukkig niks bij de kinderen maar de droger die in de bijkeuken staat stond in brand.
O my .. zou me ook lam schrikken brrr :X
  zondag 14 september 2014 @ 20:59:51 #11
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_144528546
Twinkle het cb zei toen bij ons, dat ze vanzelf wel zou komen. Maar als het niet goed voelt, niet doen natuurlijk.

fr wat een schrik :o
  zondag 14 september 2014 @ 21:18:34 #12
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_144529863
FR :o jemig!

Wat een slaapkoppie heb je Twinkle.. :)

2 x hoera voor de mannen van Nikki *O*

Ik had vanavond de eerste spuitpoepactie van mijn dame en een goede ook! :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_144532117
Oei FR, ik zou me rot schrikken! Hoe heb je de brand uitgekregen?

Rijst :o :D Heb je het wel een beetje schoongekregen allemaal? De muren :X

Twinkle, geen adviezen hier, wij zijn zelf ook nog heel erg aan het uitproberen hoe en wat werkt...

Het liefst voeden we L ook een beetje op verzoek (met maximaal 4 uur ertussen overdag), maar omdat ze de afgelopen weken zo vaak en zo veel gehuild heeft wisten we ook niet meer wat nou honger was en wat niet :{
Dus we zijn nu wel overgestapt van 90/3 naar 120/4, in de hoop dat ze dan tussen de voedingen door beter slaapt en minder huilt (en dan ook maar 6 voedingen nodig heeft ipv 7), maar het is allemaal nog best lastig.

Overdag moeten we soms echt tijd rekken om minimaal die 3 uur aan te houden. Soms huilt ze na anderhalf uur alweer, en dan kan het toch haast geen honger zijn denk we dan? (meestal drinkt ze van de 135ml tussen de 90 en 120ml) Maar dan eet ze me wel bijna op en blijft ze zoeken.
Als we haar dan iets eerder de fles geven drinkt ze maar een klein beetje en dan heeft ze dus na anderhalf uur wéér honger.

Maar eigenlijk ben ik allang blij dat ze de fles wel (goed) drinkt en 's nachts slaapt ze tussen de flesjes door gek genoeg hartstikke goed O+
  zondag 14 september 2014 @ 22:01:31 #14
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_144532391
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 21:56 schreef Dyre het volgende:
Oei FR, ik zou me rot schrikken! Hoe heb je de brand uitgekregen?

Rijst :o :D Heb je het wel een beetje schoongekregen allemaal? De muren :X
Ik heb op de gehele eerste verdieping hele fijne verf op de muren laten schilderen, daarbij heb ik hele fijne sponzen. De vlekken zijn er met water uitgegaan :)
  zondag 14 september 2014 @ 22:10:49 #15
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_144532873
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 20:18 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Maar klokje rond zonder te voeden :?

Dus dat kan echt geen kwaad ivm bloedsuikerspiegel en zulks :?

Sorry voor mijn onzekerheid hoor maar als ik ga googlen kom ik nergens een soortgelijke situatie tegen. Die kindjes zijn allemaal 3 maanden of ouder. Daarom zo onzeker :@
Yup. En ook fv toen al :)
  zondag 14 september 2014 @ 22:15:06 #16
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_144533090
Hier ook soms een klokjerond zonder voeden slaapster gehad Twinkle.
Als ik mijn dochter wel wakker maakte, dronk ze hooguit 50 of 60, maar meer kreeg ik er niet in. Ik zou zeggen: tel je zegening :)

Zeker als Boaz het zo goed doet :)
pi_144533523
Okay dan durf ik er wel op te vertrouwen :Y . Thanks ladies ^O^

Zo zie je maar weer .. ook al is dit de tweede .. dan kun je soms nog best onzeker zijn :D

En Rijst jouw p00pincident _O-
Zoiets hadden we vorige week ook. Mijn schoonmoeder kon nog net op tijd opzij springen en het gebeurde buiten op de tuintafel :+
Leuke verhalen voor later als ze gaan trouwen :P
pi_144535721
FR :o gelukkig liep het met een sisser af. Ben je je niet compleet rotgeschrokken?

Twinkle, S sliep ook al zo snel hele nachten door. Het heeft hier nooit een probleem opgeleverd.

Dyre lastig hè dat gedoe met flessen. Sinds T en S een maand of 4.5 zijn begin ik pas zekerder te worden omtrent de flessen. Het is altijd zo lastig bepalen waar je goed aan doet, zeker in die beginperiode. Ik heb niet echt tips voor je. Ik deed maar wat, voedde op verzoek en T en S groei(d)en prima en waren happy. Dat was voor mij het belangrijkst. Succes met zoeken naar wat werkt voor jullie. :*

Rijst die poep. :o _O-
pi_144535945
Hahaha rijst! Beter dat het niet is gaan vlekken op de muur!
Tralalalaaa
pi_144537117
Twinkle; Beebje hier is dinsdag 9 weken oud enslaapt vanaf de 7e week het klokje rond. Overdag drinkt ze dan meer. Voor ons is dir prima zo, beebje is alert, plast en poept goed. Maar je moet doen wat voor jullie goed voelt.

Rijst hahaha leuk poepverhaal voor later!
pi_144537239
Poeppower! :P

Tap wat fijn dat ze de fles pakt..

Oh wat was dat met de fokwet... Meisje vandaag erg aan t mekkeren en vanavond had ze ook weer krampen... En na zoveel kramp slaapt dit blijkbaar heel fijn.... ;')

[en vast houden he!
S. 2014
J. 2016
pi_144537508
Dat ziet er oncomfortabel voor jou gm. Meisje ligt daar zo te zien wel goed hihi. Sneu dat ze vandaag weer last van krampen had.
pi_144541382
Die slaaphouding GM. :o

Mijn man is op een klus hier een half uur vandaan gezet, waar ze ook nog eens een half uur eerder starten dan nornaal. Nu gaat hij 's morgens om half 7 al de deur uit en daarom kan hij niet helpen met wassen, voeden, aankleden etc. Ondanks dat het best even aanpoten was heb ij het toch gered. :D En dan heb ik zelfs nog tijd om te fokken op de wc. :D Stom dat ik me van tevoren weer druk heb zitten maken hoe ik dit zou doen, maar elke keer komt het vanzelf goed. Ik ga me voortaan niet meer druk maken :')
pi_144542048
Ja Nikki, is ook vaak zo, dat als je je ergens druk over maakte het meestal meeviel. Ik ben daar ook wel goed in trouwens. Verder vind ik het echt knap. Als ik me voorstel wat jij allemaal doet, dan moet je wel heel efficiënt bezig zijn!

Nu I aan het tijgeren is, moeten we traphekjes gaan aanschaffen. Aangezien ons huis veel verdiepingen heeft, moeten het er veel worden: zes. Iemand tips wat goede traphekjes zijn, en waar we op moeten letten bij aanschaf?

En nog een O+ voor de lieve foto's!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_144542181
Nou Nikki dat doe je toch maar weer! Nog een *G* voor je halfjaarjongens!

Charmante foto GM :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')