Oei FR, ik zou me rot schrikken! Hoe heb je de brand uitgekregen?
Rijst

Heb je het wel een beetje schoongekregen allemaal? De muren
Twinkle, geen adviezen hier, wij zijn zelf ook nog heel erg aan het uitproberen hoe en wat werkt...
Het liefst voeden we L ook een beetje op verzoek (met maximaal 4 uur ertussen overdag), maar omdat ze de afgelopen weken zo vaak en zo veel gehuild heeft wisten we ook niet meer wat nou honger was en wat niet
Dus we zijn nu wel overgestapt van 90/3 naar 120/4, in de hoop dat ze dan tussen de voedingen door beter slaapt en minder huilt (en dan ook maar 6 voedingen nodig heeft ipv 7), maar het is allemaal nog best lastig.
Overdag moeten we soms echt tijd rekken om minimaal die 3 uur aan te houden. Soms huilt ze na anderhalf uur alweer, en dan kan het toch haast geen honger zijn denk we dan? (meestal drinkt ze van de 135ml tussen de 90 en 120ml) Maar dan eet ze me wel bijna op en blijft ze zoeken.
Als we haar dan iets eerder de fles geven drinkt ze maar een klein beetje en dan heeft ze dus na anderhalf uur wéér honger.
Maar eigenlijk ben ik allang blij dat ze de fles wel (goed) drinkt en 's nachts slaapt ze tussen de flesjes door gek genoeg hartstikke goed