Maar klokje rond zonder te voedenquote:Op zondag 14 september 2014 20:01 schreef GotC het volgende:
Gezegend voelen Twinkle!T. sliep ook klokje rond vanaf 6 weken.
O my .. zou me ook lam schrikken brrrquote:Op zondag 14 september 2014 20:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Ineens ging het brandalarm bij ons af. Ik moest eerst even denken wat het was en rende toen naar boven waar alles onder de rook stond. Gelukkig niks bij de kinderen maar de droger die in de bijkeuken staat stond in brand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wir müssen leben, bis wir sterben!
Ik heb op de gehele eerste verdieping hele fijne verf op de muren laten schilderen, daarbij heb ik hele fijne sponzen. De vlekken zijn er met water uitgegaanquote:Op zondag 14 september 2014 21:56 schreef Dyre het volgende:
Oei FR, ik zou me rot schrikken! Hoe heb je de brand uitgekregen?
Rijst![]()
Heb je het wel een beetje schoongekregen allemaal? De muren
![]()
Yup. En ook fv toen alquote:Op zondag 14 september 2014 20:18 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Maar klokje rond zonder te voeden![]()
Dus dat kan echt geen kwaad ivm bloedsuikerspiegel en zulks![]()
Sorry voor mijn onzekerheid hoor maar als ik ga googlen kom ik nergens een soortgelijke situatie tegen. Die kindjes zijn allemaal 3 maanden of ouder. Daarom zo onzeker
Is gewoon de dag waarop je kindje een maand ouder isquote:Op maandag 15 september 2014 09:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vermaanddag? Ik moet me nog even inlezen in de termen die jullie gebruiken
Bikkelquote:Op maandag 15 september 2014 07:21 schreef _NIKKI_ het volgende:
Die slaaphouding GM.![]()
Mijn man is op een klus hier een half uur vandaan gezet, waar ze ook nog eens een half uur eerder starten dan nornaal. Nu gaat hij 's morgens om half 7 al de deur uit en daarom kan hij niet helpen met wassen, voeden, aankleden etc. Ondanks dat het best even aanpoten was heb ij het toch gered.En dan heb ik zelfs nog tijd om te fokken op de wc.
Stom dat ik me van tevoren weer druk heb zitten maken hoe ik dit zou doen, maar elke keer komt het vanzelf goed. Ik ga me voortaan niet meer druk maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand, weet even niet meer wie?, schreef hier laatst dat het zo moeilijk is om niet de hele tijd te spammen. Dat klopt wel. Ik zit zelf niet op fb, dus die 'verleiding' heb ik niet. Daar ben ik ook eigenlijk wel blij om..
En wat een geweldig weer is het!"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Hij is gek op saar, ben echt positief verrast in alles wat ie voor haar doet ( en vooral laat) Hij heeft nu al een crossfiets gekocht voor drquote:Op maandag 15 september 2014 13:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hoi vanaf mijn werk!Eerste werkdag weer, so far so good
GM, ik wilde nog zeggen dat ik jouw vader eruit vindt zien als een heel lieve man. Op die foto althans. Echt zo'n überlieve opa
Nikki, fijn dat het zo goed gaat met opstarten 's ochtends!
GotC, wow, een jaar alweer? Ik hoor het mezelf echt zo vaak zeggen, maar de tijd vliegt echt!
Oh, en FR, ik zou me rot schrikken johGelukkig goed afgelopen
Franny, ik zou kijken naar een hekje dat eenvoudig met één hand te bedienen is. Die van ons is dat, maar die zat al in het huis voordat wij er kwamen te wonen, dus geen idee welk merk.
Rijst, dat is gewoon een teken van liefdeZe oversproeit je met liefde
/ontlurkt Babydry en bij Jumbo is de aanbieding beter! T/m morgen 33% korting.quote:Op maandag 15 september 2014 18:26 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Dames, advies please!
Ik heb nieuwe luiers nodig voor mijn dame en er is weer bulk 10 daagse bij Bol.com en maatje 3 gaat langzaam krapjes worden en 'new Born' is er maar tot maatje 3
Nu heb ik vanaf het begin al Pampers voor haar en dat zet ik graag voort, maar welke is praktischer:
Actifit of Babydry ?!
Aanbieding was/is hier niet aan te slepen, greep steeds mis.. Dus dan maar deze optie!quote:Op maandag 15 september 2014 18:39 schreef Theeleuter het volgende:
[..]
/ontlurkt Babydry en bij Jumbo is de aanbieding beter! T/m morgen 33% korting.
Bij new born luiers ruik je die de plasstreep. Als je maat 3 hebt de straks ruik je Pampers niet meer. Moet je wel baby dry kopen en geen newborn dinges.quote:Op maandag 15 september 2014 19:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wat fijn Dyre!
Ik ga de pampers opmaken en dan voor kruidvat kijken want ik vind pampers echt stinken zodra er urine inkomt.. (en als ik nou maar 2x pd zou verschonen... Maar zodra de indicator verkleurd gaat t stinken! )
Doen ze toch ookquote:Op maandag 15 september 2014 20:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ze zouden proefpakketjes moeten maken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |