abonnement Unibet Coolblue
pi_144511080
Waar we verder gaan met nieuwe topiccen.
pi_144511168
Ik wilde dus even vragen....
Ik heb iets te koop gezet op zo'n verkoop pagina op facebook.
Nu reageert dus mijn schoonmoeder dat zij het wel wil.
Nu kan ik het eigenlijk niet maken om er geld voor te vragen aan haar? Toch?
Wat zouden jullie doen?

Ik kan zeggen dat ze het mag hebben, maar dat we aan het sparen zijn voor iets...dan laat ik het open...

Maar dit soort situaties in het algemeen. Je zet iets te koop, en familie of een vriend reageert dan. Wat doe je dan? Geef je het dan weg? Of laat je ze betalen?
pi_144511279
quote:
7s.gif Op zondag 14 september 2014 12:34 schreef amaranta het volgende:
Ik wilde dus even vragen....
Ik heb iets te koop gezet op zo'n verkoop pagina op facebook.
Nu reageert dus mijn schoonmoeder dat zij het wel wil.
Nu kan ik het eigenlijk niet maken om er geld voor te vragen aan haar? Toch?
Wat zouden jullie doen?

Ik kan zeggen dat ze het mag hebben, maar dat we aan het sparen zijn voor iets...dan laat ik het open...

Maar dit soort situaties in het algemeen. Je zet iets te koop, en familie of een vriend reageert dan. Wat doe je dan? Geef je het dan weg? Of laat je ze betalen?
Ligt eraan wat het is. Is het een duur ding dan vraag ik er iets voor. (volgens mij heb ik gezien wat het is) Je zet het niet voor niets te koop.
pi_144511368
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 12:38 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Ligt eraan wat het is. Is het een duur ding dan vraag ik er iets voor. (volgens mij heb ik gezien wat het is) Je zet het niet voor niets te koop.
Het is geen duur ding nee. Maar alle kleine beetjes helpen om te komen tot een groter geheel.
Maar het gaat even om het gegeven.
Ik verkoop iets, en een (goede) bekende reageert erop.
pi_144511497
Je zegt het zelf al: ik verkoop iets en een bekende reageert. Het is dus vooraf volstrekt duidelijk dat je het verkoopt en niet weggeeft.

Ik snap het dilemma wel, hoor. Maar als advocaat van de duivel: gewoon verkopen, je was vooraf duidelijk in je bedoelingen.
  † In Memoriam † zondag 14 september 2014 @ 12:54:49 #6
7074 moussy
kuttekop
pi_144511717
Ik geef het dan weg..
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_144511823
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 12:47 schreef Mrs.Peel het volgende:
Je zegt het zelf al: ik verkoop iets en een bekende reageert. Het is dus vooraf volstrekt duidelijk dat je het verkoopt en niet weggeeft.

Ik snap het dilemma wel, hoor. Maar als advocaat van de duivel: gewoon verkopen, je was vooraf duidelijk in je bedoelingen.
Nouja, zo denk ik er dus ook over.
Maar anderzijds, weggeven vind ik ook prima.

Vorige week was het garegesale in de wijk, ik stond dus buiten met al mn spul met als doel te verkopen. Anders was ik wel binnen gebleven en had ik niet meegedaan met een kraampje.
Ik had een spiksplinternieuw winterjasje van mn dochter. En mn buurvrouw vond hem wel gaaf.
Ik heb hem dus verkocht aan haar. Want ja, ik was immers aan het verkopen. Als zij hem nl niet had gekocht had een ander het wel gedaan.
Ik had hem ook kunnen geven, maar met dat doel stond ik daar die dag niet.,
Anderzijds heeft ze ook weleens splinternieuwe kinderschoenen van me gehad, maar toen stond ik niet te verkopen.
pi_144511847
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 12:47 schreef Mrs.Peel het volgende:
Je zegt het zelf al: ik verkoop iets en een bekende reageert. Het is dus vooraf volstrekt duidelijk dat je het verkoopt en niet weggeeft.

Ik snap het dilemma wel, hoor. Maar als advocaat van de duivel: gewoon verkopen, je was vooraf duidelijk in je bedoelingen.
Tja....maar het is wel mn schoonmoeder.
Denk dat ik het gewoon aan dr geef met de mededeling dat we eigenlijk sparen voor iets nieuws. En data het haar vrij staat om daaraan bij te dragen :D
  zondag 14 september 2014 @ 13:02:18 #9
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_144511913
Een buurvrouw vind ik wat anders dan een schoonmoeder, eigenlijk. Als mijn schoonmoeder zou aangeven dat zij het graag wil hebben, dan krijgt ze het van me. En wellicht dat je schoonmoeder dan alsnog zelf zegt dat ze er wel wat voor wil geven.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_144512028
quote:
7s.gif Op zondag 14 september 2014 13:00 schreef amaranta het volgende:

[..]

Tja....maar het is wel mn schoonmoeder.
Denk dat ik het gewoon aan dr geef met de mededeling dat we eigenlijk sparen voor iets nieuws. En data het haar vrij staat om daaraan bij te dragen :D
Dat vind ik een hele elegante oplossing ^O^
pi_144514490
Aangeven dat jullie aan het sparen zijn lijkt me een mooie middenweg... (hopen dat ze er dan iets mee doet...).
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_144514663
Ik zou het dan geven. Van schoonmoeders krijg je meestal ook vaak genoeg iets.....en als je haar daar blij mee kan maken.
Als een buurvrouw reageert zou ik er wel wat voor vragen.
pi_144515388
Lastig vind ik dat ook altijd. Je verkoopt iets, en dan heeft een bekende interesse. Ik voel me dan bijna altijd 'gedwongen' om het dan goedkoper te verkopen of zelfs weg te geven. Blijkbaar ben ik dus niet de enige.

Zou overigens ook nooit geld van mn schoonmoeder durven te vragen 8)7
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  zondag 14 september 2014 @ 15:29:57 #14
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_144515652
Ik zou het niet direct weggeven en wel uitleggen dat ik het geld gewoon nodig heb.
Zo zou ik het ook doen bij mijn ouders die zullen dan het geld graag betalen.

Als ik het geld niet nodig heb dan geef ik alles gerust weg :Y
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_144516584
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 15:29 schreef Moppert het volgende:
Ik zou het niet direct weggeven en wel uitleggen dat ik het geld gewoon nodig heb.
Zo zou ik het ook doen bij mijn ouders die zullen dan het geld graag betalen.

Als ik het geld niet nodig heb dan geef ik alles gerust weg :Y
Nouja, toevallig dus vorige week op die garage sale. Zag mijn moeder wat staan. Nu mag ze dat gewoon hebben (ze past ook kosteloos op op mijn kinderen) maar ze zei. Hier, en gaf 2 euro ofzo voor de spaarpot van de kinderen.
pi_144516588
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 15:21 schreef JaleesaJoia het volgende:
Lastig vind ik dat ook altijd. Je verkoopt iets, en dan heeft een bekende interesse. Ik voel me dan bijna altijd 'gedwongen' om het dan goedkoper te verkopen of zelfs weg te geven. Blijkbaar ben ik dus niet de enige.

Zou overigens ook nooit geld van mn schoonmoeder durven te vragen 8)7
Zou zij waarschijnlijk wel doen, haar kennende.....
pi_144516622
Anyway, ik heb haar een bericht gestuurd en gezegd dat ze het mag hebben. En daarbij gezet dat ik spulletjes verkoop omdat we aan het sparen zijn. Ik heb er verder niks meer bij gezet.
Haar antwoord was; Dankjewel.
pi_144522487
quote:
7s.gif Op zondag 14 september 2014 12:34 schreef amaranta het volgende:
Ik wilde dus even vragen....
Ik heb iets te koop gezet op zo'n verkoop pagina op facebook.
Nu reageert dus mijn schoonmoeder dat zij het wel wil.
Nu kan ik het eigenlijk niet maken om er geld voor te vragen aan haar? Toch?
Wat zouden jullie doen?

Ik kan zeggen dat ze het mag hebben, maar dat we aan het sparen zijn voor iets...dan laat ik het open...

Maar dit soort situaties in het algemeen. Je zet iets te koop, en familie of een vriend reageert dan. Wat doe je dan? Geef je het dan weg? Of laat je ze betalen?
2jaar terug zaten we bij schoonzus en die wilde haar eetkamer stoelen te koop zetten. Wij hadden nog geen bijpassende stoelen en deze zouden dat wel doen. Wij hebben gewoon het bedrag aan ze betaald wat ze wilden hebben.
Heb dat nooit heel vreemd gevonden.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 15 september 2014 @ 10:10:04 #19
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_144543059
Ik zou t zelf ook lastig vinden om er iets voor te vragen. Denk ook dat t ervan af hangt wat de prijs is die je ervoor wilt hebben. Bij een bedrag van tien euro praat je over iets heel anders dan bv 200 euro natuurlijk....

Een andere vraag: hond, do or don't?? De wens is er al heel lang, ben zelf ook opgegroeid met honden om mee heen. De bezwaren zijn eigenlijk vooral praktisch, ik werk bv één dag pw volledig, hoe gaan we dat doen? Daarnaast, hoe gaan we t aanpakken als we bv op vakantie willen gaan, .....?

[ Bericht 31% gewijzigd door mikoxx op 15-09-2014 10:19:03 ]
  maandag 15 september 2014 @ 10:20:53 #20
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_144543299
Ik hoor graag ervaringen van anderen, waarom heb je wel/geen hond, loop je bv ook tegen de praktische dingen aan die ik zonet noemde? Hoe gaat t met kids & de hond? Hoe hebben jullie dat aangepakt?
En, ook heel belangrijk, hoe kies ik een fokker die gezonde pups heeft? We neigen naar een bruine labrador, ik vind die zoooo mooi en ze zijn over het algemeen ook erg lief en betrouwbaar.

[ Bericht 32% gewijzigd door mikoxx op 15-09-2014 10:26:56 ]
  maandag 15 september 2014 @ 12:27:07 #21
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_144546295
Alleen om de praktische redenen hebben wij geen huisdieren. Hoe leuk ik een poes of hond ook vind, de praktische redenen zijn voor mij belangrijker.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_144546425
He mikoxx, de user Miss_Isis (heeft ook wel in oud gepost volgens mij) is net een topic begonnen over het nestje puppy's wat ze met haar labrador hoopt te krijgen:
F&F / Een nestje puppy's! - De voorbereiding

de vaderhond is een bruine labrador, dus misschien is een puppy van haar wel geschikt ook ;)
freedom is just another word for nothing left to lose
  maandag 15 september 2014 @ 12:47:04 #23
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_144546809
lot, dank je! Ik had dat topic idd ook gevonden. Interessant ;-).
pi_144548422
Graag gedaan hoor! Ik vind het zelf een heerlijk topic om in mee te lezen, al wil ik nog geen hond. Het lijkt mij een behoorlijk grote belasting om er drie/vier keer per dag mee uit te moeten. Ik zou nog liever eens per dag een uur wandelen dan elke keer weer de deur uit te moeten.
En het lijkt me lastig dat je een hond niet een hele dag alleen kan laten. Dat betekent dat je óf iemand achter de hand moet hebben die je hond wel uit wil laten, óf je moet je hond altijd mee nemen. En daar zit niet iedereen op te wachten. Ik vind het wel gezellig dat mijn broer zijn hond meeneemt bijvoorbeeld, maar de rest van de familie vindt het vooral irritant :P

Maargoed, dit zijn vooral de praktische nadelen en wellicht valt daar ook wel wat op te bedenken :Y
freedom is just another word for nothing left to lose
  maandag 15 september 2014 @ 14:01:43 #25
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_144548717
Klopt hoor lot, praktisch zullen er denk ik ook altijd bezwaren blijven. Het is alleen wel aan jezelf hoe zwaar je die kunt en wilt laten wegen.... In het topic beschrijft ze t idd op een mooie manier! En idd, wie weet....;-)
  maandag 15 september 2014 @ 14:03:13 #26
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144548753
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 14:01 schreef mikoxx het volgende:
Klopt hoor lot, praktisch zullen er denk ik ook altijd bezwaren blijven. Het is alleen wel aan jezelf hoe zwaar je die kunt en wilt laten wegen.... In het topic beschrijft ze t idd op een mooie manier! En idd, wie weet....;-)
De voordelen van een hond, als je er van houdt, wegen echt wel meer dan op tegen de nadelen hoor.
Het is ook echt tof voor de kinderen, om op te groeien met een hond O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_144548889
Ja, dat zie ik bij mijn broer ook wel. Alhoewel ik daar ook zie dat ze met drie kinderen weinig tijd hebben om met de hond op pad te gaan. Maargoed, die is inmiddels ook al 11 dus begint al wat minder energie te hebben ;)

Als ik een hond zou nemen (en voor later overweeg ik dat wel) dan zou ik bijvoorbeeld jachttraining of iets anders ermee gaan doen. Zo wordt de band met je hond hechter en heb je een stok achter de deur om er intensief tijd aan te besteden.
freedom is just another word for nothing left to lose
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 15 september 2014 @ 14:10:00 #28
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_144548966
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 10:20 schreef mikoxx het volgende:
Ik hoor graag ervaringen van anderen, waarom heb je wel/geen hond, loop je bv ook tegen de praktische dingen aan die ik zonet noemde? Hoe gaat t met kids & de hond? Hoe hebben jullie dat aangepakt?
En, ook heel belangrijk, hoe kies ik een fokker die gezonde pups heeft? We neigen naar een bruine labrador, ik vind die zoooo mooi en ze zijn over het algemeen ook erg lief en betrouwbaar.
Ik heb geen hond, maar met regelmaat wel asiel honden in huis.

Bij het asiel van mijn vriendin wordt echt gekeken of de hond bij het gezin past.
Een dag alleen thuis is geen probleem, een hond is een dier die dan lekker gaat slapen en dat ook geen probleem vind.
Ik ben opgegroeid met honden in huis, en echt ik zou niet anders willen.

En vakantie periode's bij de eerste kwam mijn opa de hond verzorgen, de tweede ging gewoon lekker mee op vakantie O+

Ik zie veel mensen ook de hond naar mijn vriendin brengen (asiel/pension/opvang)
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 15 september 2014 @ 14:10:29 #29
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144548987
Nou ja met hele kleintjes kan het mss af en toe wat onhandig zijn maar vanaf een jaar of 3/4 kunnen ze wel gewoon mee elke dag een uurtje met de hond de hort op hoor, makkelijk! Juist een voordeel, mooi rustpunt van de dag. Bij ons in de familie heeft alleen mijn zusje geen honden, die haat dieren tot groot verdriet van haar kinderen :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 15 september 2014 @ 14:13:41 #30
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144549097
In mijn vriendenkring past iedereen op elkaars honden, vroeger paste onze buurman altijd op onze hond als wij op vakantie gingen. Ik pas op de honden van mijn vrienden. No way dat ik mijn honden naar een pension zou doen, echt never :D Ik ken ook niemand die dat doet eigenlijk.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 15 september 2014 @ 14:13:44 #31
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_144549100
Ohoh, wat je beschrijft over opgroeien met een hond herken ik wel. De diepste geheimen, de verdrietigste dingen en natuurlijk heel veel vrolijkheid wordt gedeeld met zo'n viervoeter. Daarbij, er vanuit gaande dat een hond toch zo'n 10 a 15 jaar wordt, is t niet iets dat je 'zomaar even' beslist. De wens is er bij ons al veel langer, een jaar of zes geleden hadden we t er ook heel serieus over, maar toen kwamen er eerst kids...;-). Ik vind dat die ook een bepaalde leeftijd moeten hebben om te kunnen begrijpen hoe je met een hond omgaat....
  maandag 15 september 2014 @ 14:17:39 #32
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144549219
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 14:13 schreef mikoxx het volgende:
Ohoh, wat je beschrijft over opgroeien met een hond herken ik wel. De diepste geheimen, de verdrietigste dingen en natuurlijk heel veel vrolijkheid wordt gedeeld met zo'n viervoeter. Daarbij, er vanuit gaande dat een hond toch zo'n 10 a 15 jaar wordt, is t niet iets dat je 'zomaar even' aanschaft is beslist. De wens is er bij ons al veel langer, een jaar of zes geleden hadden we t er ook heel serieus over, maar toen kwamen er eerst kids...;-). Ik vind dat die ook een bepaalde leeftijd moeten hebben om te kunnen begrijpen hoe je met een hond omgaat....
Als ze ermee opgroeien gaat dat vaak ook wel vanzelf hoor.
Wij kregen thuis onze hond toen ik 10 of 11 was, die is 17 geworden,daar ben ik echt mee opgegroeid O+ , daarna namen mijn ouders een mops, die is 14 geworden, en nu hebben ze voor het eerst ongeveer een jaar geen hond meer, en ze missen het onwijs, we missen het echt allemaal!
Mijn broer en ik zijn dan ook echt de hele tijd aan het pushen dat ze er gewoon weer een moeten nemen, wij passen wel op als ze op vakantie gaan, en ze werken niet meer, ze zijn wel 4 of 5 maanden per jaar weg, we don't mind :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 15 september 2014 @ 14:21:36 #33
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_144549352
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 14:13 schreef oh-oh het volgende:
In mijn vriendenkring past iedereen op elkaars honden, vroeger paste onze buurman altijd op onze hond als wij op vakantie gingen. Ik pas op de honden van mijn vrienden. No way dat ik mijn honden naar een pension zou doen, echt never :D Ik ken ook niemand die dat doet eigenlijk.
ligt eraan, als ik zie hoe t bij ons gaat, dan zou ik daar geen problemen mee hebben.

maar ik zou ze gewoon meenemen.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 15 september 2014 @ 14:23:53 #34
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144549435
:D Ik ga zelf alleen op vakantie met, en als ik een hele avond weg ben heb ik wel oppas voor ze.
Mijn honden zouden in geen enkel pension vrolijk zijn hoor :@ Ja die chihuahua wel, die maakt t allemaal geen bal uit, als ze maar een dekbed heeft om in te liggen :')
Mijn moeder wil stiekem geloof ik eindelijk die herder die mijn vader al voor de mops wilde wel, dus ik hoop dat ik een geschikte voor ze vind ergens B-) .
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 15 september 2014 @ 14:31:24 #35
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_144549693
En wat bedoel je dan met 'oppas'? Is dat iemand die ze even uit laat?
  maandag 15 september 2014 @ 14:32:47 #36
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144549721
Nee als ik de hele avond weg ben ( naar een concert of zo ) dan breng ik ze bij vrienden of blijft er iemand bij mij thuis. Maar goed, dat hoeft niet voor elke hond hoor, zo doe ik dat.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 15 september 2014 @ 14:47:49 #37
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_144550184
Ok. En hoe lang laten jullie een hond dan max alleen? Op een werkdag bv?
En, neem je je kind mee naar een puppycursus? Of, juist niet mss?
  maandag 15 september 2014 @ 14:49:44 #38
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144550248
Vroeger liet ik ze rustig 5 dagen van 8 tot 18 alleen, had ik er wel meer dan 1 altijd hoor.
Dus 1 dag kan prima.
Cursus hangt er vanaf, er zijn cursussen die leuk zijn om met het hele gezin te doen, ik zou niet alleen met een kind gaan denk ik, maar wel bv met het hele gezin, dat een iemand kijkt met de kinderen.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 15 september 2014 @ 14:55:31 #39
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_144550434
Kan een pup dan ook die tijd wel alleen zijn? Lijkt mij toch erg (te) lang??
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 15 september 2014 @ 14:56:20 #40
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_144550463
Dubio

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zouden jullie doen?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 15 september 2014 @ 14:56:55 #41
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_144550477
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 14:55 schreef mikoxx het volgende:
Kan een pup dan ook die tijd wel alleen zijn? Lijkt mij toch erg (te) lang??
ligt er ook aan wat je doet als je thuis bent en hoe zindelijk ze zijn.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  † In Memoriam † maandag 15 september 2014 @ 14:58:06 #42
7074 moussy
kuttekop
pi_144550518
Hier zijn ze, we hebben er 2, nooit lang alleen thuis, maar das gewoon omdat ik maar halve dagen werk en P. wisselende tijden. 1 van de honden gaat echt niet de hele dag liggen slapen.. die gaat rottigheid uithalen uit verveling en zenuwachtig rondjes lopen. De ander loopt eens ene rondje om te kijken of er vergeten eten is en duikt dan weer onder dr deken.

Een pension kan niet, de 1 vreest alles aan en op wat los en vast zit en de ander is blind, die doe je daar absoluut geen plezier mee. Op vakantie gaan ze mee en als ze niet mee kunnen als we een dagje weg gaan laat de buurvrouw ze uit.

De kinderen zijn met honden opgegroeid, ze weten niet beter dan dat er 4poters lopen.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † maandag 15 september 2014 @ 14:59:52 #43
7074 moussy
kuttekop
pi_144550585
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 14:55 schreef mikoxx het volgende:
Kan een pup dan ook die tijd wel alleen zijn? Lijkt mij toch erg (te) lang??
Nee, dat moet je echt opbouwen, vind ik. Maar er zijn zat mensen die een pup een hele dag in een bench doen, tijdens een werkdag.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 15 september 2014 @ 15:01:51 #44
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144550648
Ynske ik zou aangeven waarom je het vraagt, het lijkt me een logische zet toch?
En Mikoxx, nee dat moet een pup wel leren in het begin hoor. Ik had vroeger iemand die de pup in de middag ophaalde thuis, en dan haalde ik hem daar weer op als ik thuis kwam van mijn werk.
Dan bleef ie wel een paar uur alleen, en dat bouwden we elke keer wat op zeg maar.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 15 september 2014 @ 15:06:52 #45
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_144550842
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 14:56 schreef Ynske het volgende:
Dubio

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zouden jullie doen?
In gesprek met je leidinggevende, aangeven dat je zekerheid wilt en als dat niet mogelijk is op dit project, dat je dan graag ingezet wilt worden op het andere project. Ik vermoed overigens dat je dan ook onbepaalde tijd moet krijgen? Hetzelfde bedrijf toch?
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 15 september 2014 @ 15:07:39 #46
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_144550880
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 15:06 schreef Susie het volgende:

[..]

In gesprek met je leidinggevende, aangeven dat je zekerheid wilt en als dat niet mogelijk is op dit project, dat je dan graag ingezet wilt worden op het andere project. Ik vermoed overigens dat je dan ook onbepaalde tijd moet krijgen? Hetzelfde bedrijf toch?
ja, zelfde bedrijf en inderdaad dezelfde verlenging.
met als positieve dat mijn vorige leidinggevende weet hoe ik werk etc
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 15 september 2014 @ 15:10:36 #47
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_144551013
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 15:07 schreef Ynske het volgende:

[..]

ja, zelfde bedrijf en inderdaad dezelfde verlenging.
met als positieve dat mijn vorige leidinggevende weet hoe ik werk etc
Ik zou het gesprek aangaan. Niets te verliezen lijkt mij.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  † In Memoriam † maandag 15 september 2014 @ 15:38:22 #48
37843 lady-wrb
kortaf
pi_144552066
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 15:10 schreef Susie het volgende:

[..]

Ik zou het gesprek aangaan. Niets te verliezen lijkt mij.
+1
pi_144553196
Hond... mijn man wil niet uit praktische bezwaren (vakantie... nou voor die 1 a 2 weken per jaar en een paar dagen weg is er vast wel een oplossing te vinden) maar dat weegt vooralsnog ook wel mee bij mij. Ik denk dat ik degene zal zijn die de hond moet uitlaten als ik heel reeël ben.
Maar sinds ik een workshop van paws heb gevolgd ben ik wel heel enthousiast eigenlijk. Als we dan echt serieus een hond zouden overwegen zou ik eerst die cursus willen doen, zodat ze mee kunnen denken over wat voor soort hond zou passen.
Maar daar ontbreekt nog even de tijd en energie voor... Maar zo gaaf wat je allemaal kan aanleren enzo. Heel leuk om mee te maken :).

Ik zag de oudste laatst bij schoonouders met de hond O+ . Zelf ook opgegroeid met een hond (vanaf dat ik een baby was tot ik een jaar of 12 was) en ze was echt wel mijn maatje.
Wie weet... tzt.
Mama van 2 lieve meiden :)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 15 september 2014 @ 16:10:51 #50
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_144553241
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 16:09 schreef Nijna het volgende:
Hond... mijn man wil niet uit praktische bezwaren (vakantie... nou voor die 1 a 2 weken per jaar en een paar dagen weg is er vast wel een oplossing te vinden) maar dat weegt vooralsnog ook wel mee bij mij. Ik denk dat ik degene zal zijn die de hond moet uitlaten als ik heel reeël ben.
Maar sinds ik een workshop van paws heb gevolgd ben ik wel heel enthousiast eigenlijk. Als we dan echt serieus een hond zouden overwegen zou ik eerst die cursus willen doen, zodat ze mee kunnen denken over wat voor soort hond zou passen.
Maar daar ontbreekt nog even de tijd en energie voor... Maar zo gaaf wat je allemaal kan aanleren enzo. Heel leuk om mee te maken :).

Ik zag de oudste laatst bij schoonouders met de hond O+ . Zelf ook opgegroeid met een hond (vanaf dat ik een baby was tot ik een jaar of 12 was) en ze was echt wel mijn maatje.
Wie weet... tzt.
Breng je m hier heen ;)
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_144553738
Ik zou echt nooit meer een hond nemen. Ook geen kat en het liefst ook geen vissen. Gewoon geen dieren. Heerlijk.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_144555714
Er zijn trouwens ook autisme hulphonden, die heb ik aan het werk gezien. Echt geniaal! O+
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_144557550
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 17:31 schreef YPPY het volgende:
Er zijn trouwens ook autisme hulphonden, die heb ik aan het werk gezien. Echt geniaal! O+
helemaal mee eens. Een bekende van ons heeft zo'n hond opgeleid. Heel bijzonder om van dichtbij mee te maken.

Met Roy werkte dat ergens ook fijn. Alleen moest Roy zelf nog niet veel weten van de hond :')
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_144558578
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 10:10 schreef mikoxx het volgende:

Een andere vraag: hond, do or don't?? De wens is er al heel lang, ben zelf ook opgegroeid met honden om mee heen. De bezwaren zijn eigenlijk vooral praktisch, ik werk bv één dag pw volledig, hoe gaan we dat doen? Daarnaast, hoe gaan we t aanpakken als we bv op vakantie willen gaan, .....?
Wij hebben sinds novmber een hond. Als pup van 7 weken in huis genomen. Ik werk elke ochtend dus dan is hij ongeveer 3 uurtjes alleen thuis en zit hij in de bench. Met de kinderen gaat het geweldig, ik ben zelf ook met een hond opgegroeid en mijn ouders hebben nog steeds een hond. Van pup af aan overal mee naartoe genomen, naar het schoolplein, naar het KDV zodat hij eraan wende dat kinderen nu eenmaal rennen, gillen en van alle kanten op je af kunnen komen ;)

Op vakantie gaat hij mee als we in een huisje zitten. Afgelopen zomer gingen we kamperen en toen is hij niet mee geweest. Hij is toen bij onze schapendrijf-trainer geweest. Die heeft twee kennels in zn tuin en zelf 4 Border Collies dus daar had ik een goed gevoel bij. Hij is ook wel eens een weekendje bij mn ouders geweest toen wij ergens zaten waar hij niet mee mocht.

Ik vind het onwijs gezellig, we hebben ook nog twee katten. Leuk juist, al die dieren om je heen.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  maandag 15 september 2014 @ 19:24:54 #55
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_144559687
Toen onze kat overleed in mei, wilden we echt een tijdje geen huisdieren. Liefst gewoon de volgende verhuizing (over pakweg 2 jaar, mogelijkerwijs) zonder huisdieren, want die maken het zo vreselijk stressvol. Nou, dat hebben we ook vier maanden volgehouden :P We hadden echt heel veel volslagen logische argumenten tegen, maar het was zo leeg in huis. Twee weken geleden hebben we een katje geadopteerd, en we zijn er zo vreselijk blij mee <3
  maandag 15 september 2014 @ 19:42:11 #56
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_144560469
tnx, goed om te lezen, jullie ervaringen! Hebben jullie ook nog tips mss, dingen waar je tegenaan bent gelopen, die je mss een volgende x anders zou doen? Voor ons zou het mss het meest praktisch zijn om een pup aan t begin vd zomervakantie te laten komen, want dan ben ik zes weken vrij. Of, maakt t tijdstip eigenlijk niets uit? Ik zou bv best de eerste tijd in mijn pauze tussen de middag naar huis kunnen om m uit te laten, maar, ideaal is dat niet....
  † In Memoriam † maandag 15 september 2014 @ 19:48:48 #57
7074 moussy
kuttekop
pi_144560818
Ik heb een hekel aan pups en aan de opvoeding, ik doe alleen maar aan herplaatsers O+
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_144561187
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 15:10 schreef Susie het volgende:

[..]

Ik zou het gesprek aangaan. Niets te verliezen lijkt mij.
dat wat zij zegt!

Ik vind een hond leuk.. bij een ander.... Ik ben geen honden mens.
Katten daarentegen vind ik geweldig. Wij hebben sinds november 2 eigenwijze dametjes, ze waren 11w toen we ze kregen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 15 september 2014 @ 19:59:18 #59
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_144561278
:-) Hier dus precies andersom. Hoewel ik katten soms ook heel erg schattig vind hoor.... ik hou geloof ik van alle dieren... ;-)
  maandag 15 september 2014 @ 20:00:17 #60
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144561321
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 19:42 schreef mikoxx het volgende:
tnx, goed om te lezen, jullie ervaringen! Hebben jullie ook nog tips mss, dingen waar je tegenaan bent gelopen, die je mss een volgende x anders zou doen? Voor ons zou het mss het meest praktisch zijn om een pup aan t begin vd zomervakantie te laten komen, want dan ben ik zes weken vrij. Of, maakt t tijdstip eigenlijk niets uit? Ik zou bv best de eerste tijd in mijn pauze tussen de middag naar huis kunnen om m uit te laten, maar, ideaal is dat niet....
Vakantie is wel heel handig ja maar zes weken is niet eens nodig denk ik.
En wie weet kom je wel iemand tegen in de buurt die hem op die ene dag voor je uit wil laten als jij het op een andere dag voor zijn of haar hond zou willen doen of zo. Ik zou me daar niet al te druk om maken. Er zijn ook uitlaatservices en zo! Hoe lang gaat die ene werkdag zijn die hij alleen moet zijn?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 15 september 2014 @ 20:01:01 #61
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144561356
Volgens mij had ik zelfs als ik niet dodelijk allergisch was voor katten nog gewoon niks ermee.
En ik vind ook echt bijna alle dieren leuk :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 15 september 2014 @ 20:04:44 #62
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_144561501
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 19:48 schreef moussy het volgende:
Ik heb een hekel aan pups en aan de opvoeding, ik doe alleen maar aan herplaatsers O+
O+
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 15 september 2014 @ 20:11:52 #63
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_144561775
ohoh, dan zal hij van half acht tot uiterlijk half zes alleen zijn....
  maandag 15 september 2014 @ 20:12:56 #64
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144561834
Uiteindelijk zal dat een dag in de week prima gaan hoor.
Voor een pup is dat niet zo handig.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_144561983
Mijn zusje is allergisch voor katten. En het is echt zo'n tiep dat er drie had lopen als dat niet zo was geweest. Nou heeft ze een konijn, buiten. Helemaal geweldig vindt ze dat beest. En daar wordt ze niet ziek van. Broer daarentegen, heeft er 3 weken op gepast vanwege vakantie en zat helemaal onder de vlekken. :D heeft zelf wel al eens een hond gehad zonder problemen. En ik ben huisdiervrij en heb dus ook geen allergieën. Oneerlijk verdeeld vind ik dat een beetje.
Schoonouders hebben een schattig toy poedeltje zo'n kleine (gelukkig niet als poedel geknipt) geweldig beestje, maar voor mij hoeft het niet. Als je een hond neemt, moet je hem wel kunnen uitlaten en af en toe ook flinke stukken wandelen enzo.
Ik vind dieren heel leuk, maar ik hoef ze niet in huis te hebben.
pi_144562009
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 16:10 schreef Ynske het volgende:

[..]

Breng je m hier heen ;)
Dan moeten we ook maar een vakantie die kant uit boeken ;). Of pas je ook op huizen... ? O-)

quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 17:31 schreef YPPY het volgende:
Er zijn trouwens ook autisme hulphonden, die heb ik aan het werk gezien. Echt geniaal! O+
PAWS workshops om te leren hoe je je huishond in kan zetten bij autisme.
Ik heb een uurtje workshop gedaan, voor de leuk. Heeft me wel heel enthousiast gemaakt :D.
Gaaf hoor! Overigens was het enthousiasme van de workshopleidsters en de honden O+ ook wel heel aanstekelijk :).
Mama van 2 lieve meiden :)
  maandag 15 september 2014 @ 20:20:29 #67
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144562198
Kennis van me heeft een hulphond voor haar epilepsie, die kan echt niet meer zonder, maar het is zooooo sneu als ze hun werk niet meer kunnen doen en met pensioen moeten...
Dan worden ze dus herplaatst, zij kan in haar eentje geen twee honden hebben helaas.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † maandag 15 september 2014 @ 21:24:26 #68
37843 lady-wrb
kortaf
pi_144565610
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 20:20 schreef oh-oh het volgende:
Kennis van me heeft een hulphond voor haar epilepsie, die kan echt niet meer zonder, maar het is zooooo sneu als ze hun werk niet meer kunnen doen en met pensioen moeten...
Dan worden ze dus herplaatst, zij kan in haar eentje geen twee honden hebben helaas.
hoe moet ik dat zien? dat ze hun werk niet meer kunnen doen, wat gebeurt er dan?
verleren ze het op een gegeven moment en hoe lang gaat zo'n hond mee dan?
  maandag 15 september 2014 @ 21:59:07 #69
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144567514
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 21:24 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

hoe moet ik dat zien? dat ze hun werk niet meer kunnen doen, wat gebeurt er dan?
verleren ze het op een gegeven moment en hoe lang gaat zo'n hond mee dan?
Haar eerste hond kreeg arthrose en toen moest ie met pensioen, kreeg ze een nieuwe.
Ze moeten natuurlijk wel snel en alert blijven, die hulphonden.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 16 september 2014 @ 12:09:40 #70
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_144581990
Alle Zeeuwse users okay?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_144583255
Yep maar ik woon nu aan de goede kant.
Wel staan mijn baas en bazin erin vast maar zijn beide okay.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 16 september 2014 @ 13:09:14 #72
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_144583890
Ik woon wel aan de 'verkeerde' kant; familie en veel vrienden & collega's zijn betrokken bij het ongeval, maar gelukkig staan die alleen vast of is er enkel blikschade.

Een vriend van ons staat in de kern. Reed goddank in zijn werkbus, dat heeft z'n leven gered. Bus is total loss. De persoon in de auto naast hem kan het niet meer navertellen :'(

Bij het ziekenhuis (mijn werkgever) is het ZiROp (ziekenhuis rampenopvangplan) in werking getreden en iedereen met een verpleegkundig diploma en BIG werkt vandaag (ondanks andere functie) in uniform.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  dinsdag 16 september 2014 @ 13:29:05 #73
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_144584573
Wat een ellende ook zeg. Mijn hemel.

Laatste nieuws van de plek zelf is 5 doden, waaronder een moeder en kind, er wordt nog op plekken gereanimeerd én er is net een vrouw bevallen. Op de a58 dus.

Ik trek dit soort verhalen Zóveel slechter sinds ik zelf mama ben ;(
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  dinsdag 16 september 2014 @ 13:30:00 #74
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_144584597
Fijn dat jullie iig okay zijn, moet behoorlijk schokkend zijn als je middenin zo'n drama staat ;(
Ik las dat er zelfs ambulances uit Gelderland naartoe zijn gestuurd....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 16 september 2014 @ 13:31:44 #75
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_144584658
Qua hulpdiensten is idd echt alles in touw.

Hebben we spring al gesignaleerd?
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  dinsdag 16 september 2014 @ 13:36:05 #76
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_144584787
Hm. Nee. op Fb ook nog niet :N
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 16 september 2014 @ 13:37:22 #77
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_144584822
Ik hoop dat ze snel in de lucht komt en dat ook bij haar iedereen ok is ;(
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_144584827
Jawel, ze heeft net nog iets geliked op facebook.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 16 september 2014 @ 13:37:34 #79
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_144584832
Ze is actief! *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 16 september 2014 @ 13:40:37 #80
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_144584922
Gelukkig!

Zeeland is zo klein en de omvang van het ongeval zo groot dat volgens mij iedereen wel iemand kent die (indirect) betrokken is..
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_144584966
Haha, ik leef nog. O+ althans, ik heb net een onmenselijke migraineaamval overleefd.

vreselijk, hè. Ik heb nog niet durven kijken of er bekenden tussen de gewonden en overledenen zitten.
Een vriendin van me stond ertussen, die is helemaal van dr appel.

[ Bericht 0% gewijzigd door -Spring op 16-09-2014 13:47:33 ]
  dinsdag 16 september 2014 @ 13:50:06 #82
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_144585179
oh gelukkig dat iedereen die ik als Zeeuws ken zich ook gemeld heeft hier. alle mensen wat een ravage. ;(
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_144585248
Op mn fb zie ik iedereen elkaar vragen zich te melden. ;(
  dinsdag 16 september 2014 @ 13:53:01 #84
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_144585253
nou echt..... vreselijk.....
  dinsdag 16 september 2014 @ 13:54:21 #85
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_144585285
Het is ook echt chaos nog steeds op de plek des onheils. De signalen die ik van daaruit van eerste hand ontvang zijn niet mals. Het lijkt verdorie wel zon Greys anatomy ramp.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:05:08 #86
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_144585602
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 13:54 schreef Kimpossible het volgende:
Het is ook echt chaos nog steeds op de plek des onheils. De signalen die ik van daaruit van eerste hand ontvang zijn niet mals. Het lijkt verdorie wel zon Greys anatomy ramp.
Ja, dat inderdaad :o Echt vreselijk -O-

Ga je toch weer denken hè, afstand houden is blijkbaar weer enorm moeilijk. Soms als ik inhaal zie ik mensen links en rechts echt vlak tegen elkaar rijden. Ik houd er echt altijd ruim een auto tussen..
En dan ben ik de gene die standaard te hard rijdt overal, maar ik houd wèl mn ruimte..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:11:02 #87
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_144585783
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:05 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ja, dat inderdaad :o Echt vreselijk -O-

Ga je toch weer denken hè, afstand houden is blijkbaar weer enorm moeilijk. Soms als ik inhaal zie ik mensen links en rechts echt vlak tegen elkaar rijden. Ik houd er echt altijd ruim een auto tussen..
En dan ben ik de gene die standaard te hard rijdt overal, maar ik houd wèl mn ruimte..
Was mist hier niet het grootste probleem? Als het ineens vanuit het niets mistig is (weet niet of dat in dit geval ook zo was) dan kan dat echt heel nasty zijn.
Bij Nijkerk gaat het daardoor ook nogal eens mis.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:16:00 #88
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_144585928
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Was mist hier niet het grootste probleem? Als het ineens vanuit het niets mistig is (weet niet of dat in dit geval ook zo was) dan kan dat echt heel nasty zijn.
Bij Nijkerk gaat het daardoor ook nogal eens mis.
Maar ja, je schrikt je de tering als je ineens niets meer ziet en dus trap je op de rem. Ik snap de logica ook wel. Maar nogmaals, als je echt voldoende afstand houdt
Let er maar eens op of je de '2 seconden' wel haalt. Dat is echt enorm veel.
Nou red ik dat ook niet altijd op de snelweg, soms moet je nou eenmaal even gas bijgeven want het moet ook een beetje doorstromen. Maar er zitten genoeg auto's tussen die haast bumper aan bumper rijden..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_144586016
Ik lees net dat er bij het ongeluk 2busjes met minder invalide kinderen betrokken zijn.
ik ken er een hoop die vanuit hier naar Goes gaan. :{

zo eens navragen bij ouders.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_144586043
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:16 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Maar ja, je schrikt je de tering als je ineens niets meer ziet en dus trap je op de rem. Ik snap de logica ook wel. Maar nogmaals, als je echt voldoende afstand houdt
Let er maar eens op of je de '2 seconden' wel haalt. Dat is echt enorm veel.
Nou red ik dat ook niet altijd op de snelweg, soms moet je nou eenmaal even gas bijgeven want het moet ook een beetje doorstromen. Maar er zitten genoeg auto's tussen die haast bumper aan bumper rijden..
Maar iets meer afstand houden en wel te hard rijden hebben toch hetzelfde effect.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:21:19 #91
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_144586070
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:16 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Maar ja, je schrikt je de tering als je ineens niets meer ziet en dus trap je op de rem. Ik snap de logica ook wel. Maar nogmaals, als je echt voldoende afstand houdt
Let er maar eens op of je de '2 seconden' wel haalt. Dat is echt enorm veel.
Nou red ik dat ook niet altijd op de snelweg, soms moet je nou eenmaal even gas bijgeven want het moet ook een beetje doorstromen. Maar er zitten genoeg auto's tussen die haast bumper aan bumper rijden..
Ook als je voldoende afstand houdt red je het vrijwel niet om van 120 naar stilstand te komen, want 'voldoende afstand' houdt eigenlijk geen rekening met moeten stilstaan op de snelweg.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:21:46 #92
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_144586081
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:20 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Maar iets meer afstand houden en wel te hard rijden hebben toch hetzelfde effect.
Maar als ik er 2 auto's tussen heb en een ander nog geen halve, dan heb ik toch echt meer rem-ruimte in die zelfde rijstrook met de zelfde snelheid. Dat bedoel ik :)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:23:57 #93
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_144586140
Zulke mist in rijden is écht alsof je ineens met je ogen dicht aan het rijden bent. Je ziet niks, geluid klinkt vervormd en komt niet ver.
Het is echt heel naar.

Wat normaal gesproken voldoende afstand is is het dan niet. Je ziet de auto's die 4 meter voor je rijden niet eens dus je hebt geen flauw idee of je voldoende afstand houdt.
A grand adventure has begun.
pi_144586180
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:21 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Maar als ik er 2 auto's tussen heb en een ander nog geen halve, dan heb ik toch echt meer rem-ruimte in die zelfde rijstrook met de zelfde snelheid. Dat bedoel ik :)
Net even meer, maar je kunt niet echt afkeurend spreken over die andere auto's terwijl je zelf toch ook risico's neemt en je niet aan de regels houdt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:27:10 #95
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_144586227
quote:
HEINKENSZAND - Veel Zeeuwen waren vanmorgen ooggetuige van de kettingbotsingen. Via sociale media zoals Facebook en Twitter komen er verschillende foto's binnen. Ook bellen veel mensen met Omroep Zeeland om hun verhaal te doen.

Zag de auto's om hem heen vliegen
Bert Rodenburg uit Oost-Souburg was getuige van verschillende botsingen. "Ik zat er letterlijk middenin." Hij was onderweg over de A58 toen de mist ineens steeds dichter werd. Hij had nog maar net zijn voet van het gaspedaal gehaald of hij zag de auto's om hem heen alle kanten opvliegen: "De berm in, over de vluchtstrook, over de vangrail..."

Kippenvel
Nadat hij zijn auto tot stilstand had gebracht, stapte Rodenburg uit en liep de vluchtstrook op. Daarna was hij getuige van nog meer botsingen:"Je kreeg er kippenvel van, het was verschrikkelijk. Ik heb direct 112 gebeld met de melding "het is hier flink mis."

Chaos
Omdat de chaos op de snelweg groot was, besloot hij samen met andere automobilisten het verkeer te gaan regelen, zodat ambulances een betere doorgang hadden.

Meneer die uitstapte werd aangereden
Eenmaal thuis beseft hij pas wat hij heeft meegemaakt: "Ik ben flink geschrokken en heb nare dingen gezien. Een meneer die net was uitgestapt, werd daarna aangereden. Hij heeft het volgens mij ook niet gered. Mensen zaten te schreeuwen in de auto. Het wordt wel duidelijk hoe verschrikkelijk kwetsbaar je bent. Wat heb ik een mazzel gehad."
Mja, ik heb nog nooit in zulke dichte mist gereden. Of iig niet in druk verkeer. Dat wat jij beschrijft ken ik niet. Lijkt me inderdaad heel eng :{
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:27:11 #96
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_144586228
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:21 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Maar als ik er 2 auto's tussen heb en een ander nog geen halve, dan heb ik toch echt meer rem-ruimte in die zelfde rijstrook met de zelfde snelheid. Dat bedoel ik :)
Met 120 km per uur heb je een remweg van 69,3 meter en een stopafstand van 104 meter (reactietijd kost ook meters immers), mijn auto is al niet klein met 4.63m, maar als iedere auto zo lang zou zijn, en er een auto tussen iedere 2 auto's zou zitten, dan zou je al de lengte van 11 auto's plus tussen iedere 2 auto's één autolengte ruimte nodig hebben om te stoppen....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:27:18 #97
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_144586231
Wat ik zo vervelend vind is, dat áls je dan zelf afstand houdt, anderen er 'tussen kruipen'....
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:29:10 #98
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_144586274
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:27 schreef mikoxx het volgende:
Wat ik zo vervelend vind is, dat áls je dan zelf afstand houdt, anderen er 'tussen kruipen'....
Als mensen mij links gaan inhalen met hun BMW/Mercedes dan druk ik hem dicht hoor. Maar als er een auto rechts rijdt en wil ook nog graag achter de vrachtwagen vandaan dan mag hij er bij mij tussen. Ik pas mn afstand wel weer aan :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:30:20 #99
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_144586296
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:29 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Als mensen mij links gaan inhalen met hun BMW/Mercedes dan druk ik hem dicht hoor. Maar als er een auto rechts rijdt en wil ook nog graag achter de vrachtwagen vandaan dan mag hij er bij mij tussen. Ik pas mn afstand wel weer aan :Y
Ik hoop dat je een beetje een pittige auto hebt als je hem dicht gaat drukken.... want met een klein autootje zou ik dat iig niet doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_144586305
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Met 120 km per uur heb je een remweg van 69,3 meter en een stopafstand van 104 meter (reactietijd kost ook meters immers), mijn auto is al niet klein met 4.63m, maar als iedere auto zo lang zou zijn, en er een auto tussen iedere 2 auto's zou zitten, dan zou je al de lengte van 11 auto's plus tussen iedere 2 auto's één autolengte ruimte nodig hebben om te stoppen....
Jup. Dat krijg ik van N ook dagelijks te horen. Hij is ook de enige die ik ken die echt zoveel afstand houdt. Nadat ie twee keer van achterenis aangereden.
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:31:32 #101
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_144586326
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik hoop dat je een beetje een pittige auto hebt als je hem dicht gaat drukken.... want met een klein autootje zou ik dat iig niet doen.
Pittig issie niet. Maar hij kan als hij moet best even knallen :)
(Renault Megane Break uit '99 :P )
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:32:52 #102
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_144586357
Maar waarom zou je dat doen? Ik snap écht niet waarom je dan ineens dat gat dicht gaat rijden.

Waarom dat risico nemen met jezelf of een ander...
A grand adventure has begun.
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:35:06 #103
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_144586430
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:31 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Pittig issie niet. Maar hij kan als hij moet best even knallen :)
(Renault Megane Break uit '99 :P )
Ik bedoelde meer pittig als in een tank zeg maar.... Met een Volvo eerder dan met een Alto.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:35:22 #104
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_144586437
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:32 schreef Keshet het volgende:
Maar waarom zou je dat doen? Ik snap écht niet waarom je dan ineens dat gat dicht gaat rijden.

Waarom dat risico nemen met jezelf of een ander...
Omdat ik rechtsinhalers dat gewoon niet gun. Achteraan sluiten. Doet de rest ook. :{w
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:36:24 #105
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_144586468
Plus ho ff. Ik rijd al jaren niet meer in de randstad hè. Het gaat hier vrijwel altijd heel gemoedelijk en netjes ;)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:36:34 #106
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_144586474
Je had het over links. :D

En als jij zo sloom op de tweede baan rijdt dat mensen die zich aan de snelheidslimiet houden je rechts inhalen dan hebben ze groot gelijk dat ze je inhalen. :+
A grand adventure has begun.
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:37:00 #107
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_144586494
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:35 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Omdat ik rechtsinhalers dat gewoon niet gun. Achteraan sluiten. Doet de rest ook. :{w
Ik heb een veel grotere hekel aan mensen die onnodig linksrijden.... als de rechterbaan vrij is dan rijdt er kennelijk iemand onnodig links.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:37:41 #108
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_144586517
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik heb een veel grotere hekel aan mensen die onnodig linksrijden.... als de rechterbaan vrij is dan rijdt er kennelijk iemand onnodig links.
^) ?
A grand adventure has begun.
pi_144586524
Sowieso is het verkeer niet de plek om je gelijk of recht te halen. Dat is gewoon veel te gevaarlijk, je speelt met levens dan.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:38:17 #110
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_144586535
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:29 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Als mensen mij links gaan inhalen met hun BMW/Mercedes dan druk ik hem dicht hoor. Maar als er een auto rechts rijdt en wil ook nog graag achter de vrachtwagen vandaan dan mag hij er bij mij tussen. Ik pas mn afstand wel weer aan :Y
Alleen met een BMW of Mercedes? ;)

Wij rijden in een Mercedes (Viano) en ik hou altijd genoeg afstand en rij op de snelweg ook nooit te hard. Vind het zo'n onzin, het scheelt je hooguit 5 minuten, als je tenminste geen uren hoeft te rijden.

Als ik dit soort verhalen hoor ben ik altijd weer blij met onze bus, toch het idee dat je iets minder kwetsbaar bent.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:38:35 #111
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_144586548
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:36 schreef Keshet het volgende:
Je had het over links. :D

En als jij zo sloom op de tweede baan rijdt dat mensen die zich aan de snelheidslimiet houden je rechts inhalen dan rij je te sloom. :+
de tweede baan O+
Ik mis ineens die A4 naar Den Haag weer met zn 6 banen :D Heerlijk!

Nee, ik rijd vrijwel altijd braaf. maar als ik links aan het inhalen ben met nog 6 anderen en een aso haalt ons allemaal even rechts in om bij mij voor mijn gat er even in de duiken. Omdat ik mn afstand houdt betekend het nog niet dat jij er tussen mag ;)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_144586598
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:38 schreef miss_sly het volgende:
Sowieso is het verkeer niet de plek om je gelijk of recht te halen. Dat is gewoon veel te gevaarlijk, je speelt met levens dan.
Dat. Helemaal niet met een oud autootje (check) dat een veeel kortere remweg heeft dan de nieuwere.
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:40:30 #113
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_144586606
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik heb een veel grotere hekel aan mensen die onnodig linksrijden.... als de rechterbaan vrij is dan rijdt er kennelijk iemand onnodig links.
Die hekel ik ook, maar daar heb ik het niet over :)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_144586803
Kuzee is met man en macht bezig achtergelaten auto's en beschadigde voertuigen op te halen. Het gaat om zeker honderzestig auto's, die verspreid over diverse locaties worden geparkeerd: in loodsen van Kuzee, op de carpoolplaats bij De Vierwegen in Kapelle en achter de Zeelandhallen in Goes. Omstreeks twee uur was nog maar de helft van de auto's opgehaald, ondanks de inzet van zo'n tien bergingsauto's, een grote trailer en een heftruck.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:48:16 #115
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_144586847
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:37 schreef Keshet het volgende:

[..]

^) ?
Met jou? Altijd! ^)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:49:26 #116
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_144586885
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:46 schreef _Bar_ het volgende:
Kuzee is met man en macht bezig achtergelaten auto's en beschadigde voertuigen op te halen. Het gaat om zeker honderzestig auto's, die verspreid over diverse locaties worden geparkeerd: in loodsen van Kuzee, op de carpoolplaats bij De Vierwegen in Kapelle en achter de Zeelandhallen in Goes. Omstreeks twee uur was nog maar de helft van de auto's opgehaald, ondanks de inzet van zo'n tien bergingsauto's, een grote trailer en een heftruck.
Tring... 160 auto's :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_144586923
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:40 schreef -Spring het volgende:

[..]

Dat. Helemaal niet met een oud autootje (check) dat een veeel kortere remweg heeft dan de nieuwere.
Nee inderdaad, maar ook niet met een nieuwe. Ondanks airbags en goede remmen en weet ik wat allemaal kan er gewoon veel te veel mis gaan. Dat risico loop je toch niet alleen om even te laten zien dat jij gelijk hebt en die ander verkeerd bezig is??
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:55:42 #118
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_144587103
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:50 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nee inderdaad, maar ook niet met een nieuwe. Ondanks airbags en goede remmen en weet ik wat allemaal kan er gewoon veel te veel mis gaan. Dat risico loop je toch niet alleen om even te laten zien dat jij gelijk hebt en die ander verkeerd bezig is??
Ik ga er altijd vanuit dat een ander minder moeite heeft met schade dan ik, al dan niet omdat ze een leasebak of een oud barrel hebben.

Daarbij heb ik 2 meer dan prima auto's die geen hele hoge dagwaarde hebben en die ik voor de dagwaarde absoluut niet kwijt wil, dus zelfs als het mijn fout niet is ga ik geen spelletje spelen met een leasebak, want ongeacht de schuldvraag heb ik wel flink de pest in als ik schade heb.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_144587135
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik ga er altijd vanuit dat een ander minder moeite heeft met schade dan ik, al dan niet omdat ze een leasebak of een oud barrel hebben.

Daarbij heb ik 2 meer dan prima auto's die geen hele hoge dagwaarde hebben en die ik voor de dagwaarde absoluut niet kwijt wil, dus zelfs als het mijn fout niet is ga ik geen spelletje spelen met een leasebak, want ongeacht de schuldvraag heb ik wel flink de pest in als ik schade heb.
Wij hebben wel een leaseauto, maar dat wil niet zeggen dat we daar zomaar schade aan willen, hoor. Het is een mooie, fijne, goede auto, en zo willen we hem ook weer inleveren.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 16 september 2014 @ 15:02:43 #120
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_144587316
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:56 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wij hebben wel een leaseauto, maar dat wil niet zeggen dat we daar zomaar schade aan willen, hoor. Het is een mooie, fijne, goede auto, en zo willen we hem ook weer inleveren.
Ja, dat hadden wij ook met de leaseauto, maar als een van m'n Saabs schade heeft ben ik echt verdrietig.... want dat betekent al snel economisch total loss, en bij een leaseauto komt er dan gewoon weer een andere.

En dan ga ik er nog maar even vanuit dat het spelletje dichtduwen met lage snelheid gebeurt en de schade dus ook alleen maar aan de auto is....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 16 september 2014 @ 15:03:50 #121
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_144587353
Ik heb ook een leaseauto maar ben érg gehecht aan mijn gezondheid en minstens net zoveel aan die van mijn partner en kinderen.

Ik probeer me aan de regels te houden en zucht wel een keertje exta als iemand zo nodig ertussen wil. Prima, dan kom ik 1 seconde later aan op mijn bestemming.

Edit: Ok, ok, leaseauto is van mijn partner. Die van mij is ingeleverd omdat ik zo nodig groen wilde doen. :')
A grand adventure has begun.
pi_144587599
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 15:03 schreef Keshet het volgende:
Ik heb ook een leaseauto maar ben érg gehecht aan mijn gezondheid en minstens net zoveel aan die van mijn partner en kinderen.

Ik probeer me aan de regels te houden en zucht wel een keertje exta als iemand zo nodig ertussen wil. Prima, dan kom ik 1 seconde later aan op mijn bestemming.

Edit: Ok, ok, leaseauto is van mijn partner. Die van mij is ingeleverd omdat ik zo nodig groen wilde doen. :')
Whehehe.
Onze leaseauto is ook van mijn partner, maar dus ben ik er juist nog zuiniger op, want ik wil niet degene zijn die er schade aan rijdt!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 16 september 2014 @ 16:11:25 #123
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_144589365
wat een ellende daar! gelukkig zitten jullie er niet tussen Bar & -Spring. :*

quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:40 schreef -Spring het volgende:
Dat. Helemaal niet met een oud autootje (check) dat een veeel kortere remweg heeft dan de nieuwere.
hebben nieuwe auto's een langere remweg dan oude dan?
in de haak.
  dinsdag 16 september 2014 @ 16:18:21 #124
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_144589585
Door het lezen hier krijg ik het nieuws van de kettingbotsingen pas mee. Klinkt heftig, zeg. Dichte mist vind ik heel erg eng om in te rijden.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 16 september 2014 @ 16:19:58 #125
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_144589650
Wij hebben ook nog een zakelijk lease-autootje en ik moet heel eerlijk zeggen dat schade daaraan me idd wel minder boeit dan aan onze prive auto. Wat overigens geen reden is om me als een hork in het verkeer te gedragen, dat zeker niet.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_144589983
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 september 2014 16:11 schreef trui het volgende:
wat een ellende daar! gelukkig zitten jullie er niet tussen Bar & -Spring. :*

[..]

hebben nieuwe auto's een langere remweg dan oude dan?
Andersom bedoel ik. :D
  dinsdag 16 september 2014 @ 16:33:58 #127
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_144590112
ah, ik vond het al zo raar. :)
in de haak.
  dinsdag 16 september 2014 @ 19:55:46 #128
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_144597329
Boh, mag ik nog even spuien hier?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 48% gewijzigd door Kimpossible op 16-09-2014 21:39:53 ]
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  dinsdag 16 september 2014 @ 20:11:27 #129
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_144597950
Ik denk dat dat idd behoorlijk traumatisch is Kim, ik neem aan dat ze slachtofferhulp aangeboden krijgen, laat hem in hemelsnaam niet "stoer" weigeren maar gewoon gaan, want als mensen letterlijk dood naast je liggen hakt dat er behoorlijk in.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 16 september 2014 @ 20:16:16 #130
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_144598178
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet quoten aub!

Gelukkig heeft hij enkel spierpijn. Fysiek dan.
:{

[ Bericht 30% gewijzigd door Kimpossible op 16-09-2014 21:39:26 ]
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_144598602
Heftig kim...
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 16 september 2014 @ 20:47:41 #132
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_144599800
Och jeetje Kim... Wat een horror :{
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_144600261
Oh wat erg Kim....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_144601622
Het is dat ik zo nog even paar uurtjes moet werken.aar geeuw,hoest,gaap ben keikapot.
Smorgens begin ik tegenwoordig om 06.00uur. En dan nu om 22.00uur nog even werken tot 24.00 uur.
ik kies er zelf voor maar toch is het een korte nacht zo.

Lady hoe is het met jou?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 16 september 2014 @ 21:45:16 #135
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_144603031
Pfoe wat heftig Kim!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 16 september 2014 @ 23:12:58 #136
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_144608702
Kim, ik hoop dat je je vriend tot steun kan zijn. Moet vreselijk zijn.

Bar, wat een lange werkdagen maak je op deze manier. Denk je wel aan jezelf? Werken is leuk, maar moet ook leuk blijven, natuurlijk.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 16 september 2014 @ 23:38:46 #137
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_144609837
Dankjulliewel dames. Toch altijd fijn, een plek waar je even je hart kunt luchten O+
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_144609938
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 23:12 schreef livelink het volgende:
Kim, ik hoop dat je je vriend tot steun kan zijn. Moet vreselijk zijn.

Bar, wat een lange werkdagen maak je op deze manier. Denk je wel aan jezelf? Werken is leuk, maar moet ook leuk blijven, natuurlijk.
dit doe ik maar 1x per week hoor een dubbele dienst draaien.
en deze week 2x omdat we zaterdag naar plopsaland willen. Dan doe ik het vrijdag een dubbele.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Jubileum moderator donderdag 18 september 2014 @ 15:45:05 #139
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_144660601
Ik vraag het maar even hier. Eva is met volle vaart in de peuter/kleuter puberteit gedenderd. Voeg dat bij lichamelijke echte puberteit en het feest is compleet. Om er nu toch meer van te snappen en/of handvaten te vinden weten jullie misschien inzichtelijke boeken? Niet perse gefocust op autisme. Ik lees nu "het puberbrein binnenste buiten" en dat slaat meer op iris. Iemand tips?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_144660970
Ik hoor net dat het meisje dat is bevallen op de A58, een bekende van onze familie is :o
zoontje is trouwens in de ambulance geboren en alles gaat goed.
pi_144663351
quote:
3s.gif Op donderdag 18 september 2014 15:45 schreef Lois het volgende:
Ik vraag het maar even hier. Eva is met volle vaart in de peuter/kleuter puberteit gedenderd. Voeg dat bij lichamelijke echte puberteit en het feest is compleet. Om er nu toch meer van te snappen en/of handvaten te vinden weten jullie misschien inzichtelijke boeken? Niet perse gefocust op autisme. Ik lees nu "het puberbrein binnenste buiten" en dat slaat meer op iris. Iemand tips?
ik vraag het zo even aan schoonzus.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  † In Memoriam † donderdag 18 september 2014 @ 18:31:55 #142
37843 lady-wrb
kortaf
pi_144665354
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_144665448
ach, lady...wat moeilijk allemaal ;(
pi_144665989
Lady :*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  † In Memoriam † donderdag 18 september 2014 @ 18:52:11 #145
7074 moussy
kuttekop
pi_144666038
Ik ga je niet quoten, maar zou een stapje, voor jou, voor alles, naar maatschappelijk werk misschien iets voor je zijn? En jij bent echt wel een goede moeder! :*
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 18 september 2014 @ 18:52:57 #146
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144666067
Lieve Lady, ik denk dat je al een heel end bent als je inziet dat het niet beter gaat worden als je wil proberen het te houden zoals het is :*
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † donderdag 18 september 2014 @ 19:06:16 #147
37843 lady-wrb
kortaf
pi_144666614
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 18 september 2014 @ 19:17:00 #148
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_144666971
Lady, ik kan alleen maar onderschrijven wat Moussy zegt. Trek ergens aan een bel en zoek hulp. Hebben jullie al een soort stappenplan mbt de afwikkeling. Misschien helpt het als je concreet ergens mee aan de gang kunt. En schakel school in voor het helpen van L. met het vlottrekken. Wees eerlijk en zeg dat jij het nu even niet kunt doen en vraag of zij een stapje harder kunnen lopen.

Lois, wat lijkt me dat een zware combinatie voor Eva en voor jullie. De buren van mijn ouders liepen tegen hetzelfde probleem aan. Ik heb geen literatuurtips voor je, maar ik weet dat zij (waarschijnlijk mbv hormonen) geregeld hebben dat de lichamelijke puberteit even tot staan gebracht werd zodat ze het konden behappen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † donderdag 18 september 2014 @ 19:21:58 #149
7074 moussy
kuttekop
pi_144667172
Ik begrijp het spoileren overigens niet :@ Als hij iets wil lezen zorgt hij er vast wel voor dat hij het voor elkaar krijgt
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † donderdag 18 september 2014 @ 19:35:11 #150
37843 lady-wrb
kortaf
pi_144667745
spoilers krijg je toch niet open als je niet ingelogd bent?
  † In Memoriam † donderdag 18 september 2014 @ 19:36:03 #151
37843 lady-wrb
kortaf
pi_144667788
mij boeit het verder ook niet hoor.
maar ik heb zelfs shit gehad via fb
dat was pas echt bizar
  donderdag 18 september 2014 @ 19:48:46 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_144668315
Maar hij kan zich toch zo registreren als hij jou echt zo graag in de gaten wil houden?
***
  † In Memoriam † donderdag 18 september 2014 @ 19:57:15 #153
37843 lady-wrb
kortaf
pi_144668683
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 19:48 schreef Brighteyes het volgende:
Maar hij kan zich toch zo registreren als hij jou echt zo graag in de gaten wil houden?
zo ver zal hij toch niet gaan?
dat verwacht ik eerlijk gezegd niet.
hij vond mijn dm en pm bestand interessanter.
daar ben ik regelmatig over onderhouden over de leugens die ik allemaal vertelde :')
  † In Memoriam † donderdag 18 september 2014 @ 19:58:31 #154
37843 lady-wrb
kortaf
pi_144668742
en weten jullie nog van die dochter die hij zo fijnzinnig uit huis gewerkt had?
die weet paps ineens weer te vinden
hoe toevallig :')
  † In Memoriam † donderdag 18 september 2014 @ 20:08:11 #155
7074 moussy
kuttekop
pi_144669073
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 19:57 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

zo ver zal hij toch niet gaan?

tuurlijk wel
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † donderdag 18 september 2014 @ 20:10:38 #156
37843 lady-wrb
kortaf
pi_144669165
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 20:08 schreef moussy het volgende:

[..]

tuurlijk wel
nou ja wat kan me nog gebeuren?
we zijn toch al uit elkaar
  donderdag 18 september 2014 @ 20:19:03 #157
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_144669535
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 20:10 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

nou ja wat kan me nog gebeuren?
we zijn toch al uit elkaar
Elluk nadeel..... ;) :*
  † In Memoriam † donderdag 18 september 2014 @ 21:24:01 #158
37843 lady-wrb
kortaf
pi_144672172
ik heb trouwens wel gesprekken hoor.
dan wel niet bij maatschappelijk werk, maar via ggz, waar ik loop vanwege mijn adhd en autisme-problemen.
mijn hulpverleenster heeft me beloofd een aanbevelingsbrief te schrijven aan de woningbouw tegen de tijd dat het huis daadwerkelijk te koop staat, met daarin een verzoek om urgentie en het verzoek om een woning in dezelfde buurt te regelen in verband met het autisme van L omdat hij problemen heeft met veranderen van omgeving. ze zegt dat dat waarschijnlijk wel gaat lukken.
ik weet het niet hoor, ik kan niet geloven dat dat werkelijk bestaat. het geeft even lucht en een uurtje later stress ik weer om hetzelfde de pan uit.
  † In Memoriam † donderdag 18 september 2014 @ 21:27:03 #159
37843 lady-wrb
kortaf
pi_144672304
en nu ben ik klaar met het gezeur. heeft er nog iemand iets leuks te melden?
  donderdag 18 september 2014 @ 21:34:54 #160
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_144672446
Lady ik wil heel graag iets voor je doen. Hoe kan ik helpen om de dingen die moeten gebeuren aan te pakken? Hoe krijgen we genoeg rust in je hoofd zodat je L in ieder geval kan helpen?
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_144672552
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 21:27 schreef lady-wrb het volgende:
en nu ben ik klaar met het gezeur. heeft er nog iemand iets leuks te melden?
Het is weekend?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 18 september 2014 @ 21:38:32 #162
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_144672693
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 21:27 schreef lady-wrb het volgende:
en nu ben ik klaar met het gezeur. heeft er nog iemand iets leuks te melden?
Mijn man is vandaag jarig en er is nog oreo cheesecake over? :P
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_144672827
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 21:38 schreef laziness het volgende:

[..]

Mijn man is vandaag jarig en er is nog oreo cheesecake over? :P
Ik had gister milka met oreo. Damn.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  † In Memoriam † donderdag 18 september 2014 @ 22:07:21 #164
37843 lady-wrb
kortaf
pi_144674012
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 21:34 schreef laziness het volgende:
Lady ik wil heel graag iets voor je doen. Hoe kan ik helpen om de dingen die moeten gebeuren aan te pakken? Hoe krijgen we genoeg rust in je hoofd zodat je L in ieder geval kan helpen?
ik weet het gewoon niet. het lukt allemaal niet meer in mijn hoofd. alles kost vreselijk veel energie of lijkt onmogelijk.
  † In Memoriam † donderdag 18 september 2014 @ 22:08:29 #165
37843 lady-wrb
kortaf
pi_144674049
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 21:36 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Het is weekend?
dat is een fijn vooruitzicht *O*
pi_144674486
quote:
3s.gif Op donderdag 18 september 2014 15:45 schreef Lois het volgende:
Ik vraag het maar even hier. Eva is met volle vaart in de peuter/kleuter puberteit gedenderd. Voeg dat bij lichamelijke echte puberteit en het feest is compleet. Om er nu toch meer van te snappen en/of handvaten te vinden weten jullie misschien inzichtelijke boeken? Niet perse gefocust op autisme. Ik lees nu "het puberbrein binnenste buiten" en dat slaat meer op iris. Iemand tips?
ze had geen tips, bij haar op de,groep kwamen er maar zelden pubers,en als ze er waren dan was het go with the flow. Ik wil het nog wel navragen bij Roy daar zitten kinderen tot 16jr.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_144674589
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 21:27 schreef lady-wrb het volgende:
en nu ben ik klaar met het gezeur. heeft er nog iemand iets leuks te melden?
ik heb net heerlijk gesport. Zaterdag gaan we naar plopsaland met de kleine.
ik word alweer tante vrouw van (stief)broertje is zwanger. Roy gaat enorm vooruit.
Het gaat best lekker hier. :)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Jubileum moderator donderdag 18 september 2014 @ 22:28:14 #168
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_144674909
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 22:18 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

ze had geen tips, bij haar op de,groep kwamen er maar zelden pubers,en als ze er waren dan was het go with the flow. Ik wil het nog wel navragen bij Roy daar zitten kinderen tot 16jr.
Ik heb het al aan school gevraagd, maar dank je wel :)
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 19 september 2014 @ 10:04:35 #169
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_144685790
Goedemorgen!

Ik ben voor de verjaardag van onze oudste op zoek naar een webshop waar je (betaalbaar) een voetbalshirtje met eigen naam kunt bestellen.
Ik kom alleen sites tegen die of geen voorraad hebben, of te duur zijn. Ik ben vast niet de enige moeder met een voetbalzoon, heeft iemand een tip?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_144686493
Decathlon
(ik weet eigenlijk niet zeker of het ook via hun webshop kan; ik heb een filiaal vlakbij dus ga altijd zelf langs)
  vrijdag 19 september 2014 @ 13:15:39 #171
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_144690636
Ach jemig, wat moet dat ook lastig zijn voor Eva, Lois. Dat er van alles gebeurt en dat je het helemaal niet meer bij kan benen.
Hopelijk heeft school wat tips. Behalve de hormonen wat onderdrukken zou ik het ook niet weten. (En of je dat zou moeten willen is vers 2 ook nog)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 19 september 2014 @ 13:54:31 #172
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_144691908
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 10:37 schreef lily het volgende:
Decathlon
(ik weet eigenlijk niet zeker of het ook via hun webshop kan; ik heb een filiaal vlakbij dus ga altijd zelf langs)
Dat was t eerste wat ik ook dacht.
Maar volgens mij kan t alleen in de winkel -O-
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_144694583
Bijna weekend!

Ik zit al de hele dag op kantoor met een blijkbaar kapotte beugel uit mijn bh die voortdurend in mijn huid prikt.
Gekmakend.
pi_144695065
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 15:13 schreef lily het volgende:
Bijna weekend!

Ik zit al de hele dag op kantoor met een blijkbaar kapotte beugel uit mijn bh die voortdurend in mijn huid prikt.
Gekmakend.
Beugel eruit halen geen optie?
  vrijdag 19 september 2014 @ 15:53:00 #175
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_144695747
Dat zou ik ook doen :Y

We zijn vandaag even langs een 'adoption day' geweest waar we onze poes twee weken geleden hebben gevonden. Als het aan oudste had gelegen.... ;)
pi_144697794
Dan hadden jullie er nu drie bij gehad, Gao?

oh, das kut, lily. Ik zou m er uitsnokken idd.

wat een kleredag. Eerst peert L m het dorp in. In dr nakie, op dr fiets en daarna diarreet een klasgenootje L's halve kamer onder.
  vrijdag 19 september 2014 @ 17:01:31 #177
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_144698014
Gádver! :X

L wel weer snel gevonden?
***
pi_144698273
Jup. In de speeltuin op het klimrek. In dr blote hol. :')
pi_144698658
Spring, lekker dan...
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_144698978
Diarree is de rode draad in mijn leven. ;(
  † In Memoriam † vrijdag 19 september 2014 @ 17:38:08 #181
37843 lady-wrb
kortaf
pi_144699021
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 16:55 schreef -Spring het volgende:

wat een kleredag. Eerst peert L m het dorp in. In dr nakie, op dr fiets en daarna diarreet een klasgenootje L's halve kamer onder.
ze moeten jou wel hebben wbt diarree he? :P

de dokter zou mijn medicatie naar de apotheek faxen en verdomd, de fax is weer eens niet aangekomen. tof zo voor het weekend :(
  vrijdag 19 september 2014 @ 17:45:14 #182
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_144699200
In d'r nakie op de fiets, dat fietst vast niet lekker :o :D

Dat is echt rot, Lady. Heb je niet meer genoeg om het weekend door te komen?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 19 september 2014 @ 18:58:39 #183
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_144701358
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 16:55 schreef -Spring het volgende:
Dan hadden jullie er nu drie bij gehad, Gao?
Minstens twee. Maar ik wil er echt maximaal twee, dat is met verhuizingen meer dan kostbaar genoeg. En dit waren twee zusjes. Ik heb echt het hart niet om die uit elkaar te halen, hoewel haar opvangmevrouw heel graag wil dat we het lichte siameesje nemen, want die trekt verkeerde adoptie-ouders aan. Ik hoorde het vanmiddag nog gebeuren: zo'n grote Rus:'that cat! How much?' En dan zegt dus 'oh sorry die kan vandaag niet meegenomen worden', want ze is bang dat ze op zoek zijn naar een accesoire en niet naar een kat.

Maar wat een shitdag, Spring.
  † In Memoriam † vrijdag 19 september 2014 @ 19:04:54 #184
37843 lady-wrb
kortaf
pi_144701546
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 17:45 schreef livelink het volgende:
In d'r nakie op de fiets, dat fietst vast niet lekker :o :D

Dat is echt rot, Lady. Heb je niet meer genoeg om het weekend door te komen?
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 17:45 schreef livelink het volgende:
In d'r nakie op de fiets, dat fietst vast niet lekker :o :D

Dat is echt rot, Lady. Heb je niet meer genoeg om het weekend door te komen?
nou nee, niet echt. ik combineer 3 soorten medicatie met elkaar en twee zijn op.
ik zou om half 5 gebeld worden of het gelukt was en ik werd maar niet gebeld, dus ik belde om kwart voor 5 nog op hoe het zat.
even na 5 uur werd ik teruggebeld dat de medicatie gefaxt zou worden en ik de boel over 10 minuten kon ophalen.
ik was er om 10 over 5 en heb er tot 5 voor half 6 gezeten , maar wat er kwam, geen recept.
ik baal als een stekker, dat wordt van het weekend improviseren
pi_144701630
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 19:04 schreef lady-wrb het volgende:

[..]


[..]

nou nee, niet echt. ik combineer 3 soorten medicatie met elkaar en twee zijn op.
ik zou om half 5 gebeld worden of het gelukt was en ik werd maar niet gebeld, dus ik belde om kwart voor 5 nog op hoe het zat.
even na 5 uur werd ik teruggebeld dat de medicatie gefaxt zou worden en ik de boel over 10 minuten kon ophalen.
ik was er om 10 over 5 en heb er tot 5 voor half 6 gezeten , maar wat er kwam, geen recept.
ik baal als een stekker, dat wordt van het weekend improviseren
En dan hebben ze de ha niet even gebeld?
Sowieso zien ze toch dat jij die altijd hebt? Echt he soms is de service ver te zoeken.
  † In Memoriam † vrijdag 19 september 2014 @ 19:10:21 #186
37843 lady-wrb
kortaf
pi_144701716
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 19:07 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

En dan hebben ze de ha niet even gebeld?
Sowieso zien ze toch dat jij die altijd hebt? Echt he soms is de service ver te zoeken.
het is niet van de huisarts, maar van de specialist en die is om 5 uur niet meer bereikbaar.
recepten worden daarvandaan gefaxt en dat gaat nogal eens fout
het is niet de eerste keer namelijk, maar het komt nu wel erg slecht uit. normaal bestel ik altijd eerder, maar ik ben zo'n zeef op het ogenblik en dan komt dit gedoe niet echt uit
pi_144701800
Wat ontzettend irritant!

en niet klantvriendelijk. Mijn ad bleek laatst op zondag 'ineens' op te zijn en toen kreeg ik bij de nachtapotheek gewoon 1 pilletje mee. Meer mocht niet, maar omdat ze in het systeem konden zien dat ik dat slik, gaven ze er toch een mee. Super netjes.
  † In Memoriam † vrijdag 19 september 2014 @ 19:33:51 #188
37843 lady-wrb
kortaf
pi_144702558
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 19:13 schreef -Spring het volgende:
Wat ontzettend irritant!

en niet klantvriendelijk. Mijn ad bleek laatst op zondag 'ineens' op te zijn en toen kreeg ik bij de nachtapotheek gewoon 1 pilletje mee. Meer mocht niet, maar omdat ze in het systeem konden zien dat ik dat slik, gaven ze er toch een mee. Super netjes.
zoiets had de apotheek ook al. maar de ene was stopgezet en juist weer opgestart, maar dat staat dus nergens en de andere was net gestart. daar had ik al iets te zuinig meegedaan. ik had gewoon eerder aan de bel moeten trekken. maar ik had donderdag een afspraak daar, dus ik dacht dat wel makkelijk te redden. niet dus :')
pi_144723517
Bright Eyes, en volgens mij ook... trui.
Jullie hebben toch die rib- eetkamer stoelen?
Hoe bevallen die?
pi_144725025
Help! De was is verkleurd. Voorheen witte shirt en wit blauwe rok van Kim oa zijn nu grijs/paars. Iemand enig idee hoe ik dat weer in oorspronkelijke kleur kan krijgen?
  zaterdag 20 september 2014 @ 16:20:32 #191
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_144725374
wassen met een schep soda erbij?
  † In Memoriam † zaterdag 20 september 2014 @ 16:39:51 #192
37843 lady-wrb
kortaf
pi_144725858
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 16:05 schreef _Ingrid_ het volgende:
Help! De was is verkleurd. Voorheen witte shirt en wit blauwe rok van Kim oa zijn nu grijs/paars. Iemand enig idee hoe ik dat weer in oorspronkelijke kleur kan krijgen?
je hebt van dat wasgoedontkleurder, daar krijge je het verkleurde witte wel weer wit mee.
dat verkopen ze bij kruidvat
pi_144725915
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 16:39 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

je hebt van dat wasgoedontkleurder, daar krijge je het verkleurde witte wel weer wit mee.
dat verkopen ze bij kruidvat
Hmmm, hebben ze bij AH dan ook vast wel.
  † In Memoriam † zaterdag 20 september 2014 @ 16:43:02 #194
37843 lady-wrb
kortaf
pi_144726869
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 16:05 schreef _Ingrid_ het volgende:
Help! De was is verkleurd. Voorheen witte shirt en wit blauwe rok van Kim oa zijn nu grijs/paars. Iemand enig idee hoe ik dat weer in oorspronkelijke kleur kan krijgen?
Niet.
Die ontkleurder is zonde van het geld.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_144726912
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 17:20 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Niet.
Die ontkleurder is zonde van het geld.
echt niet ! Roze werd licht roze !
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_144726984
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2014 17:21 schreef Joene het volgende:

[..]

echt niet ! Roze werd licht roze !
Oh ja. En het oorspronkelijk donker bruin werd gevlekt lichtachtig donker bruin. :'(

Mn dure zijdekatoenen lakens :')
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 20 september 2014 @ 17:26:34 #198
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_144727040
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:09 schreef amaranta het volgende:
Bright Eyes, en volgens mij ook... trui.
Jullie hebben toch die rib- eetkamer stoelen?
Hoe bevallen die?
prima!
in de haak.
pi_144727636
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 17:20 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Niet.
Die ontkleurder is zonde van het geld.
Tnx! Dan maar in de vanish laten weken, tis nu toch al verpest.
  zaterdag 20 september 2014 @ 19:11:06 #200
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_144729859
Van die colourcatchers ofzo? Ik heb wel eens een ontkleurder gebruikt en dat ging prima.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zaterdag 20 september 2014 @ 19:14:49 #201
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_144729977
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:09 schreef amaranta het volgende:
Bright Eyes, en volgens mij ook... trui.
Jullie hebben toch die rib- eetkamer stoelen?
Hoe bevallen die?
Ze bevallennog steeds heel goed! :Y Zitten heerlijk en zijn vlgs mij ook niet echt heel besmettelijk. S en O zitten nog wel op de triptrapps trouwens. ;)
***
pi_144731529
Wat een dag. Vanmorgen vriendinnetje geholpen met het kinderfeestje van haar dochter. We gingen daarna bij haar eten. Op een gegeven moment stond er politie in de straat. Vriendinnetje ging roken op het balkon en keek recht in het gezicht van een verdachte in de tuin beneden. Politie op het dak, heli inde lucht stormram erbij, deur ingeramd bij de beneden buren. Politie hond erbij. Hond pakte de verdachte bij zijn kuit. Verdachte is afgevoerd met de ambulance. Toen ging politie een straat verder.
Schietpartij in een huis in een straat om de hoek. Ws iemand vermoord.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 20 september 2014 @ 20:11:16 #203
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_144731626
Sjezus...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † zaterdag 20 september 2014 @ 20:38:54 #204
37843 lady-wrb
kortaf
pi_144732544
dat is heftig :o

ik ben bananencake aan het bakken maar ik heb per ongeluk 2x de hoeveelheid boter erin gedaan. g
nou ging er niet zo heel veel boter in (115 gram en nu dus 2x :') )
ik hoop wel dat het nog eetbaar is :{
  zaterdag 20 september 2014 @ 21:13:22 #205
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_144733745
Oi... 230 gram? Oeps :X
Nou ja, misschien is er iemand die je nog een hartverzakking wilt bezorgen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † zaterdag 20 september 2014 @ 21:20:32 #206
37843 lady-wrb
kortaf
pi_144733977
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 21:13 schreef Leandra het volgende:
Oi... 230 gram? Oeps :X
Nou ja, misschien is er iemand die je nog een hartverzakking wilt bezorgen?
tja, ehm nee :P

nou ja, ik heb m nu twee keer gemaakt en een met de goede hoeveelheid.
hij is voor een high tea, dus ik kan me geen fouten veroorloven
  zondag 21 september 2014 @ 09:33:28 #207
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_144745779
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 10:37 schreef lily het volgende:
Decathlon
(ik weet eigenlijk niet zeker of het ook via hun webshop kan; ik heb een filiaal vlakbij dus ga altijd zelf langs)
Bedankt! Ik ga daar eens kijken, hier zit er een op niet al te grote afstand.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 21 september 2014 @ 09:34:54 #208
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_144745785
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 21:20 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

tja, ehm nee :P

nou ja, ik heb m nu twee keer gemaakt en een met de goede hoeveelheid.
hij is voor een high tea, dus ik kan me geen fouten veroorloven
En? Zijn ze gelukt?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  † In Memoriam † zondag 21 september 2014 @ 09:36:39 #209
37843 lady-wrb
kortaf
pi_144745796
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2014 09:34 schreef Saffier het volgende:

[..]

En? Zijn ze gelukt?
geen idee :)
op het oog zien ze er gewoon goed uit. niet ingezakt zoals me na enig googlen werd voorgespiegeld.
de een is in elk geval 2x zo vet als de andere. ik hoef er gelukkig maar 1 mee te nemen,
die andere geef ik wel aan het koffieclubje van de bejaardensoos hier :+
  zondag 21 september 2014 @ 11:01:55 #210
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_144746669
Dank trui en be.
  maandag 22 september 2014 @ 09:52:52 #211
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_144781103
Bij ons zitten de kinderen er wel op, en we hebben er wel veel op moeten hameren dat ze niet met de handen aan de stoel mogen zitten tijdens het eten, altijd direct eerst handen wassen na het eten zonder de stoel aan te raken etc. Want OK, ze zijn niet ontzettend besmettelijk, maar ja het is toch stof dus vlekken zullen er toch lastiger af gaan. Dat gaat nu best goed, maar als er wel eens andere kinderen mee-eten moeten we er wel weer erg op letten.
in de haak.
pi_144781589
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 09:52 schreef trui het volgende:
Bij ons zitten de kinderen er wel op, en we hebben er wel veel op moeten hameren dat ze niet met de handen aan de stoel mogen zitten tijdens het eten, altijd direct eerst handen wassen na het eten zonder de stoel aan te raken etc. Want OK, ze zijn niet ontzettend besmettelijk, maar ja het is toch stof dus vlekken zullen er toch lastiger af gaan. Dat gaat nu best goed, maar als er wel eens andere kinderen mee-eten moeten we er wel weer erg op letten.
Ik moest even teruglezen om te beseffen dat jouw kinderen geen enge besmettelijke ziekte hebben. :D
pi_144782529
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 09:52 schreef trui het volgende:
Bij ons zitten de kinderen er wel op, en we hebben er wel veel op moeten hameren dat ze niet met de handen aan de stoel mogen zitten tijdens het eten, altijd direct eerst handen wassen na het eten zonder de stoel aan te raken etc. Want OK, ze zijn niet ontzettend besmettelijk, maar ja het is toch stof dus vlekken zullen er toch lastiger af gaan. Dat gaat nu best goed, maar als er wel eens andere kinderen mee-eten moeten we er wel weer erg op letten.
heb jij een hele dure variant gekocht? Ze zijn er nl ook al voor 45 euro...
Wij eten in de keuken op krukjes, dus ze zullen alleen mooi wezen in de eetkamer. Of als we laptoppen enzo...
triptrappen hebben wij dus ook niet
  maandag 22 september 2014 @ 11:14:56 #214
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_144782819
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 10:18 schreef -Spring het volgende:

[..]

Ik moest even teruglezen om te beseffen dat jouw kinderen geen enge besmettelijke ziekte hebben. :D
haha nee hoor. :D
in de haak.
  maandag 22 september 2014 @ 13:15:45 #215
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_144786182
Heeft er iemand enig idee waar ik ecoline kan kopen? We hebben vlgs mij niet meer een kantoorboekhandel bij ons in de stad dus ik probeer me te bedenken waar ik het dan kan halen. Heel vaag lijk ik me te kunnen herinneren dat V&D het heeft, maar ik weet het niet meer zeker.
Heeft iemand een suggestie?

(Online kan natuurlijk altijd wel, maar dat vind ik eigenlijk zonde van de verzendkosten.)
***
  maandag 22 september 2014 @ 13:22:02 #216
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_144786340
Verkopen ze dat niet bij een hobbywinkel ofzo? Pippoos? Geen idee of die in jouw buurt zit?
Misschien heeft Xenos het ook wel.f de Action?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 22 september 2014 @ 13:25:28 #217
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_144786417
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 13:15 schreef Brighteyes het volgende:
Heeft er iemand enig idee waar ik ecoline kan kopen? We hebben vlgs mij niet meer een kantoorboekhandel bij ons in de stad dus ik probeer me te bedenken waar ik het dan kan halen. Heel vaag lijk ik me te kunnen herinneren dat V&D het heeft, maar ik weet het niet meer zeker.
Heeft iemand een suggestie?

(Online kan natuurlijk altijd wel, maar dat vind ik eigenlijk zonde van de verzendkosten.)
idd de V&D :Y
En pippoos ook maar die zijn duur
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_144786422
Ecoline was altijd zo leuk! Met krijtjes en dan ecoline er over.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 22 september 2014 @ 13:29:35 #219
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_144786527
quote:
7s.gif Op maandag 22 september 2014 11:02 schreef amaranta het volgende:

[..]

heb jij een hele dure variant gekocht? Ze zijn er nl ook al voor 45 euro...
Wij eten in de keuken op krukjes, dus ze zullen alleen mooi wezen in de eetkamer. Of als we laptoppen enzo...
triptrappen hebben wij dus ook niet
die van ons waren 70 p.s. geloof ik. ik weet 't niet zeker meer.
in de haak.
  maandag 22 september 2014 @ 13:54:05 #220
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_144787171
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 13:25 schreef Ticootje het volgende:
Ecoline was altijd zo leuk! Met krijtjes en dan ecoline er over.
Dat ken ik niet, vertel eens? Of bedoel je waskrijt?

Ik heb laatst een spatraampje gekocht en heb gisteren wat mooie blaadjes meegenomen uit het bos.
Ik heb het vorige week al eens geprobeerd met verdunde plakkaatverf, maar dat is toch niet zo mooi als spatten met ecoline.

Tx Ynske, ga ik daar vanmiddag even kijken! *O*
***
pi_144787241
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 13:54 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dat ken ik niet, vertel eens? Of bedoel je waskrijt?

Ik heb laatst een spatraampje gekocht en heb gisteren wat mooie blaadjes meegenomen uit het bos.
Ik heb het vorige week al eens geprobeerd met verdunde plakkaatverf, maar dat is toch niet zo mooi als spatten met ecoline.

Tx Ynske, ga ik daar vanmiddag even kijken! *O*
Ja met waskrijtjes :Y
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 22 september 2014 @ 14:00:01 #222
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_144787324
Maar hoe ging dat dan ook al weer. Met waskrijt tekenen, met ecoline eroverheen. Maar moest dat waskrijt er dan ook nog weer af, of was dat het dan?
***
  maandag 22 september 2014 @ 14:13:53 #223
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_144787747

Ik weet het ook niet meer...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_144787838
Daar waar de waskrijt zit komt geen ecoline. Als je dus een tekening maakt met witte wasco dan wordt dat uitgelicht door de ecoline er omheen.
  maandag 22 september 2014 @ 14:21:54 #225
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_144787997
Oh ja zo, witte wasco dan idd! Dat werkt dan wel! :Y Het begint me weer een beetje te dagen. :Y
***
  maandag 22 september 2014 @ 14:23:01 #226
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_144788033
Ik vind hier een hele voorraad reacties, en ik denk dat deze het verhaal compleet maakt:

Je haalt 2 technieken door elkaar. De eerste is wasco en ecoline; Met wasco een tekening maken en daarna met ecoline eroverheen schilderen. Waar wasco zit komt geen ecoline. Geeft een leuk effect. Het 2e is de krastechniek. Je maakt met wasco een tekening, goed dik laten inkleuren. Hierna ga je met dekzwart over de tekening heen, je laat dat drogen en daarna kun je in je tekening gaan krassen met een prikpen, naald o.i.d.
Het geeft een mooi effect als je hierna de omtrek nog laat inverven.

Edit: en dan is dit kennelijk die bedoelde dekzwart (wist ook al niet wat dat was /faalmoeder)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 22 september 2014 @ 14:30:48 #227
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_144788277
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 14:23 schreef Leandra het volgende:
Ik vind hier een hele voorraad reacties, en ik denk dat deze het verhaal compleet maakt:

Je haalt 2 technieken door elkaar. De eerste is wasco en ecoline; Met wasco een tekening maken en daarna met ecoline eroverheen schilderen. Waar wasco zit komt geen ecoline. Geeft een leuk effect. Het 2e is de krastechniek. Je maakt met wasco een tekening, goed dik laten inkleuren. Hierna ga je met dekzwart over de tekening heen, je laat dat drogen en daarna kun je in je tekening gaan krassen met een prikpen, naald o.i.d.
Het geeft een mooi effect als je hierna de omtrek nog laat inverven.

Edit: en dan is dit kennelijk die bedoelde dekzwart (wist ook al niet wat dat was /faalmoeder)

Nee, dat tweede ding wist ik wel, dat met dat zwart erover.
Ik vroeg me alleen af hoe leuk een gekleurde wascotekening met ecoline eroverheen was, maar als je het met wit doet dan zie het wel.

Ik was nog meer in de war met batikken waarbij je dan de was weer weg moet strijken. ;)

Ow, ik zie nu ook allemaal foto's van spatten met theezeefjes. Daar had ik nog niet over nagedacht, dat dat ook kan. :D
***
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 22 september 2014 @ 14:33:59 #228
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_144788362
een van de twee als onderlaag, en dan de ander eraf krabben :D

[ Bericht 42% gewijzigd door Ynske op 22-09-2014 14:53:18 ]
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_144789002
Ik weet nog wel dat ik menig kledingstuk heb verpest met ecoline... :D

Ik vind het wel een leuk idee om het thuis te hebben, alleen moet ik dan een goed zeil hebben voor de tafel. Ik denk dat Joene een hartverzakking krijgt als er een flesje ecoline over de houten tafel gaat.

En de meidjes moeten het ook wel leuk vinden natuurlijk. Steeds als ik denk, ja dat vinden ze vast leuk dan wordt er weer eens niet naar omgekeken. Ik heb inmiddels een kast vol met zooi wat ze niet leuk vinden.

Ik hou ook wel van goede instructies en het knutselen / tekenen met een doel echt iets te maken. Ik ben niet zo crea dat ik zo wat verzin. Ik kan best een middag zitten om een eend te maken ofzo, maar niet doelloos knippen en plakken, dat vind ik echt heel stom.
Zijn er dat soort sites? Dat je echt iets gaat maken, net zoals je vroeger op school had?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 22 september 2014 @ 14:55:34 #230
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_144789071
Ik heb een heel tof knutselboek waar idd al dat soort dingen in uitgelegd worden. Ook dat met dat zwarte eroverheen enzo.
Even kijken of ik hem kan vinden. Ik zie hem zo gauw niet op BOL, zal thuis wel even voor je kijken.
***
pi_144789117
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 14:55 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb een heel tof knutselboek waar idd al dat soort dingen in uitgelegd worden. Ook dat met dat zwarte eroverheen enzo.
Even kijken of ik hem kan vinden.
Oh tof! Zo'n knutselboek lijkt mij leuk om voor sinterklaas te geven dan, samen met wat nodig knutselspul. :Y
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 22 september 2014 @ 14:57:20 #232
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_144789126
Ik zie hem zo gauw niet op BOL, zal thuis wel even voor je kijken.
Wel tig andere overigens. :Y
***
pi_144789191
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 14:57 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zie hem zo gauw niet op BOL, zal thuis wel even voor je kijken.
Wel tig andere overigens. :Y
Ja ik zat meteen te kijken idd. :Y
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 22 september 2014 @ 14:59:37 #234
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_144789200
er zijn veel leuke knutselboeken hoor! en ook boeken met grappige proefjes enzo.
in de haak.
  maandag 22 september 2014 @ 15:43:08 #235
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_144790788
Vanavond komt er een documentaire op tv, die ik ooit bij een IDFA selectie-dag zag. Echt zeer de moeite waard!

http://www.npo.nl/artikelen/documentaire-twin-sisters-in-2doc
in de haak.
pi_144799684
Ik ging vanmiddag met buikpijn naar de huisarts. Nu lig ik in het ziekenhuis en word ik morgen geopereerd..... blindedarmontsteking :'(
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † maandag 22 september 2014 @ 19:53:55 #237
37843 lady-wrb
kortaf
pi_144799766
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 19:52 schreef Vicky het volgende:
Ik ging vanmiddag met buikpijn naar de huisarts. Nu lig ik in het ziekenhuis en word ik morgen geopereerd..... blindedarmontsteking :'(
dat heb ik ook eens gehad. 's ochtends naar de dokter, 's middags lag ik op de operatietafel
rare gewaarwording is dat he?
beterschap! en sterkte voor morgen
  maandag 22 september 2014 @ 19:58:58 #238
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_144799962
sterkte morgen vicky!!

trui, dank voor je tip! :-)
  maandag 22 september 2014 @ 20:14:21 #239
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_144800603
Jeetje vicky, dat is schrikken! Sterkte ermee,ik hoop dat je snel weer opknapt!

[ Bericht 0% gewijzigd door trui op 22-09-2014 21:04:24 ]
in de haak.
  maandag 22 september 2014 @ 20:24:46 #240
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_144800997
Vicky, wat doe je :o
Veel succes alvast voor morgen. Is de pijn nu een beetje onder controle?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_144801588
Beterschap Vicky!!!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_144801658
Sterkte morgen en beterschap Vicky!
  maandag 22 september 2014 @ 20:46:11 #243
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_144801840
Vicks :o beterschap
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_144802268
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 20:24 schreef livelink het volgende:
Vicky, wat doe je :o
Veel succes alvast voor morgen. Is de pijn nu een beetje onder controle?
ik was gisteravond de was aan het doen en toen klapte ik ineens dubbel van de pijn. Dacht dat het wat kramp of lucht was. Vanmorgen was het nog niet over. Als ik mijn buik aanraakte deed het pijn. Vriendinnetje vroeg aan welke kant het zat. Rechts dus. Ze zei: is her geen blindedarmontsteking? Huisarts gebeld en mocht vanmiddag langskomen. Doorgestuurd naar de seh, bloedprikken, echo en toen was het wel duidelijk... vanavond was er gwen plek mee op de ok. Morgen ergens in de loop van de dag ben ik aan de beurt

Het is niet anders ..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 22 september 2014 @ 21:07:32 #245
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_144802898
jakkes, vervelend dat je nog helemaal tot morgen moet wachten. is de pijn nu wel een beetje te verdragen? hopelijk kun je een beetje slapen. sterkte!
in de haak.
pi_144802959
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 21:07 schreef trui het volgende:
jakkes, vervelend dat je nog helemaal tot morgen moet wachten. is de pijn nu wel een beetje te verdragen? hopelijk kun je een beetje slapen. sterkte!
het is dragelijk. Zolang ik niet te veel beweeg wn niet lach of hoest gaat het goed.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_144802998
Schrikken Vicky, beterschap en succes morgen!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 22 september 2014 @ 21:21:21 #248
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_144803489
Schrikken vicky, sterkte en succes morgen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_144803737
BE, ik weet niet of het werkt, maar waterverf lekker verdunnen en daarmee spatten? Ik heb geen idee of het werkt hoor. Ik meen bij de V&D ook wel eens ecoline te hebben gezien, xenos volgens mij niet, maar ik moet zeggen dat ik niet het hele schap in mijn hoofd heb zitten al heb ik er wel een minuut of 10 voor gestaan vandaag omdat ik iets zocht (wat ze dus niet bleken te hebben ;) ).

Leuk spatten :D.
Mama van 2 lieve meiden :)
  maandag 22 september 2014 @ 21:30:05 #250
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_144803863
Nijna, ging dat om die ijsstokjes? :o (ik bedacht me vandaag ineens dat je iets anders bedoelde dan lolliestokjes, sorry!).
in de haak.
pi_144804389
Nee, die hadden ze daar overigens ook niet ;). Maar die heb ik nog, ben aan de traktatieknutsel, we gaan in kinderboekenweek-thema... en ze krijgen als hebbedingetje bij de snoeperij een boekenleggertje ;). Kind jarig in kinderboekenweek, ik had gehoopt op een thema waar ik mee aan de haal kon, maar het thema is Feest dit jaar. Tja, jarig zijn is al feest natuurlijk. Maar goed, boekenweek op zich kunnen we natuurlijk ook wel wat mee :)

Vicky, beterschap en succes/sterkte morgen
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_144804414
Succes morgen Vicky. Beterschap
pi_144804749
Beterschap vick!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 22 september 2014 @ 22:28:03 #254
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_144806739
Beterschap Vicky!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 22 september 2014 @ 23:24:43 #255
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_144808864
Sterkte morgen en beterschap Vicky.
If you can dream it, you can do it...
pi_144812708
Succes vandaag Vicky. Hopelijk heb je wel een beetje kunnen slapen vannacht :*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_144812710
Nop. Elk uur van de klok gezien. Kan draai niet vinden. Pijn is dragelijk.
Er ligt een man tegenover mij en die lult in zichzelf... hele klaagzangen. .
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 23 september 2014 @ 07:08:10 #258
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_144812861
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 05:41 schreef Vicky het volgende:
Nop. Elk uur van de klok gezien. Kan draai niet vinden. Pijn is dragelijk.
Er ligt een man tegenover mij en die lult in zichzelf... hele klaagzangen. .
Narcose klinkt dan bijna als een verlossing...
Sterkte en hopelijk kun je na de operatie wel goed rusten.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_144812928
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 07:08 schreef livelink het volgende:

[..]

Narcose klinkt dan bijna als een verlossing...
Sterkte en hopelijk kun je na de operatie wel goed rusten.
whahah.. heeeeeerlijk! Lang slapen!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 23 september 2014 @ 07:54:51 #260
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_144813156
Beterschap Vicky!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_144813267
Sterkte vandaag vicky.
  dinsdag 23 september 2014 @ 08:27:44 #262
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_144813465
Succes Vicky!
***
pi_144813742
Succes vandaag Vicky.
Met een meidenkwartet
  dinsdag 23 september 2014 @ 08:54:58 #265
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_144813780
Weet je al wat meer Vicky? Beterschap in ieder geval
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_144813915
Helemaal niks.. het word ws einde van de dag. Tenzij er ineens een plekje is.. ik wacht geduldig af. Heb ereader en ipad. Ik hoef me niet te vervelen.

[ Bericht 33% gewijzigd door Vicky op 23-09-2014 09:20:15 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 23 september 2014 @ 09:34:51 #267
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_144814435
Spring, gefeliciteerd met L! *O*
***
  dinsdag 23 september 2014 @ 10:25:59 #268
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_144815571
Wat pijnlijk Vicky! Ik hoop dat je gauw aan de beurt bent zodat je die pijn kwijt bent. Beterschap :*

Hebben ze bij jullie de herfst ook zo letterlijk aangezet? Het is zo k-k-k-koud! :X Gister al stromende regen -O- Ik heb de kachel alweer aan :')
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_144818064
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 05:41 schreef Vicky het volgende:
Nop. Elk uur van de klok gezien. Kan draai niet vinden. Pijn is dragelijk.
Er ligt een man tegenover mij en die lult in zichzelf... hele klaagzangen. .
Dat is kut.

Ik heb ooit naast een man gelegen die snurkte. En echt niet te zuinig. Tis dat hij daar al met een open hoofd lag in het ziekenhuis....

En dan ging zijn 'je infuus lekt' alarm af, en dan sliep hij daar gewoon dorheen.

Beterschap, hopelijk word je snel geholpen.
pi_144819631
Ik heb oordopjes mee voor snurkende mensen...
Ik ben nog steeds aan het wachten. Inmiddels koppijn van de honger...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 23 september 2014 @ 13:45:35 #271
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_144821235
nou, dat kan ik me voorstellen. wat balen dat je zo lang moet wachten zeg! sterkte maar weer! X
in de haak.
pi_144821929
Behoorlijk... ik vermaak me maar met een filmpje.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_144822186
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 10:25 schreef Vlindur het volgende:
Wat pijnlijk Vicky! Ik hoop dat je gauw aan de beurt bent zodat je die pijn kwijt bent. Beterschap :*

Hebben ze bij jullie de herfst ook zo letterlijk aangezet? Het is zo k-k-k-koud! :X Gister al stromende regen -O- Ik heb de kachel alweer aan :')
Yup! Gisteravond wel de kachel aan gehad. Ik twijfel nog om de winterjas van zolder te halen. Tis best wel koud ´s morgens op de fiets!
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:43:01 #274
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_144823053
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:15 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Yup! Gisteravond wel de kachel aan gehad. Ik twijfel nog om de winterjas van zolder te halen. Tis best wel koud ´s morgens op de fiets!
Ik heb de winterjas nooit op zolder gehad dit jaar. heb hem al een paar weken regelmatig aan :o
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:55:24 #275
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_144823439
Ooh ik nog niet hoor, ik heb pas net weer dichte schoenen aan. Dat vind ik al een grote stap.
in de haak.
pi_144823571
Ik weiger de ketel aan te zetten. Als ze het koud hebben trekken ze maar een trui of vest aan.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_144823854
Nee de kachel staat hier niet aan,het is 22graden in huis warm zat. En buiten is het ook nog lekker.

ik loop nog op slippers.
en zonder jas smiddags smorgens een vest.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 23 september 2014 @ 15:29:42 #278
35189 Troel
scherp en bot
pi_144824613
Hier binnen is het nog 22,5 graad :o
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_144825077
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:59 schreef Vicky het volgende:
Ik weiger de ketel aan te zetten. Als ze het koud hebben trekken ze maar een trui of vest aan.
ik weiger het koud te hebben , dus ketel aan.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 23 september 2014 @ 15:50:53 #280
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_144825193
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:46 schreef Joene het volgende:

[..]

ik weiger het koud te hebben , dus ketel aan.
Nou dat dus. Bij mijn ouders thuis werd de kachel ook nooit hoger gestookt dan 19.5 en we zaten dus altijd met vesten aan }:|

Dus hier gaat gewoon de kachel aan als ik het koud heb. Op 21 graden. En als ik het weer warm heb zet ik hem weer zachter. Dit werkt prima.
De kinderen klagen niet hoor. Ik zet hem aan wanneer ik dat nodig acht :P
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_144825207
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:46 schreef Joene het volgende:

[..]

ik weiger het koud te hebben , dus ketel aan.
moet je nu naar het Zh komen... Bloedverziekend heet hier...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 23 september 2014 @ 16:10:29 #282
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_144825746
Nog geen plekje tussendoor vrijgekomen, Vicky? Wat een lange dag moet dit voor je zijn, zeg.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_144826915
Ze kwam net vertellen dat er iig een ok uitgevallen is en dat ik zeker weten op de lijst sta...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_144828332
Heb je nu de hele dag niks kunnen eten Vicks?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_144828963
Hier is het ´s morgens 16 graden in huis, ´s middags 18 graden. Ik doe eerst warme kleding aan, heb ik nog steeds koud, dan de kachel aan.
pi_144829060
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:34 schreef pinquit het volgende:
Heb je nu de hele dag niks kunnen eten Vicks?
vanaf 22.15 gisteravond. .
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 23 september 2014 @ 18:03:15 #287
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_144829104
Jeetje, dat is wel lang zeg. En dus ook nog pijn? Ik dacht dat blindedarmonststekingen altijd spoed waren?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 23 september 2014 @ 18:04:02 #288
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_144829128
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 18:01 schreef Vicky het volgende:

[..]

vanaf 22.15 gisteravond. .
Tring zeg :{

Heb je al enig idee hoe laat je uiterlijk weet of vandaag doorgaat en hoe laat?
Ik denk dat ik of al van m'n stokje was gegaan of er al niemand meer in de buurt durfde te komen omdat ze bang zouden zijn met huid en haar verslonden te worden :X

Edit: en wat Buuf zegt.... hoe lang kunnen ze zo'n blindedarmontstekingoperatie uitstellen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_144829141
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 18:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Jeetje, dat is wel lang zeg. En dus ook nog pijn? Ik dacht dat blindedarmonststekingen altijd spoed waren?
inclusief pijn ja..

Dacht ik ook... blijkbaar niet spoed genoeg.

Ik heb behoefte aan frisse lucht.. het is hier zo benauwd. Vanmorgen stond het raam even open maar toen ging meneer klaagzang klagen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 23 september 2014 @ 18:05:02 #290
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_144829143
Ja dat dacht ik ook :o En dan sinds gisteravond zonder eten :o Hoop wel dat je straks nog aan de beurt komt Vick!
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_144829171
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 18:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Tring zeg :{

Heb je al enig idee hoe laat je uiterlijk weet of vandaag doorgaat en hoe laat?
Ik denk dat ik of al van m'n stokje was gegaan of er al niemand meer in de buurt durfde te komen omdat ze bang zouden zijn met huid en haar verslonden te worden :X

Edit: en wat Buuf zegt.... hoe lang kunnen ze zo'n blindedarmontstekingoperatie uitstellen?
ze gaan gewoon door met opereren begreep ik. Plus dat ze zei dat ik echt echt echt op de lijst voor vandaag sta.
Mijn humeur wordt er niet beter op..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_144829316
Its a go!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 23 september 2014 @ 18:13:01 #293
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_144829331
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 18:06 schreef Vicky het volgende:

[..]

ze gaan gewoon door met opereren begreep ik. Plus dat ze zei dat ik echt echt echt op de lijst voor vandaag sta.
Mijn humeur wordt er niet beter op..
Kan me voorstellen... ik zou inmiddels echt op het niveau zijn dat het verplegend personeel zou denken "Sterf!".
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 23 september 2014 @ 18:13:19 #294
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_144829338
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 18:12 schreef Vicky het volgende:
Its a go!!
Succes!!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 23 september 2014 @ 18:26:13 #295
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_144829656
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 18:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Kan me voorstellen... ik zou inmiddels echt op het niveau zijn dat het verplegend personeel zou denken "Sterf!".
wilt u die patient vast sederen?

Zet m op Vicky!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_144830172
Succes!
pi_144843298
Hoe is het gegaan Vicky?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_144845025
Blinde darm was 8mm ipv 4.
Heb bijna alleen maar geslapen tot ze me om 8.00 wakker kwamen maken voor de controles. Vannacht flink beroerd. Ik "geniet" mu van een bekertje vla
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_144845059
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:46 schreef Joene het volgende:

[..]

ik weiger het koud te hebben , dus ketel aan.
Eerst onder de deken, dan pas ketel aan.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_144845074
Mag je vandaag ook al naar huis toe?
je vla zal wel gesmaakt hebben denk ik zo ;)

goed herstel!!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_144845147
Als ik me goed voel dan aan het eind van de dag.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')