Het ding stuurt inderdaad geweldig. Ik ben oprecht elke keer verbaasd dat zo'n oude burgerbak zo strak hoekt.quote:Op zondag 14 september 2014 03:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Jij had toch een Mondeo? Uit ervaring kan ik melden dat die behoorlijk strak sturen dus dat jij met ongeveer 230 door die bocht moet zijn gegaan.
Ach, als de andere betrokkene een betonnen muur is, dan valt de schade te overzien.quote:Op zondag 14 september 2014 07:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stop gewoon met auto rijden. Ik zie steeds vaker topics van je verschijnen waarin je toegeeft niet te opletten op de weg. Het is nu enkel puur wachten op eenvverschrikkelijk ongeluk...
Dat geeft maar aan wat voor een achterlijke lul je bent.quote:Op zondag 14 september 2014 03:22 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik ben oprecht elke keer verbaasd dat zo'n oude burgerbak zo strak hoekt.
Accepteren anderen in het verkeer die risico's van jouw ook?quote:Op zondag 14 september 2014 03:22 schreef NieuweNier het volgende:
En ja inderdaad ik reed eigenlijk veel te hard door die bocht -- immers ik was volledig vergeten te remmen.
Aan de andere kant accepteer je als mens een bepaald risico. Ligt je auto beter in de bocht, dan ga je ook harder door de bocht.
Het is inderdaad te hopen dat hij niet een persoon aanrijdt...quote:Op zondag 14 september 2014 08:26 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Ach, als de andere betrokkene een betonnen muur is, dan valt de schade te overzien.
Nogal logisch. Die meeste mensen willen gewoon blijven leven. Bij jou in de auto daalt je levenskans direct. Maar ook dat van omstanders in het verkeer.quote:Op zondag 14 september 2014 03:22 schreef NieuweNier het volgende:
Wel kansloos is het dat iedereen wagenziek wordt in de auto wanneer ik ermee rij.
Roadtripquote:Op zondag 14 september 2014 09:38 schreef eend112 het volgende:
Welke MONGOOL gaat er in godsnaam om 3 uur 's ochtends te zondagmorgen naar de sportschool??!
Die maat van mij heeft 3 keer echt een ongeluk gehad. Bij 10.000km. En dan kan ik niet rijden?quote:Op zondag 14 september 2014 11:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nogal logisch. Die meeste mensen willen gewoon blijven leven. Bij jou in de auto daalt je levenskans direct. Maar ook dat van omstanders in het verkeer.
Wel jammer dat je niet uit de bocht bent gevlogen en flink tegen een paal bent geklapt.
1 uur na het werken. 3 uur ging ik terug.quote:Op zondag 14 september 2014 09:38 schreef eend112 het volgende:
Welke MONGOOL gaat er in godsnaam om 3 uur 's ochtends te zondagmorgen naar de sportschool??!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |