Tandjes tuffen sukkel.quote:
Ik ben voor Ajax en niet psv domme kankermongoolquote:Op zondag 14 september 2014 14:58 schreef bamibij het volgende:
[..]
Tandjes tuffen sukkel.
"Eennn koop er nog maar tien, en koop er nog maar elf, en twaalf is niet te koop"_0_
Dan mag je al helemaal een ziekte krijgen, jeaud.quote:Op zondag 14 september 2014 15:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben voor Ajax en niet psv domme kankermongool
quote:Op zondag 14 september 2014 15:05 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dan mag je al helemaal een ziekte krijgen, jeaud.
Dat is een punt dat helaas zeker waar is, maar dat is nog altijd beter dan een moeder die het niet accepteert dat m'n pa en ik de uitwedstrijden (thuiswedstrijden standaard in het stadion natuurlijk) op de bank kijken en dan de hele buurt bij elkaar schreeuwn.quote:
Niksman, je bewijst weer waarom je een van mijn favoriete reaguurders bentquote:Op zondag 14 september 2014 15:52 schreef Nikmans het volgende:
De hele eredivisie kan me gestolen worden maar Feyenoord is qua sfeer natuurlijk een topclub
Verder Fortuna Sittard
Maar daar gaat het helemaal niet om, als jij uit Rotterdam komt ben je voor Feyenoord/Sparta/Excelsior/Xerxes. Zo simpel is dat en welke club je ook kiest het zal een lijdensweg naar de dood worden.quote:
Heeft jullie ook wel windeieren gelegd inderdaad, toen we thuis zo getergd waren dat jullie helemaal van het matje getikt werden en de titel verspeelden. Sowieso sinds die wedstrijd nog geen enkel punt gepakt in De Kuip door jullie, zoals het eigenlijk ook gewoon hoort te gaan met simpele provincieclubjes.quote:Op zondag 14 september 2014 16:01 schreef Buitendam het volgende:
Mooiste wedstrijd van Feyenoord ooit.
Ja, dat is toch wel een wonderlijk fenomeen dat Feyenoorders het verspelen van de titel willen opeisen, alsof die wedstrijd om een puntje of 20 ging en niet om de gebruikelijke 3. Ik ga daar altijd gewoon in mee, hoewel PSV dat jaar geen kampioen werd door teveel verliespunten bij verschillende clubs en niet alleen door die ene wedstrijd bij Feyenoord. En als Feyenoord incidenteel boven dat provincieclubje eindigt vieren ze het alsof de CL is binnen gehaald. Je hebt me niet overtuigd.quote:Op zondag 14 september 2014 16:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Heeft jullie ook wel windeieren gelegd inderdaad, toen we thuis zo getergd waren dat jullie helemaal van het matje getikt werden en de titel verspeelden. Sowieso sinds die wedstrijd nog geen enkel punt gepakt in De Kuip door jullie, zoals het eigenlijk ook gewoon hoort te gaan met simpele provincieclubjes.
Zeker. Vooral in 2012-2013 zat er wel een team of 5 tussen.quote:Op zondag 14 september 2014 16:16 schreef bamibij het volgende:
De afgelopen drie seizoenen, dat noem ik niet incidenteel meer maar een trend.
Doet het nog pijn?quote:Op zondag 14 september 2014 16:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zeker. Vooral in 2012-2013 zat er wel een team of 5 tussen.
Eh.. In 12/13 heeft PSV ten koste van Feyenoord op doelsaldo Vcl gehaald he?quote:Op zondag 14 september 2014 16:54 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ik bedoel het mislopen van de Vcl op doelsaldo. Nog altijd pijnlijk ja?
Ik ga minder drinkenquote:Op zondag 14 september 2014 16:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Eh.. In 12/13 heeft PSV ten koste van Feyenoord op doelsaldo Vcl gehaald he?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |