Mwa, als het daar bij rust 3-0 staat heeft Utrecht niks te klagen.quote:Op zondag 14 september 2014 03:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Laatst ook al vernederd door Utrecht in eigen huis.
Snel tevreden mens. Niks mis mee denk ik zo.quote:Op zondag 14 september 2014 03:14 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
UEFA-cup in 2002
Voor altijd de eerste, voor altijd de laatste
Als we iets winnen is het ook écht feestquote:Op zondag 14 september 2014 03:15 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
Snel tevreden mens. Niks mis mee denk ik zo.
Ik ben een vrouw. Verder dan een oppervlakkige sneue comment kom ik niet.quote:Op zondag 14 september 2014 03:18 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als we iets winnen is het ook écht feest
Eerlijk gezegd wil ik ook niet dat we ooit nog kampioen worden, dan ga ik echt hartstikke dood. Zo'n lullig goaltje van Manu tegen die Oekraïeners, ging feitelijk nergens over, maar ik zat 3 rijen lager met 4 wildvreemde gasten om m'n nek en de volgende dag zat ik onder de blauwe plekken. Kan je nagaan als we weer kampioen worden....
Ga weg uit een voetbaltopic danquote:Op zondag 14 september 2014 03:20 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw. Verder dan een oppervlakkige sneue comment kom ik niet.
Het is een klaag topic.quote:Op zondag 14 september 2014 03:22 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ga weg uit een voetbaltopic dan
Maar over voetbal.quote:
Ik ben al weg hoor, je klaagtopic is toch geen reet aan.quote:Op zondag 14 september 2014 03:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maar over voetbal.
Maar goed, ik zal het tolereren aangezien ik nu net thuis kom en bier op heb en dus toleranter ben.
Ik was net bezig met een tweede klaagtopic openen, je bent van harte welkomquote:Op zondag 14 september 2014 03:37 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
Ik ben al weg hoor, je klaagtopic is toch geen reet aan.
Ok. Tot zo.quote:Op zondag 14 september 2014 03:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik was net bezig met een tweede klaagtopic openen, je bent van harte welkom![]()
Waar komt jouw moeder ook al weer vandaan?quote:
Ik moet zeggen dat ik de stad Amsterdam op zichzelf een prima stad vind. Alleen het accent is niet te verstaan en de professionele voetbalclub die er vandaan komt is niet mijn favoriet.quote:Op zondag 14 september 2014 14:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar komt jouw moeder ook al weer vandaan?
Je moeder is voor Ajaxquote:Op zondag 14 september 2014 14:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik de stad Amsterdam op zichzelf een prima stad vind. Alleen het accent is niet te verstaan en de professionele voetbalclub die er vandaan komt is niet mijn favoriet.
Uit de kut van tante sjaan. Optiffen boertje.quote:Op zondag 14 september 2014 14:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar komt jouw moeder ook al weer vandaan?
Leer spellen, havenslaaf.quote:Op zondag 14 september 2014 14:47 schreef bamibij het volgende:
[..]
Uit de kut van tante sjaan. Optiffen boertje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |