Ik! Mijn Foo Fighters verzameling proberen uit te breiden.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:21 schreef Ivy_Mike het volgende:
Wie gaat er morgen naar de Mega Platen & CD Beurs?
Jazeker, 3 singles, 4 single cd'tjes (waarvan ik er al één bleek te hebben) en een Spaanstalige magazine.quote:Op maandag 24 november 2014 12:26 schreef NikeyAjax het volgende:
Iemand nog wat gekocht dit weekend?
Afgelopen dinsdag, telt dat ook nog?quote:Op maandag 24 november 2014 12:26 schreef NikeyAjax het volgende:
Iemand nog wat gekocht dit weekend?
Ik las ook dat iemand de White Album van de Beatles genummerd met #000007 had gekocht voor 24.000 euro.
Schaam je niet. Soms staan daar best toffe exemplaren.quote:Op maandag 24 november 2014 20:55 schreef Casiotone het volgende:
Laatst weer naar de MediaMarkt geweest voor platen
dat zeker, redelijk goedkoop ook. Maar t blijft toch mediamarkt.. ben dezelfde dag ook nog bij de speciaalzaak geweest dus t kan nog wel door de beugelquote:Op dinsdag 25 november 2014 10:51 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Schaam je niet. Soms staan daar best toffe exemplaren.
Rotterdam heeft geloof ik zelfs uitgebreid tov de voorlaatste keer dat ik er was. 2 volle schappenrijen, zeg maar..quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:42 schreef NikeyAjax het volgende:
Welke mediamarkten hebben nog vinyl. De meeste hebben het hard afgebouwd en je kan dan alleen nog wat cd's vinden in een hoekje ergens.
In Eindhoven hebben ze ook nog best wel wat leuk spul staan zo af en toe.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:42 schreef NikeyAjax het volgende:
Welke mediamarkten hebben nog vinyl. De meeste hebben het hard afgebouwd en je kan dan alleen nog wat cd's vinden in een hoekje ergens.
Bedoel je die Hüsker Dü - Warehouse: songs & stores?quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:12 schreef NikeyAjax het volgende:
Ik probeer al de halve ochtend, die Wu-Tang Clan 7" en Hüsker Dü dubbel LP te vinden. Super irritant of niet te krijgen of uitverkocht of te duur!
yup!quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Bedoel je die Hüsker Dü - Warehouse: songs & stores?
Inderdaad, sta er van te kijken dat andere vestigingen het blijkbaar afbouwen. Er staat twee keer zoveel dan er stond vóór de verbouwing.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:46 schreef Casiotone het volgende:
[..]
Rotterdam heeft geloof ik zelfs uitgebreid tov de voorlaatste keer dat ik er was. 2 volle schappenrijen, zeg maar..
Dat was het al toen het begon... Ik vind het eigenlijk ook een onzinnig iets om bijna alle speciale edities op 1 dag uit te brengen doe dat lekker het hele jaar door.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:35 schreef Spezza19 het volgende:
Black Friday schiet helaas zijn doel voorbij…. Net als Record Store Day in April trouwens….
Het is allang niet meer voor de "liefhebber"… het is voor de graaiende aso's….
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |