Jaa, ik heb hem nu bij Bol.com gereserveerd, maar mijn hoop is laagquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Irritant is dat hè, ik zou graag de fantômas box willen. Ik heb hem besteld bij velvetmusic maar ik zie dat hij daar inmiddels al niet meer op de site staat, ik vraag me dus af of ze er aan kunnen komen (ik hoop eigenlijk van wel)
Gelukkig lees ik wel dat ipecac zelf ook nog een mail-order uit gaat doen.. Ik hoor het welquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:32 schreef ttgek het volgende:
[..]
Jaa, ik heb hem nu bij Bol.com gereserveerd, maar mijn hoop is laag
Sommige titels van Black Friday kan ik in bestelling zetten. Maar totdat ik ze klaar zie staan bij de groothandel blijft het de vraag of ze ook komen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:46 schreef ttgek het volgende:
Is er hier iemand die aan onderstaande release zou kunnen komen voor mij?![]()
Blijft jammer dat Black Friday hier niet in Nederland is..
http://www.recordstoreday.com/SpecialRelease/7565
Dat is volgensmij precies wat velvetmusic ook doet... ik hou mijn fingers crossed in ieder gevalquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sommige titels van Black Friday kan ik in bestelling zetten. Maar totdat ik ze klaar zie staan bij de groothandel blijft het de vraag of ze ook komen.
Nouja, mocht je hem tegenkomen, dan zou je mij heel blij er mee maken!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sommige titels van Black Friday kan ik in bestelling zetten. Maar totdat ik ze klaar zie staan bij de groothandel blijft het de vraag of ze ook komen.
Dit zegt velvetmusic er zelf over:quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:53 schreef Spezza19 het volgende:
Fantomas is doorgehaald, dus ga er maar niet vanuit dat die gaat komen...
(als het niet lukt dan kan ik altijd nog naar die mail order kijken)quote:Ik heb nog even bij de distributeur geinformeerd naar je bestelling, want ik
zag dat ze deze titel al weer uit de catalogus hebben gehaald.
Ze zijn door de distributeur bij het label besteld, maar het is nog onbekend
of ze voldoende exemplaren krijgen geleverd.
Het is gunstig dat we hem bij de grootste distributeur hebben besteld.
De boxen worden uitgeleverd op volgorde van bestelling.
Omdat je de bestelling al in september hebt geplaatst heb ik goede hoop dat
we er bij zitten.
Zodra de LP box bij ons binnen is sturen we hem direct naar je nieuwe adres.
Mochten we er onverhoopt toch naast grijpen, dan krijgen we daar melding
van.
We zullen je dan per mail op de hoogte stellen.
Klopt. Ik heb zelf ook wat dingen in bestelling staan. En het komt op hetzelfde neer. Pas als de groothandel ze heeft staan, weet je pas of je ze geleverd krijgt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dit zegt velvetmusic er zelf over:
[..]
(als het niet lukt dan kan ik altijd nog naar die mail order kijken)
Kutquote:
Dubbel kutquote:
Zo goede collectie, ik moet hetzelfde nog doen (eerst nog laminaat leggen) ik heb nu 10 50 liter boxen vol met boeken en LPs niet te tillenquote:Op maandag 27 oktober 2014 08:47 schreef Bassen het volgende:
[ afbeelding ]
Ben bezig met verhuizen, belangrijkste is gedaan. Natuurlijk draaitafel tijdelijk aangesloten zodat ik in elk geval al vinyl kon draaien. Wat een klote werk ook, moest twee hoog via een te smalle trap.
Succes alvast, laminaat heb ik er ook pas ingelegd. Zaterdag dus deze Kallax kasten, moest er toch maar aan geloven.quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zo goede collectie, ik moet hetzelfde nog doen (eerst nog laminaat leggen) ik heb nu 10 50 liter boxen vol met boeken en LPs niet te tillen
Da's een beste collectie.quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:47 schreef Bassen het volgende:
[ afbeelding ]
Ben bezig met verhuizen, belangrijkste is gedaan. Natuurlijk draaitafel tijdelijk aangesloten zodat ik in elk geval al vinyl kon draaien. Wat een klote werk ook, moest twee hoog via een te smalle trap.
Plus minus 1200 platen, zal als ik er woon wel eens wat foto's van de platen posten. Veel al funk/soul/jazz platen.quote:
Nice. Ben benieuwd naar wat voor titels in die genres je zoal hebt liggen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:26 schreef Bassen het volgende:
[..]
Plus minus 1200 platen, zal als ik er woon wel eens wat foto's van de platen posten. Veel al funk/soul/jazz platen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |