waarom nou weer zo depressief Frank, het is zaterdagavondquote:Op zondag 14 september 2014 00:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dit topic kan goede muziek wel in kwijt trouwens.
Manilow![]()
Daar is niets depressiefs aanquote:Op zondag 14 september 2014 00:24 schreef remi1986 het volgende:
[..]
waarom nou weer zo depressief Frank, het is zaterdagavond
Nee, zondagmorgen dus morgen maandag dus werkweek dus kutdag sus depressief.quote:Op zondag 14 september 2014 00:24 schreef remi1986 het volgende:
[..]
waarom nou weer zo depressief Frank, het is zaterdagavond
is al beter jaquote:Op zondag 14 september 2014 00:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar is niets depressiefs aanGoede muziek
Maar vooruit, iets vrolijks,
weet niet in welke tijdzone jij leeft, maar hier is het net nachtquote:Op zondag 14 september 2014 00:27 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Nee, zondagmorgen dus morgen maandag dus werkweek dus kutdag sus depressief.
Als je nu nog chagrijnig bent weet ik het ook niet meer.quote:
ik was niet chagrijnig hoor. Dat eerste nummer vond ik gewoon geen geschikt nummer voor dit tijdstipquote:Op zondag 14 september 2014 00:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je nu nog chagrijnig bent weet ik het ook niet meer.
niet depressief zijn pauske, dan word ik ook depressiefquote:Op zondag 14 september 2014 00:27 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Nee, zondagmorgen dus morgen maandag dus werkweek dus kutdag sus depressief.
Aha. Mijn excuses. Ik hoop je je inmiddels wel in de muziek kunt vinden.quote:Op zondag 14 september 2014 00:31 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik was niet chagrijnig hoor. Dat eerste nummer vond ik gewoon geen geschikt nummer voor dit tijdstip
Niets mis mee.quote:
Het is niet mijn muzieksmaak, maar kan er wel naar luisteren als het moetquote:Op zondag 14 september 2014 00:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha. Mijn excuses. Ik hoop je je inmiddels wel in de muziek kunt vinden.
Post eens wat van jouw smaak?quote:Op zondag 14 september 2014 00:33 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Het is niet mijn muzieksmaak, maar kan er wel naar luisteren als het moet
Alleen op vrijdag en zaterdag ja.quote:Op zondag 14 september 2014 00:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zouden meer mensen moeten doen. Vind ik dan.
Op z'n tijd trouwens, soms is het te grappig.
Nu jij gepost hebt is mijn ochtend weer goed!quote:Op zondag 14 september 2014 00:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet depressief zijn pauske, dan word ik ook depressief
Een greep uit mijn laatst gedraaide nummersquote:Op zondag 14 september 2014 00:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Post eens wat van jouw smaak?
dat effect heb ik idd op mensenquote:Op zondag 14 september 2014 00:37 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Nu jij gepost hebt is mijn ochtend weer goed!![]()
Ik ga het eens proberen.quote:Op zondag 14 september 2014 00:39 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Een greep uit mijn laatst gedraaide nummers
iets zegt me dat dit totaal niet jouw smaak is
Ht doet me een beetje denken aanquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |