Dan mis ik die gefrustreerde blik bestaande uit een combinatie van geilheid en ergernis dat je er niks mee mag doen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:54 schreef AirwiN het volgende:
Avondvullend gepijpt worden it is dan.
Ik kan je vertellen dat mijn werk meer binnenharkt dan een gemiddelde overheidquote:Op zaterdag 13 september 2014 23:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We gokken allebei met andermans geld. Zo wezenlijk veel verschil zit er dus niet tussen wat jij doet en ik doe.
En je kunt ook The Firm opzetten.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:57 schreef El_Thijs het volgende:
Wat? Het einde van de wereld?
*Alu-hoedje opzet*
Maar dat is toch extreem gemeenquote:Op zaterdag 13 september 2014 23:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan mis ik die gefrustreerde blik bestaande uit een combinatie van geilheid en ergernis dat je er niks mee mag doen.
Ik werk niet bij een gemiddelde overheid. Nog meer overeenkomsten dus.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:57 schreef Barbusse het volgende:
Ik kan je vertellen dat mijn werk meer binnenharkt dan een gemiddelde overheid![]()
The house always wins
Ja, want als huppel niet kan neuken voor de volgende zonnewende zal er een vortex openen in het centrum van de aardequote:Op zaterdag 13 september 2014 23:57 schreef El_Thijs het volgende:
Wat? Het einde van de wereld?
*Alu-hoedje opzet*
Daar houd ik dan wel weer van.quote:
Een groot gapend gat dus eigenlijk?quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, want als huppel niet kan neuken voor de volgende zonnewende zal er een vortex openen in het centrum van de aarde
Misschien moeten wij samen dan maar even iets opzetten dan.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik werk niet bij een gemiddelde overheid. Nog meer overeenkomsten dus.
JA!!quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, want als huppel niet kan neuken voor de volgende zonnewende zal er een vortex openen in het centrum van de aarde
Secretaresse nodig?quote:Op zondag 14 september 2014 00:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien moeten wij samen dan maar even iets opzetten dan.
WE GAAN ER ALLEMAAL AAN, MAN! WAAROM PANIEK JE NIET?!?!quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een groot gapend gat dus eigenlijk?
Dit is wel heel extreem hoor!!quote:
De naam weet ik nog niet, maar de slogan wel; we naaien uw vrouw, uw dochter en uw portemonneequote:Op zondag 14 september 2014 00:00 schreef Barbusse het volgende:
Misschien moeten wij samen dan maar even iets opzetten dan.
Ik ben niet bang om te sterven.quote:Op zondag 14 september 2014 00:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
WE GAAN ER ALLEMAAL AAN, MAN! WAAROM PANIEK JE NIET?!?!
"Wij maken uw vrouw en dochter vol en uw portemonnee leeg."quote:Op zondag 14 september 2014 00:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De naam weet ik nog niet, maar de slogan wel; we naaien uw vrouw, uw dochter en uw portemonnee
Investeringsmaatschappij Villum, Plukkum en Kaal.quote:Op zondag 14 september 2014 00:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De naam weet ik nog niet, maar de slogan wel; we naaien uw vrouw, uw dochter en uw portemonnee
Ik heb geen vrouw, geen dochter en geen portemonneequote:Op zondag 14 september 2014 00:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal ik dat ook doen?quote:
Uiteraard. Stap maar achterop, gaan we samen het gat in.quote:
Uiteraard hebben wij een typmiep nodigquote:Op zondag 14 september 2014 00:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Secretaresse nodig?
Over minimaal 5 weken en 6 dagen dan he
Dan naaien we je gewoon omdat we het leuk vinden, niet als werk.quote:Op zondag 14 september 2014 00:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb geen vrouw, geen dochter en geen portemonnee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |