quote:Op zondag 14 september 2014 15:49 schreef vluggejapie99 het volgende:
Arsenal. Club voor neoliberale starbucklurkers, net als Barcelona.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal er wel weer ééntje zijn die het verpest.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:24 schreef VMSDKR het volgende:
Ik denk AtleticoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal er wel weer ééntje zijn die het verpest.RED ONS HENNIEGOD
alors nietquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:04 schreef KingRoland het volgende:
Wij zijn allemaal voor Dortmund. Johannes ook dus jullie weten voor wie ik ben
Als alors niet voor Dortmund is ontvang ik persoonlijk een DM van haar. Dit kan echt niet.quote:
Knotsgek ditquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als alors niet voor Dortmund is ontvang ik persoonlijk een DM van haar. Dit kan echt niet.
Met zulke supporters kun je niet afgaan.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
reus blessa, verwacht dortmund vandaag met een afgang
quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:24 schreef VMSDKR het volgende:
atletico gaat gelijk spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal er wel weer ééntje zijn die het verpest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |