Uitzendschemaquote:Het bod van naar verluidt 20 miljoen euro per jaar was genoeg: de NOS mag ook de komende drie seizoenen de samenvattingen van de Eredivisie uitzenden. De keerzijde is dat na volgend seizoen hoogstwaarschijnlijk afscheid genomen wordt van de Champions League.
Er waren drie partijen in de race om de uitzendrechten van de Eredivisie-samenvattingen (die verkocht werden door Eredivisie Media & Marketing): NOS, RTL en SBS. Vorige maand schreef NRC dat het bod van de NOS, dat de rechten nu ook bezit, ongeveer het dubbele was van wat de twee commerciėle omroepen op tafel wilden leggen. Volgens betrokkenen haakte RTL daarom eind februari al af.
De live-wedstrijden worden uitgezonden door betaalzender FOX Sports Eredivisie. Bij de rechten die de NOS vandaag vergaard heeft, hoort ook het live verslag mogen doen voor de radio, traditioneel bij Langs de Lijn.
De aankoop heeft een keerzijde, liet algemeen directeur van de NOS Jan de Jong vanmiddag in Radio 1-programma De Nieuws BV weten. Als de uitzendrechten voor de Champions League na het seizoen 2014/2015 verlopen, kan de NOS niet meer meebieden, zei hij. Dat betekent hoogstwaarschijnlijk dat FOX die dan in handen krijgt.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)e-drie-jaar-bij-nos/
2-1quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:16 schreef alors het volgende:
Wat is Ajax - Heracles nou geworden? Ik heb geen zin om TT spoilers te zien.
2-1 voor Milik.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:16 schreef alors het volgende:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:16 schreef Mani89 het volgende:
HMF heeft bananen op het veld gegooid heb ik gehoord.
Was Onderweg naar Morgen voor jouw tijd?quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben er gisteren dankzij die 3fm lijst achtergekomen dat er daadwerkelijk een Tim Immers bestaat.
Beter dan hij.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben er gisteren dankzij die 3fm lijst achtergekomen dat er daadwerkelijk een Tim Immers bestaat.
Was dat met Yolanthe?quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Was Onderweg naar Morgen voor jouw tijd?
Dat was een grote hit toen johannes nog niet geboren was.quote:
Ik kan hem nog goed herinneren. Ik zijn hangmat.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat was een grote hit toen johannes nog niet geboren was.
Eigenlijk onterecht dat ze mij überhaupt over de nineties laten stemmen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat was een grote hit toen johannes nog niet geboren was.
Was best een lekkere boi inderdaad.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik kan hem nog goed herinneren. Ik zijn hangmat.
Hallo.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik kan hem nog goed herinneren. Ik zijn hangmat.
Doet me denken aan mijn conflict met Willem Vissers.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Elvis Manu, Elvis Manu
LAMPROEEEEEEE
Goed gerijmd van ROnald.
Nee dat was ver daarvoor toen Onderweg Naar Morgen nog een kwaliteitssoap was. Mocht je het nog willen zien, het wordt op Best24 herhaald momenteelquote:Op zaterdag 13 september 2014 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was dat met Yolanthe?
Ik was niet zo'n soapie
Ik ga eerst wel videobanden van Goudkust scoren op marktplaats oké?quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:25 schreef alors het volgende:
[..]
Nee dat was ver daarvoor toen Onderweg Naar Morgen nog een kwaliteitssoap was. Mocht je het nog willen zien, het wordt op Best24 herhaald momenteel
Victor Couwenberg was mijn jeugdheld. Maar dit terzijde.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:25 schreef alors het volgende:
[..]
Nee dat was ver daarvoor toen Onderweg Naar Morgen nog een kwaliteitssoap was. Mocht je het nog willen zien, het wordt op Best24 herhaald momenteel
Drizzt vindt dit niet leuk.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Twente, de klap op de vuurpijl.
Drizzt komt hier toch nooit.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:27 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Drizzt vindt dit niet leuk.
En Herbert?quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Frank Snoeks is gestopt als schaatscommentator, wisten jullie dat?
Rutger Helligersquote:Op zaterdag 13 september 2014 23:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Victor Couwenberg was mijn jeugdheld. Maar dit terzijde.
Ik ga nu zelfmoord plegen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, die heeft zijn contract verlengd en heeft salarisverhoging gekregen.
Fake and gay, net als die andere "onthoofdingen". Open je ogen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
breek: isis onthoofdt david haines
einde breek.
Ze lagen op de grond. Er waren ook beukenootjes.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Spannend, vertel hier meer over!
Oh wacht misschien heb ik hem wel gewisseld.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb Kolder in mijn Manager.
Heb je die meegenomen en ze aan een kettinkje geregen?quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ze lagen op de grond. Er waren ook beukenootjes.
Nee, maar ik zal dit als tip in mijn hoofd houden de volgende keer.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je die meegenomen en ze aan een kettinkje geregen?
Wie weet waar je volgende week te vinden bent.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:31 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, maar ik zal dit als tip in mijn hoofd houden de volgende keer.
Laat Zlata deze post niet lezen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie weet waar je volgende week te vinden bent.
Zlata mag dit gerust lezen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Laat Zlata deze post niet lezen.
Veel Groningen en ADO kiezen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Beter dan teveel Feyenoorders kiezen
Heb jij ook Nienhuis?quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was mijn keeper.
Ik heb hem gewisseld.
mets of de deequote:Op zaterdag 13 september 2014 23:37 schreef Mani89 het volgende:
Komt er nu nog wat leuks op televisie?
Net als vroeger, mooi toch.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:36 schreef Mani89 het volgende:
Jezus Vitesse, die gaan gewoon om degradatie strijden.
Niet als #ExitBosz #InAadquote:Op zaterdag 13 september 2014 23:36 schreef Mani89 het volgende:
Jezus Vitesse, die gaan gewoon om degradatie strijden.
Hey, ik heb 3 dezelfde spelers in de basis.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Martin Hansen
Dion Malone
Sander Fischer
Kelvin Leerdam
Albert Rusnak
Jeff Stans
Michael de Leeuw
Tjaronn Chery
Jarchinio Antonia
Muamer Tankovic
Roland Alberg
KAMPIOEN
kutteam zegquote:Op zaterdag 13 september 2014 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Martin Hansen
Dion Malone
Sander Fischer
Kelvin Leerdam
Albert Rusnak
Jeff Stans
Michael de Leeuw
Tjaronn Chery
Jarchinio Antonia
Muamer Tankovic
Roland Alberg
KAMPIOEN
Zelfs Koefnoen is leuker dit seizoenquote:Op zaterdag 13 september 2014 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
Straks is het op zaterdag. Maar het blijft kut.
Haha nou, weet je het zeker?quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zelfs Koefnoen is leuker dit seizoen
Bedankt Stinho.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / Match of the Day #27 #VanGaalOut
Is het niet de beste tactiek om zoveel mogelijk spelers van Ajax, PSV, Twente te pakken, aangevuld met een paar van Heerenveen, Groningen en PEC?quote:
Erg betaalbaar ook.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is het niet de beste tactiek om zoveel mogelijk spelers van Ajax, PSV, Twente te pakken, aangevuld met een paar van Heerenveen, Groningen en PEC?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |