NIG-GER 2-1 hahaquote:Op zaterdag 13 september 2014 23:15 schreef .sfinx het volgende:
Ik speelde uiteraard het beste land van de wereld (lees: Duitsland) en een andere maat ging met Nigeria.
Saffraan? Dat is toch duur?quote:Op maandag 15 september 2014 00:11 schreef Eyip het volgende:
Toen ik trouwens 4,5 gram per dag gebruikte, maakte ik de gains van mijn leven. Dat was echt fantastisch. Zeker met wat saffraan in je post workout eiwitshake. Net die extra touch en spanning op de spieren.
Ok, nooit gelezen. Maar heb het ooit eens twee weken geprobeerd, had geen effect op mij.quote:Op zondag 14 september 2014 23:48 schreef Eyip het volgende:
[..]
creatine laden is achterhaald. Net zoals het een tijd gebruiken en dan niet. Tig wetenschappelijke artikelen op het net te vinden.
Ik denk dat je in de war bent met saffiaan, veel mensen maken deze fout.quote:Op maandag 15 september 2014 07:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Saffraan? Dat is toch duur?
Overigens, heeft creatine alleen op bèta faggots zo'n bijwerking.
Hoeveel heb je betaald gekregen om dit te posten? Creatine verziekt levens, ze zouden jullie verantwoordelijk moeten stellen voor wat jullie mensen aandoen!quote:Op maandag 15 september 2014 13:46 schreef piekartz87 het volgende:
Creatine is een lichaamseigen stof die ook in vlees voorkomt.
Het is niet gevaarlijk (niet de hele pot leegvreten natuurlijk in 1x) en het tast al zeker niet je gedrag aan.
Je kan er "misschien" iets meer vervrije massa van krijgen. Ook komt er wat meer vocht in je spieren waardoor ze er ietsje groter uit kunnen zien.
We hebben het hier over verbeteringen van 1 of 2% trouwens. Meer dan dat is niet bewezen.
Naast eiwitpoeder de meest veelvoorkomende aanvulling op je voeding.
Praten over kuren etc. bij creatine is niet aan de orde. Grootspraak dus.
KOOP DAN!quote:Op maandag 15 september 2014 18:53 schreef .sfinx het volgende:
[..]
Hoeveel heb je betaald gekregen om dit te posten? Creatine verziekt levens, ze zouden jullie verantwoordelijk moeten stellen voor wat jullie mensen aandoen!
Toen ik je zusje volpompte krompen mijn ballen ook!quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:30 schreef Ethanolic het volgende:
Toen ik Crea gebruikte krompen mijn ballen ook :s
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |