haha dat vind ik ook lekker hoor. Vlees is altijd goedquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Doe mij maar iets met vlees en wijn. Frans bijv. Ik ben niet zo van de Japanse teringzooi.
Ja maar, dat ga ik natuurlijk nooit toegeven, of je op andere manier gelijk geven, dan blijf je me er aan herinneren.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je moet toe geven dat ik de opmerkingen vrij goed voorspelt had frankze komen langzamerhand voorbij
schitterend boek is dat!quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:36 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nee, ik herinner mij een hoofdstuk uit wat volgens mij 'freakonomics' heet (maar reken mij hier niet op af) dat de top-40 sumo's expres elkaar in de top-40 houden.
pittige damen ben je kom datenquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dan had je geweten dat dit niet gezegd mag worden. Ik ben heel bazig weet je
leidsepleinquote:
Leidse square, entertainment areaquote:
ziet er goed uit. Deze is trouwens ook lekker: http://www.ichi-e.nl/pg-26550-7-61128/pagina/menu.html en dan nummer 71 uit het menuquote:Op zondag 14 september 2014 00:22 schreef Aberella het volgende:
10 minuutjes met de tram en je zit bij Kasumi in Amstelveen
dat het personeel hun werk niet goed doet heeft niks te maken met de doelgroep die daar komt . ik vink dingen aan die niet met sushi te maken hebben? nee maar wel met het restaurant. En dat uit de hoogte gezeik over Tokkies dit datquote:Op zondag 14 september 2014 10:40 schreef Piger het volgende:
Onterechte klacht. Ga fatsoenlijk uit eten ipv dat populaire "sushi eten" en vervolgens allemaal dingen aanvinken die niets met sushi te maken hebben.
Het is logisch dat die zooi in verval raakt nu alle tokkies van Nederland erheen gaan en wat andere idioten.
Wokken 2.0. Wat komt hierna?
Tuurlijk wel. Zou jij hard werken voor een restaurant vol tokkies die zich helemaal vol willen vreten, want ze hebben er nou eenmaal voor betaald?quote:Op zondag 14 september 2014 10:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dat het personeel hun werk niet goed doet heeft niks te maken met de doelgroep die daar komt . en dat uit de hoogte gezeik over Tokkies dit dathet is een vreetschuur ja, maar voor de afwisseling is dat soms ook wel eens leuk. Ik eet liever ergens sushi van de kaart...want meer aparte sushi en niet zo een kippenhok.
je werkt hard voor je geld niet voor de mensen die daar komen, ik denk dat de eigenaar zijn klanten ook tevreden wilt houden, waarbij je natuurlijk niet dezelfde eisen kunt hebben als bij een culinair restaurant voor dit bedrag, maar een beetje normaal je zaakjes op orde hebben ( de bestelde dingen bij de juiste persoon brengen) lijkt me wel een normale gedachte en ook mogelijk.quote:Op zondag 14 september 2014 10:53 schreef Piger het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Zou jij hard werken voor een restaurant vol tokkies die zich helemaal vol willen vreten, want ze hebben er nou eenmaal voor betaald?
zullen we het bij mijn klacht houden? Anders open je een topic voor jouw verhaalquote:Op zondag 14 september 2014 11:20 schreef o.us2.0 het volgende:
Sushitenten zoals Sumo of Shabu Shabu in Nederland![]()
Zou er nooit uit mijzelf er heen gaan.
Op enkele tenten in Amstelveen en Den Haag na.
Of nog beter: zélf thuis maken. Zo moeilijk is het niet.
ga janken trutquote:Op zondag 14 september 2014 12:32 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zullen we het bij mijn klacht houden? Anders open je een topic voor jouw verhaal
haha je haat tokkies maar zelf pas je er prima tussen....die gaan namelijk ook gelijk scheldenquote:
ik ben dronken laat mijquote:Op zondag 14 september 2014 14:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha je haat tokkies maar zelf pas je er prima tussen....die gaan namelijk ook gelijk schelden
Is dat die achter dat bouwgat? Zie ik nooit een dooie koeienkop binnen zitten.quote:Op zondag 14 september 2014 10:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ziet er goed uit. Deze is trouwens ook lekker: http://www.ichi-e.nl/pg-26550-7-61128/pagina/menu.html en dan nummer 71 uit het menunormaal vind ik vlees in sushi niet lekker maar deze wel.
bouwgat? ik weet het niet, het is op de arenaboulevard , overdag ben ik er geweest dan is het er druk, kantoorlui die daar gaan lunchen. Het ziet er leuk uit en het eten was lekker (ook al verwacht je dat niet in die omgeving)quote:Op zondag 14 september 2014 16:58 schreef Aberella het volgende:
[..]
Is dat die achter dat bouwgat? Zie ik nooit een dooie koeienkop binnen zitten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |