huh wat heb je gewijzigd?edit: oooo mijn inb4 tjes. Waarom nou frank? Vink niet kunnenquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het lijkt mij maar niets, van die dikke zwetende mannen uit zo'n kring zien te beuken.
Al die onzinnige inb4-meuk. Het is hier immers geen koffietijd, seks in the city of GTST.quote:
En het is allemaal nep, als ik het mij goed herinnerquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het lijkt mij maar niets, van die dikke zwetende mannen uit zo'n kring zien te beuken.
ik probeer alleen maar te voorkomen dat men offtopic gaat...je zou juist dankbaar moeten zijnquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Al die onzinnige inb4-meuk. Het is hier immers geen koffietijd, seks in the city of GTST.
Verwar je het nu niet met dat WWF gebeuren?quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:32 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
En het is allemaal nep, als ik het mij goed herinner
Door allerlei punten aan te geven waarop men offtopic kunt gaan, gaat men juist offtopic, madelief.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:34 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik probeer alleen maar te voorkomen dat men offtopic gaat...je zou juist dankbaar moeten zijn
bij mij helpt t juist..zie mijn pohi. Maargoehoedquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Door allerlei punten aan te geven waarop men offtopic kunt gaan, gaat men juist offtopic, madelief.
Nee, ik herinner mij een hoofdstuk uit wat volgens mij 'freakonomics' heet (maar reken mij hier niet op af) dat de top-40 sumo's expres elkaar in de top-40 houden.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Verwar je het nu niet met dat WWF gebeuren?
dus :$quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:36 schreef madeliefff het volgende:
[..]
jij hebt mijn inb4 niet gelezen
Ah ok.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:36 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nee, ik herinner mij een hoofdstuk uit wat volgens mij 'freakonomics' heet (maar reken mij hier niet op af) dat de top-40 sumo's expres elkaar in de top-40 houden.
Maar even ontopic, houd jij zo van Japanse meuk madelief?quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
bij mij helpt t juist..zie mijn pohi. Maargoehoed
ja lekker. Jij niet?quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar even ontopic, houd jij zo van Japanse meuk madelief?
Doe mij maar iets met vlees en wijn. Frans bijv. Ik ben niet zo van de Japanse teringzooi.quote:
je moet toegeven dat ik de opmerkingen vrij goed voorspeld had frankquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar even ontopic, houd jij zo van Japanse meuk madelief?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |