Daarvoor is nederlandsnietalseerstetaalhebbenenhetbeteronderdekniekrijgen.nl toch al? Waar ook weer dezelfde informatie staat als op woordenlijst.org.quote:Op maandag 3 november 2014 15:19 schreef Lienekien het volgende:
Denk ook eens aan hen die Nederlands niet als eerste taal hebben en het beter onder de knie willen krijgen.
Of "de poeier" i.p.v. "het poeder".quote:
Ik denk dat vooral Bart er last van heeft dat het niet tot één website beperkt blijft.quote:Op maandag 3 november 2014 15:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Daarvoor is nederlandsnietalseerstetaalhebbenenhetbeteronderdekniekrijgen.nl toch al? Waar ook weer dezelfde informatie staat als op woordenlijst.org.
Last van? Geen idee waar je dat idee vandaan haalt.quote:Op maandag 3 november 2014 15:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk dat vooral Bart er last van heeft dat het niet tot één website beperkt blijft.
Je emoticon, denk ik. Die drukken emoties uit als het goed is.quote:Op maandag 3 november 2014 15:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Last van? Geen idee waar je dat idee vandaan haalt.
quote:Op maandag 3 november 2014 15:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Last van? Geen idee waar je dat idee vandaan haalt.
quote:
quote:Op maandag 3 november 2014 15:36 schreef Dromer het volgende:
[..]
Je emoticon, denk ik. Die drukken emoties uit als het goed is.
Nou, je bent minstens lichtelijk geïrriteerd.quote:Op maandag 3 november 2014 15:52 schreef Bart het volgende:
[..]drukt nou niet echt uit dat je ergens last van hebt. Dan zou ik eerder gaan voor
of
of
of
.
Ik vermaak me kostelijk om dat soort kansloze sites.quote:Op maandag 3 november 2014 15:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, je bent minstens lichtelijk geïrriteerd.
De poeier en het poeder.quote:Op maandag 3 november 2014 17:39 schreef spijkerbroek het volgende:
Back ontopic? Het is hier geen SC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |