En dit ja. Was in het begin ook een half uur bezig met 1 lens. Nu doe ik ze in een halve minuut in.quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:50 schreef jatochneetoch het volgende:
Veel oefenen. Heeft iedereen last van in het begin.
En vraag aan iemand anders of die het voor Wilt doen.
ik denk intotaal al dik een uurtje bezig geweest en nog 1 lens in gehadquote:Op zaterdag 13 september 2014 18:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dit ja. Was in het begin ook een half uur bezig met 1 lens. Nu doe ik ze in een halve minuut in.
Als het echt niet lukt: gewoon mee stoppen voor vandaag, uithuilen en morgen opnieuw proberenquote:Op zaterdag 13 september 2014 18:54 schreef VespaLX50 het volgende:
ik denk intotaal al dik een uurtje bezig geweest en nog 1 lens in gehad
jup morgen weer, toen ik bij de Pearl zat luktte het ook niet, pas toen die medewerker me hielp ging ie erin.quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:57 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Als het echt niet lukt: gewoon mee stoppen voor vandaag, uithuilen en morgen opnieuw proberen
ik doe het ook zo ja, maar mijn oog is gewoon veel te gevoelig bij een klein tikje knipper ik alquote:Op zaterdag 13 september 2014 18:57 schreef quinoahipster het volgende:
Lens op je rechter wijsvinger.
Onderste ooglid omlaag houden met je rechter middelvinger.
Bovenste ooglid omhoog houden met je linker hand.
Leg een spiegeltje op tafel en kijk in die spiegel naar je oog.
Gewoon nu en morgen proberen. En vooral, HEB GEDULD. Keihard op je ogen lopen raggen gaat niet helpen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:22 schreef VespaLX50 het volgende:
best kut voor school enzo, dan moet ik 1 uur eerder opstaan ofzo
Je kunt ze ook gewoon niet uitdoen. Dan heb je geen gezeik meer met in- of uitdoen, hoogstens met een beetje Acanthamoeba.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:22 schreef VespaLX50 het volgende:
best kut voor school enzo, dan moet ik 1 uur eerder opstaan ofzo
Hoe bedoel je in het midden mikken? Ik duw ze gewoon ergens op mijn oogbal en dan knipper ik en dan zitten ze vanzelf goed. Maargoed, ik trek mijn ogen wel overdreven ver open. Eruithalen is inderdaad kut. Met zachte lenzen minder, die douw ik gewoon naar mijn ooghoek toe tot dat ding enigszins vouwt en dan kan ik 'm er wel uit wippen/vegen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:03 schreef Fer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe het geloof ik zo, eigenlijk zonder nadenken na de jaren in de vroege ochtend.
Een hand oog omhoog open houden. middel en ringvinger van de andere hand om het oog omlaag te openen en dan met je wijsvinger die lens erin mikken. Goed in het midden mikken, soms knipper ik ze er ook nog steeds uit als het niet precies in het midden is.
Maar tegenwoordig kan ik hem tijdens het indoen wel aardig nog na-tippen, zonder te knipperen.
Eruit pakken, kan ik nog steeds niet daarintegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |