1quote:
Die klojo had het over meer inspraak over de gezondheidszorg maar vergat denk ik dat Friesland geen universiteit heeft en dus geen medici kan opleiden. Daar binnen de EU werken veel aantrekkelijker is dan buiten de EU voor een inwoner van Europa lijkt me dat ook een gezondheidszorg die makkelijk te managen is.quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Goor grafvolk. Lekker opflikkeren. Wedden dat ze het niet alleen redden.
En als het dan mislukt komen ze op hangende pootjes terug omdat Elfstedentocht
Ik begreep aan de hand van wat er gezegd werd dat Friesland ook onafhankelijk wilde worden.quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die klojo had het over meer inspraak over de gezondheidszorg maar vergat denk ik dat Friesland geen universiteit heeft en dus geen medici kan opleiden. Daar binnen de EU werken veel aantrekkelijker is dan buiten de EU voor een inwoner van Europa lijkt me dat ook een gezondheidszorg die makkelijk te managen is.
[ afbeelding ]
'Nou neeeee, ik denk dat het Fryske volk daar nuchter genoeg voor is om over te beslissen. Jaaaaa. De afstand tussen London en Schotland is letterlijk even groot als de mentale afstand tussen Leeuwarden en Den Haaaaaag'.quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik begreep aan de hand van wat er gezegd werd dat Friesland ook onafhankelijk wilde worden.
Dat taaltje is net een genitale wrat.quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:51 schreef Renesite het volgende:
Alleeen alleeeeeen dat taaltje. Kippenvel... haren rechtop overeind. Binnensmonds een beetje overgeven!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |