Die is 'm gepeerd en sinds dat geouwehoer met Sylvia Millecam hoor je er ook niks meer van. Gelukkig...quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:59 schreef Pulzzar het volgende:
Doe de groetjes aan Jomanda trouwens...
quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:01 schreef Druppelss het volgende:
Appelpop
Maar klagen over verkeershinder en rotzooi is mogelijk nog triester, ben je opa ofzo?
Mooiquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:01 schreef Werkman het volgende:
[..]
Die is 'm gepeerd en sinds dat geouwehoer met Sylvia Millecam hoor je er ook niks meer van. Gelukkig...
quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:59 schreef Pulzzar het volgende:
Doe de groetjes aan Flipje trouwens...
Omdat appels?quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:39 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Niet weten waarom het appelpop heet.
Ik zit als ik iets wil gaan doen binnen een uur in Arnhem, Nijmegen, Utrecht, Den Bosch, Tilburg, Eindhoven, Rotterdam, Den Haag of Amsterdam, en de rest van de tijd lekker rust. Mij hoor je niet klagen.quote:
dat is in zowat elk dorp in zuid-holland/Utrecht/brabant manquote:Op zaterdag 13 september 2014 19:28 schreef ZCAB het volgende:
[..]
Ik zit als ik iets wil gaan doen binnen een uur in Arnhem, Nijmegen, Utrecht, Den Bosch, Tilburg, Eindhoven, Rotterdam, Den Haag of Amsterdam, en de rest van de tijd lekker rust. Mij hoor je niet klagen.
Dus? Ik zeg nergens dat dit uniek is aan Tiel.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:07 schreef haan33 het volgende:
[..]
dat is in zowat elk dorp in zuid-holland/Utrecht/brabant man
Woon jij ook in Tiel?quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:28 schreef ZCAB het volgende:
[..]
Ik zit als ik iets wil gaan doen binnen een uur in Arnhem, Nijmegen, Utrecht, Den Bosch, Tilburg, Eindhoven, Rotterdam, Den Haag of Amsterdam, en de rest van de tijd lekker rust. Mij hoor je niet klagen.
heftige shit man.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:41 schreef Werkman het volgende:
- Waardeloze kutmuziek
- Vage pubergasten
- Verkeershinder
- Overal rootzooi en meuk
Klacht: Ts woont dus in Tiel...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |