Later!quote:
Wat leuk dat je dat met je dochter doetquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst met dochter een cache gevonden(Geocaching)
Ging toen kijken op de site en bleek dat er in de afgelopen maand ruim 20 mensen die cache hebben gevonden. Ik wist niet dat zoveel mensen dat deden!
Ahwquote:Op zaterdag 13 september 2014 13:50 schreef Barbusse het volgende:
My mind is racing and I can't keep up
Jaquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat leuk dat je dat met je dochter doet
The turtle always wins, right?quote:
Over heel de wereld zijn 'caches' verstopt.quote:
Whutquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
The turtle always wins, right?
Ik ga zo ook die kant maar eens op.quote:
Goedemorgen partyganger.quote:
Hoiquote:
Ik ben net weer thuis. Ik heb vanmorgen voor verhuizer gespeeld dus loop ik nog wat achter. Leuke bruiloft geweest dus?quote:
Soms heb je dat, maar ik ben bezig hard te ontkennen dat ik ziek ben. Helpt altijdquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat zielig dat je ziek bent!
Thanks yats.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben net weer thuis. Ik heb vanmorgen voor verhuizer gespeeld dus loop ik nog wat achter. Leuke bruiloft geweest dus?
Ow, en beterschap Thijs
Jaaa, was leuk!quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben net weer thuis. Ik heb vanmorgen voor verhuizer gespeeld dus loop ik nog wat achter. Leuke bruiloft geweest dus?
Nietes. Ga eens braaf op de bank liggen en je laten verzorgen door iemand.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Soms heb je dat, maar ik ben bezig hard te ontkennen dat ik ziek ben. Helpt altijd
Wellesquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nietes. Ga eens braaf op de bank liggen en je laten verzorgen door iemand.
Ik heb er deze zomer twee gehad, het blijft leuk. Gelukkig zijn bijna al mijn vrienden nog niet getrouwd dus heb ik er nog wat tegoed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |