abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 september 2014 @ 11:23:53 #1
376238 jantjevertonghen
Overigens Jan Vertonghen _O_
pi_144480286
Zie TT; verslaafd aan dat leven.
Dat wil zeggen: Paar dagen per week (3) spenderen aan wiet, twee vrienden, veeeeel fastfood en pils.
Mocht ik alleen zijn komt daar fok! nog bij. De andere dagen leef ik serieus en gezond.
Overigens Jan Vertonghen _O_ Wat een baas was dat _O_
pi_144480334
Niks mis mee
  zaterdag 13 september 2014 @ 11:27:23 #3
433518 Koempel020
Waar is dat feestje?
pi_144480354
Niets aan veranderen!
  zaterdag 13 september 2014 @ 11:28:41 #4
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_144480384
Waarom klaag je hier erover? Jij en alleen jij hebt de krachten het te veranderen. Hier klagen gaat je situatie niet veranderen.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  zaterdag 13 september 2014 @ 11:34:33 #5
376238 jantjevertonghen
pi_144480486
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 11:28 schreef Spongeboss het volgende:
Waarom klaag je hier erover? Jij en alleen jij hebt de krachten het te veranderen. Hier klagen gaat je situatie niet veranderen.
Ik klaag erover dat ik dit heel normaal begon te vinden. We maken allemaal grote fouten soms.
  zaterdag 13 september 2014 @ 11:35:57 #6
419250 Spongeboss
pi_144480517
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 11:34 schreef jantjevertonghen het volgende:

[..]

Ik klaag erover dat ik dit heel normaal begon te vinden. We maken allemaal grote fouten soms.
Dat klopt Jantje, maar er hier over klagen vind ik altijd zo gevaarlijk dan zetten we het hier neer wassen we onze handen en gaan we veer verder op dezelfde voet. Probeer in je eentje te veranderen en wanneer dat niet lukt kun je wel een klacht doen maar laat zien dat je nog hard strijd.

De innerlijke jihad is niet makkelijk.
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_144480522
  zaterdag 13 september 2014 @ 11:37:52 #8
376238 jantjevertonghen
pi_144480555
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 11:35 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Dat klopt Jantje, maar er hier over klagen vind ik altijd zo gevaarlijk dan zetten we het hier neer wassen we onze handen en gaan we veer verder op dezelfde voet. Probeer in je eentje te veranderen en wanneer dat niet lukt kun je wel een klacht doen maar laat zien dat je nog hard strijd.

De innerlijke jihad is niet makkelijk.
Je moet het zelf doen ja. Maar wil je dat ji woord niet meer gebruiken? Ik wil daar niks mee te maken hebben.
  zaterdag 13 september 2014 @ 11:41:25 #9
419250 Spongeboss
pi_144480623
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 11:37 schreef jantjevertonghen het volgende:

[..]

Je moet het zelf doen ja. Maar wil je dat ji woord niet meer gebruiken? Ik wil daar niks mee te maken hebben.
Innerlijke jihad
De innerlijke jihad, ook wel grote jihad genoemd, is de strijd tegen verleidingen en de strijd tegen het ego.

Heeft niets te maken met mensen te doden, helaas is er een ander soort jihad waar men enkel kijk naar hun omgeving en daar iedereen iets verplicht te doen. Dit terwijl ze hun eigen innerlijke jihad verloochenen, ironisch genoeg is de innerlijke jihad wel de grootste en belangrijkste jihad.
pi_144480636
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 11:28 schreef Spongeboss het volgende:
Dat kan ik ook bij ieder topic van jou zeggen. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zaterdag 13 september 2014 @ 11:48:03 #11
419250 Spongeboss
pi_144480746
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 11:41 schreef Rezania het volgende:

[..]

Maar jij kan alles overal zeggen toch? Of werken jouw stembanden zo, dat je het enkel kan zeggen wanneer het past als in een puzzel?
pi_144480880
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 11:48 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Maar jij kan alles overal zeggen toch? Of werken jouw stembanden zo, dat je het enkel kan zeggen wanneer het past als in een puzzel?
:')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_144480959
Wat boeit het? Enjoy
  zaterdag 13 september 2014 @ 12:02:30 #14
376238 jantjevertonghen
pi_144481032
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 11:41 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Innerlijke jihad
De innerlijke jihad, ook wel grote jihad genoemd, is de strijd tegen verleidingen en de strijd tegen het ego.

Heeft niets te maken met mensen te doden, helaas is er een ander soort jihad waar men enkel kijk naar hun omgeving en daar iedereen iets verplicht te doen. Dit terwijl ze hun eigen innerlijke jihad verloochenen, ironisch genoeg is de innerlijke jihad wel de grootste en belangrijkste jihad.
Spongeboss,

Voor de grap probeerde ik een beetje aan jouw kant te staan in discussies maar nu trek ik me terug.
Je bent echt een enge vent met hele bizarre enge teksten en nog idiotere opvattingen.
Daarbij lijk je soms ook wel wat treurig met je hoerentopics etc. en vooral hypocriet:
Je probeert de geweldige brave hendrik uit te hangen maar denkt ondertussen aan hoeren etc.
Je spoort echt niet, en laat je alsjeblieft nakijken bij een psycholoog voordat je rare dingen gaat doen ofzo (Geen idee wat). Verder hoop ik dat je niet teveel tegen me praat want ik heb geen zin in je onzinverhalen.
  zaterdag 13 september 2014 @ 12:04:13 #15
419250 Spongeboss
pi_144481058
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 12:02 schreef jantjevertonghen het volgende:

[..]

Spongeboss,

Voor de grap probeerde ik een beetje aan jouw kant te staan in discussies maar nu trek ik me terug.
Je bent echt een enge vent met hele bizarre enge teksten en nog idiotere opvattingen.
Daarbij lijk je soms ook wel wat treurig met je hoerentopics etc. en vooral hypocriet:
Je probeert de geweldige brave hendrik uit te hangen maar denkt ondertussen aan hoeren etc.
Je spoort echt niet, en laat je alsjeblieft nakijken bij een psycholoog voordat je rare dingen gaat doen ofzo (Geen idee wat). Verder hoop ik dat je niet teveel tegen me praat want ik heb geen zin in je onzinverhalen.
Beste Jantje, heel jammer dat je zo denkt. Ik wens je veel geluk en vrede in je verdere leven. Of ik je wens kan vervullen niet teveel tegen je te praten dat kan ik niet garanderen.

Succes en je leven, mocht je ooit advies zoeken mag je me altijd aanspreken. Het beste!
  zaterdag 13 september 2014 @ 12:17:18 #16
430467 Fapsalon
kloon van Mapima
pi_144481338
rook je niet te veel wiet jantje? en zorg dat je genoeg vitamientjes binnen krijgt.

groetjes van mama en papa
het weeshuis staat in de brand, weg wezen
  zaterdag 13 september 2014 @ 12:29:31 #17
434132 barend0481
Smoke coal everyday
pi_144481582
quote:
:')
Grienden zijn je vrienden.
pi_144481676
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 11:41 schreef Rezania het volgende:

[..]

Dit zat ik dus ook te denken :')
-XOXO-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')