abonnement Unibet Coolblue
pi_148046833
Mijne is ook in 1x gezet, idd om het goed recht te krijgen. Kan geen klem op, dus dan merk je er wel wat meer van dan andere piercings waarbij dit wel kan. Ik heb er wel 1 lang staafje in gekregen, maar wel van dat flexibele plastic spul eerst :)
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  zondag 28 december 2014 @ 15:05:59 #202
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_148048792
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 19:16 schreef Chicolate het volgende:
Ik wilde nooit stretchen, maar nu heeft AOP de Glassheart squids in de aanbieding, en die zijn zooooo mooi O+. Nu wil ik wel naar 3 mm om die schatjes in te kunnen. Dilemma, koop ik ze 'alvast' of ga ik eerst stretchen en dan wachten tot ze weer in de sale zijn? :+ Ze zijn een beetje kostbaar voor 'later als ik ze pas'.

[ afbeelding ]

Gebruikersfoto 8mm
[ afbeelding ]
Pff... met mijn maat (8mm) en de kleuren die ik mooi vind zijn ze alsnog astronomisch duur ;(

In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zondag 28 december 2014 @ 15:09:52 #203
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_148048972
Industrial is hier ook in één keer gezet, daarna meteen het staafje erin. (Wel een wat langere, later teruggegaan voor een goed passend staafje)

En die squids. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zondag 28 december 2014 @ 15:16:23 #204
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_148049256
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zondag 28 december 2014 @ 15:20:34 #205
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_148049429
"Gelukkig" ben ik stretchloos, scheelt verleiding. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_148049826
quote:
2s.gif Op zondag 28 december 2014 15:05 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Pff... met mijn maat (8mm) en de kleuren die ik mooi vind zijn ze alsnog astronomisch duur ;(
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bij crazy zijn ze maar 4,90 ;)
  zondag 28 december 2014 @ 15:33:34 #207
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_148050027
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2014 15:28 schreef Take2 het volgende:

[..]

bij crazy zijn ze maar 4,90 ;)
Die lijken vast niet op deze :P
Gevonden. Meh, toch minder mooie kleuren. Wel een alternatief voor mensen met een kleiner budget:


Oh en deze:

en die heb ik wél besteld O+

[ Bericht 18% gewijzigd door SEMTEX op 28-12-2014 16:07:37 ]
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  maandag 29 december 2014 @ 22:45:59 #208
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_148117526
Er was laatst hier iemand die neuspiercings als oorbellen droeg ivm veel gaatjes en de ophoping van die vleugeltjes achter je oor.

Zit dit fijn? Komen die gebogen haakjes niet in de knoop? Lijkt me zelf namelijk ook wel een goed alternatief want ik heb ook 5 gaatjes aan elke kant (en de twee komen sowieso een beetje in de verdrukking door mijn stretches)
pi_148149640
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 22:45 schreef sproetjes het volgende:
Er was laatst hier iemand die neuspiercings als oorbellen droeg ivm veel gaatjes en de ophoping van die vleugeltjes achter je oor.

Zit dit fijn? Komen die gebogen haakjes niet in de knoop? Lijkt me zelf namelijk ook wel een goed alternatief want ik heb ook 5 gaatjes aan elke kant (en de twee komen sowieso een beetje in de verdrukking door mijn stretches)
Is een labret of korte barbell dan niet logischer?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 30 december 2014 @ 20:23:05 #210
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_148156094
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2014 17:59 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Is een labret of korte barbell dan niet logischer?
dat is eigenlijk ook wel een goed idee, moet ik wel kijken of ze die ook in 0.8mm ouzo hebben, want anders moet ik alle gaatjes een beetje oprekken :P
  dinsdag 30 december 2014 @ 21:30:24 #211
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_148160187
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 20:23 schreef sproetjes het volgende:

[..]

dat is eigenlijk ook wel een goed idee, moet ik wel kijken of ze die ook in 0.8mm ouzo hebben, want anders moet ik alle gaatjes een beetje oprekken :P
Die zijn er niet zo smal. :P Vandaar waarschijnlijk dat van de neuspiercings.

Zijn er nog shops met leuke prijsacties? Ik wil nu eindelijk mijn medusa laten zetten.
  maandag 5 januari 2015 @ 09:23:22 #212
388243 Indiany
In real-life a whity.
pi_148347364
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 13:31 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Verschilt per piercer. Bij mij is hij gezet met 1 lange naald zodat ze goed in 1 lijn staan (ja dat tweede gaatje is hel) en zijn er vervolgens 2 losse staafjes in gezet, omdat het dan beter kan genezen. Met 1 lange bar zou er teveel druk op de gaatjes staan. Na 3 maanden oid heb ik er een lange staaf in laten zetten en daarmee de verdere genezing gedaan.
Dankjewel voor je input!
Over-all was het zetten alles waard?
Ik vind het er gewoon zo vet uit zien.
En je zegt dat het 2e gaatje even bijten is maar dat is toch meestal met piercen?
3 maanden geleden tatoeage op de ribben langs de zijkant laten zetten kan nooit erger zijn als dat.
Heb verder ook al aan tragus.
pi_148361844
Vraag! Ik heb al zeven/acht jaar een wenkbrauwpiercing en moet binnenkort een gedeeltelijke MRI ondergaan (alleen mijn rechterbeen). Volgens mij is mijn piercing gewoon van chirurgisch staal, en ik haal 'm er liever niet uit want ik kan 'm er zelf niet weer in krijgen. :') Iemand ideeën hieromtrent? Of iemand die mij meer info kan verschaffen over het materiaal zodat ik daar in ieder geval zekerder over ben als ik ze vraag of 'ie mag blijven zitten? Het is gewoon het originele staafje, destijds gezet door Danger Zone onderin de V&D (niet lachen, ik was 14 }:| ).
Your opinion of me is none of my business.
pi_148362081
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:42 schreef Sarasi het volgende:
Vraag! Ik heb al zeven/acht jaar een wenkbrauwpiercing en moet binnenkort een gedeeltelijke MRI ondergaan (alleen mijn rechterbeen). Volgens mij is mijn piercing gewoon van chirurgisch staal, en ik haal 'm er liever niet uit want ik kan 'm er zelf niet weer in krijgen. :') Iemand ideeën hieromtrent? Of iemand die mij meer info kan verschaffen over het materiaal zodat ik daar in ieder geval zekerder over ben als ik ze vraag of 'ie mag blijven zitten? Het is gewoon het originele staafje, destijds gezet door Danger Zone onderin de V&D (niet lachen, ik was 14 }:| ).
Dus:

http://www.msweb.nl/forum/showthread.php?t=31342

Googlen is niet heel erg moeilijk. Maar als het ziekenhuis hem er uit wil dan gaat ie er uit. Zo een ding kost al gauw een paar miljoen dus als ze er voorzichtig mee willen zijn heb jij pech gehad
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_148362136
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:51 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Dus:

http://www.msweb.nl/forum/showthread.php?t=31342

Googlen is niet heel erg moeilijk. Maar als het ziekenhuis hem er uit wil dan gaat ie er uit. Zo een ding kost al gauw een paar miljoen dus als ze er voorzichtig mee willen zijn heb jij pech gehad
Ja, die had ik zelf ook al gevonden. Maar ik weet dus niet van welk materiaal mijn piercing is (ik hoop chirurgisch staal), omdat ik geen idee heb wat gangbaar is. En ik snap dat het eruit moet als ze dat willen, ik heb liever die MRI dan dat ik de piercing erin laat zitten. :') Ik vraag gewoon of iemand weet wat het protocol is en van wat voor materiaal mijn piercing allemaal zou kunnen zijn en in hoeverre die materialen een probleem vormen tijdens een MRI.
Your opinion of me is none of my business.
pi_148362460
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:54 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ja, die had ik zelf ook al gevonden. Maar ik weet dus niet van welk materiaal mijn piercing is (ik hoop chirurgisch staal), omdat ik geen idee heb wat gangbaar is. En ik snap dat het eruit moet als ze dat willen, ik heb liever die MRI dan dat ik de piercing erin laat zitten. :') Ik vraag gewoon of iemand weet wat het protocol is en van wat voor materiaal mijn piercing allemaal zou kunnen zijn en in hoeverre die materialen een probleem vormen tijdens een MRI.
Normaliter is het of titanium of chirurgisch staal. Euhm. Ja.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  maandag 5 januari 2015 @ 18:51:45 #217
92409 Twinky
Little star.
pi_148363829
Ik heb bij operaties wel eens mijn piercings mogen afplakken. Maar dat was geen mri en die zijn natuurlijk magnetisch!
pi_148363885
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 18:51 schreef Twinky het volgende:
Ik heb bij operaties wel eens mijn piercings mogen afplakken. Maar dat was geen mri en die zijn natuurlijk magnetisch!
Ja, daarom ben ik aan het overwegen vooraf even langs een piercingshop te gaan en de piercing te laten vervangen door een plastic staafje, als dat überhaupt kan bij een wenkbrauwpiercing... Dan kan ik hem weer omwisselen bij de shop wanneer mij dat uitkomt en zit er geen dichtgroeihaast achter. :)
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 5 januari 2015 @ 18:53:58 #219
92409 Twinky
Little star.
pi_148363908
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 18:53 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ja, daarom ben ik aan het overwegen vooraf even langs een piercingshop te gaan en de piercing te laten vervangen door een plastic staafje, als dat überhaupt kan bij een wenkbrauwpiercing... Dan kan ik hem weer omwisselen bij de shop wanneer mij dat uitkomt en zit er geen dichtgroeihaast achter. :)
zeer goed idee. Dan hoef je je ook geen zorgen te maken!
pi_148363944
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 18:53 schreef Twinky het volgende:

[..]

zeer goed idee. Dan hoef je je ook geen zorgen te maken!
Moet ik alleen wel eerst een shop vinden, een staafje kopen en dat ding laten omwisselen in mijn tentamenweek, want die MRI is volgende week al. :') Maar dat bedacht ik me net en vind ik eigenlijk best een goede optie ja. :)

Edit: Net een plastic (helaas glow in the dark) piercing besteld online, komt morgen of overmorgen aan. Deze week even laten wisselen door een piercer en dan heb ik er sowieso geen stress meer over. Thanks voor de hulp! :)

[ Bericht 15% gewijzigd door Sarasi op 05-01-2015 19:12:45 ]
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 5 januari 2015 @ 22:56:28 #221
92409 Twinky
Little star.
pi_148374854
Cool *)
  maandag 5 januari 2015 @ 23:40:28 #222
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_148376677
@Sarasi, ijzer is van invloed op het magnetisch veld en kan het onderzoek verstoren. Edelmetalen doen dit in principe niet omdat deze materialen niet te magnetiseren zijn. Maar ze kunnen wel extra warm worden in het magnetisch veld. Echte gouden trouwringen die al in geen 40 jaar zijn afgeweest, mogen aanblijven, maar we waarschuwen patiënten altijd wel dat ze op tijd moeten bellen als het te warm wordt.

Ik ben zelf laborant, als ik met mijn hoofd in de 3tesla MRI hang, dan merk ik dat wel aan de piercings in mijn oor. Gelukkig is dat nog niet zo irritant als de ijzertjes van mijn BH-bandjes die iedere keer als ik er te dicht bij sta om flippperen. Gelukkig heb ik daar bij de 1,5tesla geen last van.

Goed dat je hem gaat wisselen. Better safe than sorry. Je wilt echt geen brandwonden door de MRI of het hele ding slopen. Dat is een duur grapje en mijn collega's en ik zijn net raven: alles wat maar enigszins metaal zou kunnen zijn, moet in de kleedkamer blijven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zet hem op!
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_148380286
Bedankt voor de uitgebreide informatie! *O* Ik hoef gelukkig niet met m'n hoofd in dat ding en m'n beugelbh ga ik sowieso wel uit doen, maar liever het risico gewoon niet nemen inderdaad. Mijn oren krijg ik er zelf wel weer in dus dat is het probleem niet gelukkig. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_148446195
Tip: PTFE is een biomedisch uber safe materiaal die je in je tepel kunt dragen, ook op langer termijn. Helaas zijn de uv sieraden meestal van acryl gemaakt en dat scheidt giftige stoffen af wanneer het warm wordt (lees: door jouw lichaam). Acryl voor een dag is oké, maar daarna moet het er wel uit om problemen te voorkomen.;)
Whatever you do, never give up!
pi_148446267
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 21:53 schreef Soesha het volgende:
Tip: PTFE is een biomedisch uber safe materiaal die je in je tepel kunt dragen, ook op langer termijn. Helaas zijn de uv sieraden meestal van acryl gemaakt en dat scheidt giftige stoffen af wanneer het warm wordt (lees: door jouw lichaam). Acryl voor een dag is oké, maar daarna moet het er wel uit om problemen te voorkomen.;)
Het gaat om een wenkbrauwpiercing, geen tepelpiercing. Maar is dat echt zo slecht voor je? :{

Edit: Van wat ik zo kan vinden valt dat allemaal wel mee. Er zijn voor- en tegenstanders maar niemand heeft ooit echt sluitend bewezen dat het slecht voor je is. Sommige mensen zijn er wat allergisch voor, maar that's it.

[ Bericht 11% gewijzigd door Sarasi op 07-01-2015 22:04:43 ]
Your opinion of me is none of my business.
pi_148447894
Oeps, sorry, huh hoe kan ik er nou een tepelpiercing van gemaakt hebben :P
Acryl kan gevaarlijk zijn omdat acryl op lichaamstemperatuur (en ietsje daaronder) microscopisch kleine scheurtjes krijgt, hierdoor worden stoffen uitgescheiden die slecht voor je zijn, daarnaast is het heel streof materiaal wat dus betekent dat het makkelijk een bron van bacterien kan worden.
Whatever you do, never give up!
pi_148449709
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 22:22 schreef Soesha het volgende:
Oeps, sorry, huh hoe kan ik er nou een tepelpiercing van gemaakt hebben :P
Acryl kan gevaarlijk zijn omdat acryl op lichaamstemperatuur (en ietsje daaronder) microscopisch kleine scheurtjes krijgt, hierdoor worden stoffen uitgescheiden die slecht voor je zijn, daarnaast is het heel streof materiaal wat dus betekent dat het makkelijk een bron van bacterien kan worden.
Het is maar voor een weekje, ik denk dat dat wel moet lukken met een zeven jaar oude piercing. :) Ik ken ook mensen die alleen maar acryl piercings dragen en nergens last van hebben. Maar ik zal het voor de zekerheid even vragen in de shop. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_148526242
Weet iemand waar ik zo'n dikker neusringetje kan kopen die klein is en aansluit op mijn neus?



Zit bij alloverpiercings en crazy factory te kijken maar ik vind alleen neppe of van die knopjes ;(
En hoe weet ik ingodsnaam welke maat ik moet hebben? Dankjewel :)
Ik mag m'n piercing over een weekje vervangen, en wil graag zo'n ringetje erin.
pi_149230922
Heeft er iemand ervaring met dit soort piercings, ik vraag me af of het er in het echt ook zo mooi uitziet als op de foto?

  zaterdag 31 januari 2015 @ 10:53:36 #230
277627 Seven.
We are Borg.
pi_149231515
Mijn Anatometal bestelling is verscheept! Hopelijk geen douane vertragingen.
Resistance is futile.
pi_149232622
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 10:07 schreef Take2 het volgende:
Heeft er iemand ervaring met dit soort piercings, ik vraag me af of het er in het echt ook zo mooi uitziet als op de foto?

[ afbeelding ]
Zoiets heb ik, maar heb hem eigenlijk alleen in m'n oorlel getest, was nog niet eens op het idee gekomen om hem in de helix te doen :D ik ga eens even prutsen.

Edit: m'n helix zit geloof ik te laag, hij blijft niet goed zitten. Hij is ook best zwaar :D

[ Bericht 9% gewijzigd door CherryLips op 31-01-2015 11:53:24 ]
Tap tap tap
pi_149233034
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 11:46 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Zoiets heb ik, maar heb hem eigenlijk alleen in m'n oorlel getest, was nog niet eens op het idee gekomen om hem in de helix te doen :D ik ga eens even prutsen.

Edit: m'n helix zit geloof ik te laag, hij blijft niet goed zitten. Hij is ook best zwaar :D
oh echt, hij ziet er niet zo zwaar uit.

Heb je misschien een foto van als hij in je oorlel zit?
pi_149234075

Het is niet dezelfde oorbel, maar hij heeft wel dezelfde constructie. Misschien dat andere lichter zijn. Maar bij mij zie je dat hij omlaag zakt en niet helemaal mooi om dat randje van m'n oorschelp blijft zitten.
Tap tap tap
pi_149234094
O en m'n haar is nat op de foto, niet ranzig vet :@
Tap tap tap
pi_149234234
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[ link | afbeelding ]
Het is niet dezelfde oorbel, maar hij heeft wel dezelfde constructie. Misschien dat andere lichter zijn. Maar bij mij zie je dat hij omlaag zakt en niet helemaal mooi om dat randje van m'n oorschelp blijft zitten.
das wel jammer idd, de staafjes zijn volgens mij ook te lang.

Dat gaat er raar uitzien dan denk ik, want ik wil gewoon drie kleine balletjes.

Bedankt voor de foto ^O^
pi_149235657
Je kunt de lengte (of breedte) wel instellen. Op jouw foto zie je twee gaatjes zitten, dus dan kan hij strakker gezet worden. Maar als ik die van mij strakker zette, zat hij weer te strak :') hij kwam gewoon van ebay voor twee euro ofzo, dus dan kun je het nog proberen.
Tap tap tap
pi_149236038
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 14:02 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt de lengte (of breedte) wel instellen. Op jouw foto zie je twee gaatjes zitten, dus dan kan hij strakker gezet worden. Maar als ik die van mij strakker zette, zat hij weer te strak :') hij kwam gewoon van ebay voor twee euro ofzo, dus dan kun je het nog proberen.
nou ja, ik heb daar nog geen gaatje zitten haha moet em nog laten zetten en dan wss eerst een tijd een gewoon staafje :P
pi_149243744
Ik wil eigenlijk een conch of een snug piercing, maar ik twijfel. :) Ik heb op zich een vrij hoge pijngrens qua kraakbeen piercen, maar ik vroeg me af welke het meest pijnlijke is?
  zaterdag 31 januari 2015 @ 21:15:04 #239
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_149246578
quote:
17s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 19:58 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik wil eigenlijk een conch of een snug piercing, maar ik twijfel. :) Ik heb op zich een vrij hoge pijngrens qua kraakbeen piercen, maar ik vroeg me af welke het meest pijnlijke is?
Kies gewoon degene die je het mooiste vindt. Snug heb ik nooit gehad, conch wel (inner conch). Zetten deed bij mij nauwelijks pijn, genezen wel. Maar ja dat is een paar dagen lastig/wennen en daarna stelt het weinig voor.
Bij mij bleef het alleen irriteren waardoor ik niet sliep, daarom heb ik hem er na 5 mnd uitgehaald.
Maar ik zou de keuze voor een piercing nooit laten afhangen van de mate van pijn in ieder geval.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_149246949
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 21:15 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Kies gewoon degene die je het mooiste vindt. Snug heb ik nooit gehad, conch wel (inner conch). Zetten deed bij mij nauwelijks pijn, genezen wel. Maar ja dat is een paar dagen lastig/wennen en daarna stelt het weinig voor.
Bij mij bleef het alleen irriteren waardoor ik niet sliep, daarom heb ik hem er na 5 mnd uitgehaald.
Maar ik zou de keuze voor een piercing nooit laten afhangen van de mate van pijn in ieder geval.
Doe ik ook niet, vroeg het me gewoon af. Vind ze allebei heel mooi en wil mss in ieder oor een.
  zondag 1 februari 2015 @ 10:19:15 #241
277627 Seven.
We are Borg.
pi_149256481
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 21:24 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Doe ik ook niet, vroeg het me gewoon af. Vind ze allebei heel mooi en wil mss in ieder oor een.
Laat gelijk titanium zetten, niet met chirurgisch staal aanrommelen.
Resistance is futile.
pi_149257458
Titanium wordt toch bijna overal standaard gebruikt? Is dat niet verplicht ofzo?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zondag 1 februari 2015 @ 11:57:41 #243
277627 Seven.
We are Borg.
pi_149258056
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 11:24 schreef Njosnavelin het volgende:
Titanium wordt toch bijna overal standaard gebruikt? Is dat niet verplicht ofzo?
Ik dacht dat chirurgisch staal veel gangbaarder is? Maar wat weet ik d'r van. :P
Resistance is futile.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 23:28:53 #244
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_149345315
Ik heb tot een half jaartje terug een tongpiercing gehad. Nu kreeg ik er erg veel last van en heb ik hem daarom destijds uit gedaan. Nu vraag ik mij af of het slim is om deze opnieuw te laten schieten en wat ik kan doen om deze pijn in de toekomst te voorkomen?
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  woensdag 4 februari 2015 @ 15:55:51 #245
53151 T42
Pinball Wizard
pi_149359540
eLke dag mond spoelen met listerine of dergelijke. Ik had dus uv piercings in me tong 2 en die gingen ontsteken. Metale erin gezet en spoelen en het was weer goed. Spoel nu bijna elke dag gewoon na poetsen.
  woensdag 4 februari 2015 @ 17:40:59 #246
92409 Twinky
Little star.
pi_149362547
Ik heb ook een tongpiercing gehad die bleef irriteren. Bij mij kwam het gewoon doordat ik mijn tong altijd tegen mijn gehemelte druk en daardoor een krater in mijn tong kwam. Bleef irriteren, ontsteken wn pijn doen en na een jaar weer eruit gehaald.
Dus: weet je waardoor je last kreeg en waarom denk je dat dat nu anders is?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 4 februari 2015 @ 18:10:29 #247
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_149363271
Ik heb een soortgelijke vraag. Ik heb ooit 3 dermals gehad in mijn pols (nouja, niet echt pols natuurlijk. Maar de bovenkant van pols, zegmaar). De middelste is het langst blijven zitten, maar uiteindelijk er toch uitgehaald. Ze bleven allemaal ietwat lichtrood en ik bleef ook vaak hangen aan dingen. Eentje is er uit zichzelf uitgegaan.

Toch vind ik ze wel heel mooi. Zeker onder het sleutelbeen. Kan iemand 'over het algemeen' gevoelig zijn voor uitgroeien en is de kans dus groot dat ze ook daar uitgroeien of maakt dat toch echt verschil per plek?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_149364115
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb een soortgelijke vraag. Ik heb ooit 3 dermals gehad in mijn pols (nouja, niet echt pols natuurlijk. Maar de bovenkant van pols, zegmaar). De middelste is het langst blijven zitten, maar uiteindelijk er toch uitgehaald. Ze bleven allemaal ietwat lichtrood en ik bleef ook vaak hangen aan dingen. Eentje is er uit zichzelf uitgegaan.

Toch vind ik ze wel heel mooi. Zeker onder het sleutelbeen. Kan iemand 'over het algemeen' gevoelig zijn voor uitgroeien en is de kans dus groot dat ze ook daar uitgroeien of maakt dat toch echt verschil per plek?
De mijne zitten nog steeds, ook al blijf ik er soms ergens mee achter hangen en ontsteken ze soms. Ik heb het idee dat doordat er op die plek op de pols niet direct bot/spier onder zit (bij mij tenminste) dat ze daarom geen druk van onderen krijgen/gespannen staan en zodoende lekker blijven zitten. Sleutelbeen is dan ook zo'n gevoelige plek. Ik kan mijn piercings gewoon bewegen met huid en al, samen pakken etc, de huid heeft daar dus behoorlijk wat flexibiliteit. Maar dat is mijn theorie alleen ;)
pi_149364732
Oke ik heb besloten dat ik voor de snug ga :) O+
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 4 februari 2015 @ 19:24:13 #250
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_149365674
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:42 schreef Lyssa het volgende:

[..]

De mijne zitten nog steeds, ook al blijf ik er soms ergens mee achter hangen en ontsteken ze soms. Ik heb het idee dat doordat er op die plek op de pols niet direct bot/spier onder zit (bij mij tenminste) dat ze daarom geen druk van onderen krijgen/gespannen staan en zodoende lekker blijven zitten. Sleutelbeen is dan ook zo'n gevoelige plek. Ik kan mijn piercings gewoon bewegen met huid en al, samen pakken etc, de huid heeft daar dus behoorlijk wat flexibiliteit. Maar dat is mijn theorie alleen ;)
Ja, jouwe gingen wel goed ;(. Hoe vaak ontsteken ze bij jou en hoe lang dan?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_149367676
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:24 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ja, jouwe gingen wel goed ;(. Hoe vaak ontsteken ze bij jou en hoe lang dan?
Eens in de paar maanden ofzo? En dan duurt wisselend, soms een dagje, soms een paar dagen. Toen ik een tijdje een pleister erop moest hebben ivm MRSA op t werk was het gedurende die weken wat geīrriteerd, dus door de druk. Meestal gaat ie ook ontsteken als ik erop heb gelegen met slapen ofzo..
  woensdag 4 februari 2015 @ 22:00:09 #252
277627 Seven.
We are Borg.
pi_149372239
quote:
17s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:01 schreef Heroinjunk het volgende:
Oke ik heb besloten dat ik voor de snug ga :) O+
Wanneer is het zover?
Resistance is futile.
pi_149373024
quote:
7s.gif Op woensdag 4 februari 2015 22:00 schreef Seven. het volgende:

[..]

Wanneer is het zover?
Volgende week denk ik, dan moet ik weer naar school en ben ik in Utrecht.
pi_149380360
quote:
7s.gif Op zondag 1 februari 2015 11:57 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik dacht dat chirurgisch staal veel gangbaarder is? Maar wat weet ik d'r van. :P
Titanium is geloof ik inderdaad verplicht, minder mensen zijn daar allergisch voor. In chirurgisch staal zit alsnog een klein beetje nikkel.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_149381526
Ik heb laatst een kant van mijn industrial uitgehaald, bleef maar irriteren :( En de tepelpiercings van mijn vrouw begonnen uit te groeien, dus die zijn ook weg :'(
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
  donderdag 5 februari 2015 @ 13:55:14 #256
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_149386900
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 17:40 schreef Twinky het volgende:
Ik heb ook een tongpiercing gehad die bleef irriteren. Bij mij kwam het gewoon doordat ik mijn tong altijd tegen mijn gehemelte druk en daardoor een krater in mijn tong kwam. Bleef irriteren, ontsteken wn pijn doen en na een jaar weer eruit gehaald.
Dat heb ik denk ik ook. Heb hierdoor een kuiltje rondom het litteken.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  donderdag 5 februari 2015 @ 14:26:56 #257
92409 Twinky
Little star.
pi_149387867
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 13:55 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Dat heb ik denk ik ook. Heb hierdoor een kuiltje rondom het litteken.
heb ik ook, nu 5 jaar later nog steeds. Er past precies een laurierdropje in.
  donderdag 5 februari 2015 @ 22:52:19 #258
277627 Seven.
We are Borg.
pi_149406542
Vandaag binnen gekomen.

Resistance is futile.
  zaterdag 7 februari 2015 @ 09:24:33 #259
277627 Seven.
We are Borg.
pi_149441439
quote:
14s.gif Op donderdag 5 februari 2015 22:52 schreef Seven. het volgende:
Vandaag binnen gekomen.

[ afbeelding ]
En vandaag laten zetten *O* . Ik twijfel of ik mijn helix en forward helix niet beter in hetzelfde oor laat zetten. Ik ben woensdag weer weg voor zaken en dat lijkt alleen maar meer en meer te worden. Forward helix heb ik nu in mijn rechteroor en het idee was om mijn helix in mijn linkeroor te doen. Maar mijn rechteroor kan ik verstoppen onder mijn haar (linkerkant is veel korter). Hmmz.
Resistance is futile.
  zaterdag 7 februari 2015 @ 09:37:31 #260
277627 Seven.
We are Borg.
pi_149441564
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:46 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Titanium is geloof ik inderdaad verplicht, minder mensen zijn daar allergisch voor. In chirurgisch staal zit alsnog een klein beetje nikkel.
Mijn forward helix is gezet met chirurgisch staal :') terwijl ik zwaar allergisch ben voor nikkel. Ik kan zelfs nog geen zilveren ring verdragen, wat een verademing toen ik het liet vervangen door titanium. In Engeland doen ze niet zo moeilijk over chirurgisch staal, wordt ook niet echt als inferieur gezien door de meeste piercing studio's.

[ Bericht 2% gewijzigd door Seven. op 07-02-2015 10:02:45 ]
Resistance is futile.
  zondag 8 februari 2015 @ 09:29:14 #261
277627 Seven.
We are Borg.
pi_149464828
Let niet op mijn haar :'), ben naar de kapper geweest ddus paar losse haartjes her en der. Hij wilde niet gelijk mijn anatometal in mijn helix zetten dus maar begonnen met deze. Over paar maandjes terug (of stiekem toch zelf doen). En dus mijn forward helix laten vervangen, superblij mee!

Moest trouwens gaan liggen na het zetten, werd duizelig. Forward helix was veel minder pijnlijk.
En ook nu een veel scherpere pijn dan met mijn forward helix. Brrr.

Resistance is futile.
pi_149472974
Gisteren in iedere oorlel een nieuw gaatje laten zetten. Met als doel die gaatjes binnenkort te gaan oprekken.

Geen idee waarom maar dat stretchen is best verslavend. :P
  dinsdag 17 februari 2015 @ 21:38:13 #263
277627 Seven.
We are Borg.
pi_149775718
Ik wil zo graag mijn helix piercing wisselen, moet me echt inhouden.

Hoe onverstandig is het om dit zelf te doen? :@
Resistance is futile.
  dinsdag 17 februari 2015 @ 21:38:41 #264
277627 Seven.
We are Borg.
pi_149775739
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 15:16 schreef Noriega het volgende:
Gisteren in iedere oorlel een nieuw gaatje laten zetten. Met als doel die gaatjes binnenkort te gaan oprekken.

Geen idee waarom maar dat stretchen is best verslavend. :P
Fotootjes?
Resistance is futile.
  woensdag 18 februari 2015 @ 22:28:22 #265
277627 Seven.
We are Borg.
pi_149811005
Resistance is futile.
pi_149817998
quote:
Heel mooi! Waar heb je die voor je helix gekocht? Wil ik ook!
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  donderdag 19 februari 2015 @ 19:02:53 #267
277627 Seven.
We are Borg.
pi_149834907
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 08:18 schreef MissJ het volgende:

[..]

Heel mooi! Waar heb je die voor je helix gekocht? Wil ik ook!
Alles van anatometal, kun je zelf samenstellen maar wel 4 maanden wachttijd. Het is wel superfijn spul, het wachten wel waard vind ik.
Resistance is futile.
pi_149839962
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 21:38 schreef Seven. het volgende:
Ik wil zo graag mijn helix piercing wisselen, moet me echt inhouden.

Hoe onverstandig is het om dit zelf te doen? :@
Toch zelf gewisseld dus? :P
Is dat moeilijk? Ik wil die van mij ook eens wisselen maar lijkt me lastig.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  donderdag 19 februari 2015 @ 21:58:02 #269
277627 Seven.
We are Borg.
pi_149842815
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 21:00 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Toch zelf gewisseld dus? :P
Is dat moeilijk? Ik wil die van mij ook eens wisselen maar lijkt me lastig.
Oor naar voren klappen en dan druk je 'm er zo van achteren in (klein stukje tot je weerstand voelt, dan je oor loslaten en dan gaat het vanzelf), heel makkelijk. Het lastige gedeelte is het sieraad zelf op je staafje draaien. En de mijne is ook nog een bizarre vorm om mee te draaien, na een minuut of 2 klungelen ben ik van de spiegel weggelopen en heb ik het op gevoel gedaan.
Resistance is futile.
pi_149842903
quote:
7s.gif Op donderdag 19 februari 2015 21:58 schreef Seven. het volgende:

[..]

Oor naar voren klappen en dan druk je 'm er zo van achteren in, heel makkelijk. Het lastige gedeelte is het sieraad zelf op je staafje draaien. En de mijne is ook nog een bizarre vorm om mee te draaien, na een minuut of 2 klungelen ben ik van de spiegel weggelopen en heb ik het op gevoel gedaan.
Hm oké, klinkt toch lastig, zo op de tast ook. Ik heb een ringetje en dat is nog lastiger los te krijgen ook vermoed ik. Binnenkort maar eens voor gaan zitten.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zondag 22 februari 2015 @ 12:30:04 #271
277627 Seven.
We are Borg.
pi_149914564
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:00 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Hm oké, klinkt toch lastig, zo op de tast ook. Ik heb een ringetje en dat is nog lastiger los te krijgen ook vermoed ik. Binnenkort maar eens voor gaan zitten.
Und und? Al gedaan?
Resistance is futile.
pi_149915835
quote:
6s.gif Op zondag 22 februari 2015 12:30 schreef Seven. het volgende:

[..]

Und und? Al gedaan?
Nee, eerst een nieuw sierraad kopen, dus ik wacht even tot de volgende maand :+
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zondag 22 februari 2015 @ 15:24:48 #273
277627 Seven.
We are Borg.
pi_149919358
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 13:20 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Nee, eerst een nieuw sierraad kopen, dus ik wacht even tot de volgende maand :+
Weet je al wat?
Resistance is futile.
pi_149919421
quote:
2s.gif Op zondag 22 februari 2015 15:24 schreef Seven. het volgende:

[..]

Weet je al wat?
Deze denk ik, van 6mm, weet de kleur nog niet zeker alleen:

But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zondag 22 februari 2015 @ 15:52:42 #275
277627 Seven.
We are Borg.
pi_149920555
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 15:27 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Deze denk ik, van 6mm, weet de kleur nog niet zeker alleen:

[ afbeelding ]
Nice!
Resistance is futile.
pi_150589558
Ik heb hem binnen *O*

Nu lukt het alleen niet om mijn huidige ringetje (die er vanaf het begin in zit) los te krijgen. Iemand die daar tips voor heeft?
Het gaat om een helix dus.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  vrijdag 13 maart 2015 @ 09:27:56 #277
233296 Eisoep
staar me na, kwijlen mag!
pi_150590117
Even een vraagje.
Ik heb mijn tepelpiercings nu een half jaar en eigenlijk heb ik er geen last van gehad.
Alleen sinds vandaag is er eentje geīrriteerd. Waarschijnlijk heb ik raar geslapen oid.
Ik durf nu niet meer topless te slapen straks ruk ik hem eruit in mijn slaap.

Enige wat helpt tegen de irritatie is denk ik een zoutoplossing.
jullie nog oplossingen tegen een geīrriteerde nippie? :9
pi_150591036
Weet iemand hoe lang je een neuspiercing uit kunt laten ivm een sollicitatiegesprek (en hopelijk een nieuwe baan)?

Ik heb hem nu zo'n 1,5 jaar.
pi_150591862
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 09:27 schreef Eisoep het volgende:
Even een vraagje.
Ik heb mijn tepelpiercings nu een half jaar en eigenlijk heb ik er geen last van gehad.
Alleen sinds vandaag is er eentje geīrriteerd. Waarschijnlijk heb ik raar geslapen oid.
Ik durf nu niet meer topless te slapen straks ruk ik hem eruit in mijn slaap.

Enige wat helpt tegen de irritatie is denk ik een zoutoplossing.
jullie nog oplossingen tegen een geīrriteerde nippie? :9
Kamillethee(zakjes) als eens geprobeerd? Schijnt te kalmeren als piercings lopen te bitchen :)
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 10:42:13 #280
233296 Eisoep
staar me na, kwijlen mag!
pi_150592027
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 10:35 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Kamillethee(zakjes) als eens geprobeerd? Schijnt te kalmeren als piercings lopen te bitchen :)
Okee, ja ik gebruikte dat altijd tegen ontstoken ogen. Ik ga dat dan proberen! :P

Wel stom dat ze gaan irriteren. Had echt al sinds het zetten geen irritatie en ik dacht ze bijna te kunnen verwisselen maar dat doen we nog even niet. :{
  vrijdag 13 maart 2015 @ 11:14:11 #281
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150592858
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 09:27 schreef Eisoep het volgende:
Even een vraagje.
Ik heb mijn tepelpiercings nu een half jaar en eigenlijk heb ik er geen last van gehad.
Alleen sinds vandaag is er eentje geīrriteerd. Waarschijnlijk heb ik raar geslapen oid.
Ik durf nu niet meer topless te slapen straks ruk ik hem eruit in mijn slaap.

Eruit rukken tijdens de slaap? :? Nooit last van gehad eigenlijk. Hoogstens door tegen wc deuren aan te lopen enzo :+
  vrijdag 13 maart 2015 @ 11:20:10 #282
233296 Eisoep
staar me na, kwijlen mag!
pi_150593054
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 11:14 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Eruit rukken tijdens de slaap? :? Nooit last van gehad eigenlijk. Hoogstens door tegen wc deuren aan te lopen enzo :+
Ja ik doe heel apart in mijn slaap :')

Of mijn haren die er aan blijven hangen als ik gedoucht heb, ook niet fijn haha.
Achja hopelijk genezen ze snel ik wil er nieuwe in!
  vrijdag 13 maart 2015 @ 11:42:20 #283
53151 T42
Pinball Wizard
pi_150593663
Eisoep je piercing even uitkoken dat doe ik elke 2 maanden met mijn tepel piercings en andere.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 11:45:28 #284
233296 Eisoep
staar me na, kwijlen mag!
pi_150593749
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 11:42 schreef T42 het volgende:
Eisoep je piercing even uitkoken dat doe ik elke 2 maanden met mijn tepel piercings en andere.
Ik durf ze juist nog niet eruit te halen omdat ik ze nog maar 6 maanden heb en niet volledig genezen zijn. Misschien maak ik het juist erger door het sieraad eruit te halen en weer erin te doen.
Hoelang heb jij hem dan?
  vrijdag 13 maart 2015 @ 11:47:19 #285
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150593800
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 11:45 schreef Eisoep het volgende:

[..]

Ik durf ze juist nog niet eruit te halen omdat ik ze nog maar 6 maanden heb en niet volledig genezen zijn. Misschien maak ik het juist erger door het sieraad eruit te halen en weer erin te doen.
Hoelang heb jij hem dan?
Zolang je ze niet langer dan een uur uit doet, zou er (lijkt mij) niets moeten gebeuren.
Na 3 uur heb ik al dichtgroeineigingen :X (toen had ik eentje nog geen 6 mnd in en de ander een jaar)
  vrijdag 13 maart 2015 @ 11:51:12 #286
233296 Eisoep
staar me na, kwijlen mag!
pi_150593922
Okee, nou dan ga ik even een lente schoonmaak houden!
Dankjulliewel voor de tips. :9
pi_150597053
Die anatometal sieraden zijn mooi! Nu wil ik er ook één voor m'n helix. :Y

Ik ga binnenkort high nostrils laten zetten, maar ga over een maand op vakantie. Nu een beetje een dilemma of ik ze voor of na de vakantie zal laten zetten.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 19:55:06 #288
53151 T42
Pinball Wizard
pi_150609671
Extra piercing bestellen anders heb ze ( nu nog maar 1 na douchedeur ongelukje) iets meer dan een jaar.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 19:56:08 #289
53151 T42
Pinball Wizard
pi_150609738
Cue ligt ook aan de plaats ik heb er die in 4 maanden niet eens dichtgroeien
pi_150745426
Morgen een afspraak voor m'n high nostrils! *O*
  dinsdag 17 maart 2015 @ 19:53:11 #291
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150745663
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 19:56 schreef T42 het volgende:
Cue ligt ook aan de plaats ik heb er die in 4 maanden niet eens dichtgroeien
Klopt. Heb het dan ook specifiek over de tepels (al zal het ook wel weer verschillen per persoon)
pi_150782540
Weet iemand een site waarbij je makkelijk een piercing kan photoshoppen in je gezicht? Ik zou willen checken of ik met een neusringetje sta :)
pi_150786041
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 18:50 schreef givemenovacaine het volgende:
Weet iemand een site waarbij je makkelijk een piercing kan photoshoppen in je gezicht? Ik zou willen checken of ik met een neusringetje sta :)
Heb je geen kleine ringetjes als oorbellen? Die zou je dan om je neusvleugel kunnen doen en zie je hoe het staat. Sites weet ik niet helaas.
pi_151033717
Nou, mijn nieuwe ringetje zit eindelijk _O-

Hij past maar net. Het is wel een beetje geīrriteerd van het friemelen nu :+

But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  woensdag 25 maart 2015 @ 20:57:31 #295
277627 Seven.
We are Borg.
pi_151034222
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 20:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Nou, mijn nieuwe ringetje zit eindelijk _O-

Hij past maar net. Het is wel een beetje geīrriteerd van het friemelen nu :+

[ afbeelding ]
Mooi! En mooi oortje!
Resistance is futile.
pi_151034734
quote:
2s.gif Op woensdag 25 maart 2015 20:57 schreef Seven. het volgende:

[..]

Mooi! En mooi oortje!
Dankje.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_151038823
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 20:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Nou, mijn nieuwe ringetje zit eindelijk _O-

Hij past maar net. Het is wel een beetje geīrriteerd van het friemelen nu :+

[ afbeelding ]
Die is leuk. :Y Is het een steentje, of zo'n balletje? Kan het niet goed zien.

Zal ook eens kijken of ik een foto van mijn piercings kan maken. Ze zitten nu een weekje. :)
pi_151040969
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 22:33 schreef Polenbatser het volgende:

[..]

Die is leuk. :Y Is het een steentje, of zo'n balletje? Kan het niet goed zien.

Zal ook eens kijken of ik een foto van mijn piercings kan maken. Ze zitten nu een weekje. :)
Een balletje, zo zie je het beter:


Wat voor piercings heb je?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_151041645
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2015 23:26 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Een balletje, zo zie je het beter:
[ afbeelding ]

Wat voor piercings heb je?
Ah een steentje in een balletje dus. :)

Ik heb high nostrils laten zetten. Net geprobeerd een foto te maken, maar als ik alleen m'n neus eruit crop ziet het er raar uit haha. Morgen maar even verder experimenteren met de foto.
pi_151042417
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 23:46 schreef Polenbatser het volgende:

[..]

Ah een steentje in een balletje dus. :)

Ik heb high nostrils laten zetten. Net geprobeerd een foto te maken, maar als ik alleen m'n neus eruit crop ziet het er raar uit haha. Morgen maar even verder experimenteren met de foto.
Ah tof, valt het mee qua genezen?

Knip anders het bovenste deel van je hoofd er gewoon af, of ben je dan te herkenbaar? :P
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')