Ik heb nog geen oven, en om nou die van mijn moeder schoon te gaan maken?
Zoë

!
DaD succes met het nakijkwerk!
Krijgertje, das inderdaad rotnieuws

.Sterkte!
Away, mijn man is ook zo. Beloven dat ie iets doet, vervolgens kun je em 3057320457x achter z'n vodden aan zitten, dan word ie boos en doet ie het helemaal niet meer.
Thank God dat ik straks 1 straat van mijn ouders af woon, mocht ik het allemaal helemaal niet meer kunnen, dan staat moeder snel op de stoep.
Crumpette, het klinkt misschien wat hard, maar ik denk dat je vriend zich er maar bij neer moet leggen dat het óf een rommeltje is, óf hij iets meer moet doen. Het is ook maar tijdelijk hè. Schuldig voelen moet je je echt niet. Je doet immers wat je kan! En wat niet gaat, dat gaat niet.
Ik stond vanmorgen om 6.00uur al Draakje's bed te verschonen, arm kind had een bloedneus gehad. Kind zag zwart van het opgedroogd bloed, knuffels onder gesmeerd, beddengoed vol vlekken, maar het ergste is nog dat het doorgetrokken is in het matras (waar dus het tijk niet vanaf kan

) . Net maar een poging gedaan met Shout/koud water en daarna de stoomreiniger erover, volgens mij is het er voor 99% uit nu.