Tis wel een pareltje ja. Goeie sjacheraarquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:04 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
TS en zijn topics...
Benzinediefje... Bedoel je.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:08 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Tis wel een pareltje ja. Goeie sjacheraar
Of waar kan je van die mooie kapmessen kopen?quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:10 schreef Boca_Raton het volgende:
TS' volgende topic: waar kan ik bivakmutsen krijgen. Zwarte.
Ik heb geen slechte bedoelingen? Ik heb het toch over MIJN wagen, waar het niet bij lukt dus ik dacht vraag het even dadelijk is de boel geslooptquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:25 schreef Ferrari_Tape het volgende:
TS gaat kentekenplaten stelen!!
HELP HEM NIET MENSEN, WIJ KENNEN HEM LANGER DAN VANDAAG EN HEEFT ABSOLUUT SLECHTE BEDOELINGEN.
GEEN GRAP.
Of: ik wil een muurtje in m'n achtertuin omverrijden, wat voor soort auto heb ik nodig? Het is een sterk muurtje. En het gebeurt 's nachts.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:20 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
[..]
Of waar kan je van die mooie kapmessen kopen?
Jouw pohi daar zou Holleeder jaloers op zijn.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:29 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik heb geen slechte bedoelingen? Ik heb het toch over MIJN wagen, waar het niet bij lukt dus ik dacht vraag het even dadelijk is de boel gesloopt
Waarom denk je dat de achterkant ook vies is?quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:29 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik heb geen slechte bedoelingen? Ik heb het toch over MIJN wagen, waar het niet bij lukt dus ik dacht vraag het even dadelijk is de boel gesloopt
Lucifer er in, je moet die aanslag er af brandenquote:Op zaterdag 13 september 2014 12:04 schreef Wespensteek het volgende:
Als we dan toch bezig zijn, ik wil ook graag mijn autowassen en heb wat moeite de binnenkant van de benzinetank schoon te maken weet iemand hoe dat moet?
Of een slotje.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:24 schreef jeffrey83 het volgende:
Lijkt me een topic voor K&W... Of onz
Ja een tuinslang van ongeveer 1,50 meter en dan de ene kant in de tank stoppen en aan de andere kant hard zuigen.. Wel zorgen dat de zuigkant lager hangt dan de kant in de tank want dan krijg je het groffe vuil uit je tank, ik doe dit soms wel een als een verrassing, stiekem in de nachtquote:Op zaterdag 13 september 2014 12:04 schreef Wespensteek het volgende:
Als we dan toch bezig zijn, ik wil ook graag mijn autowassen en heb wat moeite de binnenkant van de benzinetank schoon te maken weet iemand hoe dat moet?
Popnagels mag ik hopen? Die kun je gewoon uitboren met een beetje scherp boortje.quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:41 schreef MaximumRush het volgende:
Soms zitten ze met klinknagels vastgemaakt. Dan moet je echt langs een garage.
Lek prikken en de tuinslang erin duwen. Gegarandeerd dat het werkt!quote:Op maandag 15 september 2014 16:39 schreef EJ403 het volgende:
Ik wil ook graag mijn autowassen en heb wat moeite de binnenkant van de kentekenplaten benzinetank banden schoon te maken weet iemand hoe dat moet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |