gwn streetsmart tochquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mwah, mits ze wat kennis heeft over het leven en een hbo'tje heeft afgerond ben ik tevreden.
Hoe was het?quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik heb je moeder in de anus geklikt
Wat ben je toch een simpel mensch.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Voor mij is dat genoeg zei ik.
Deze herbergt weer veel kwaliteit inderdaad.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hetzalallemaalwel jij bent inmiddels een expert op het gebied van vocaroos van mij luisteren
hier weer 1
Liever dat dan kk lelijk zijn met kleine poffertjes en overtollige vetheupenquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat ben je toch een simpel mensch.
Niet gekliktquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Helemaal wel
ik kan zien wie er op klinkt, kk faalhaas
Net zoals jij, domme infantielquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je zei ook dat je op slimme vrouwen viel.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Voor mij is dat genoeg zei ik.
neehoor.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je zei ook dat je op slimme vrouwen viel.
mooie billen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:22 schreef chroestjov het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Godverdomme.
laat me je hosselen in het fobo danquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
surequote:Op zaterdag 13 september 2014 00:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Helemaal wel
ik kan zien wie er op klinkt, kk faalhaas
Ben je nu boos?quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Liever dat dan kk lelijk zijn met kleine poffertjes en overtollige vetheupen
ik mag jou welquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Liever dat dan kk lelijk zijn met kleine poffertjes en overtollige vetheupen
Beetje levenservaring en een hbo'tje.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:25 schreef BlauweTijger het volgende:
Nou is slim moeilijk te definiëren.
Ik kom eraanquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:25 schreef eend112 het volgende:
[..]
laat me je hosselen in het fobo dan
Ja helemaal mad. En nee ik vecht tegen een mug maar hij is me steeds te slim af.quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beetje levenservaring en een hbo'tje.
fascinerendquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
ik vecht tegen een mug maar hij is me steeds te slim af.
heb je net leren typem?quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hoe bevalt het nou om gehandicapt te zijn?
Ah voederbietel, nog zo'n armzalig kneusje die uit pure wanhoop maar een kant gaat kiezen van de dommere.quote:
neequote:Op zaterdag 13 september 2014 00:28 schreef hoink581 het volgende:
Moet ik mijn seks verhaal weer quoten?!
likkemquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja hij is goed in anussen likken hoorde ik.
Oei, zwaktebod.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ah voederbietel, nog zo'n armzalig kneusje die uit pure wanhoop maar een kant gaat kiezen van de dommere.
Eh, ik ben niet arm.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ah voederbietel, nog zo'n armzalig kneusje die uit pure wanhoop maar een kant gaat kiezen van de dommere.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
Voederbietel = een kutkneusje met een raar mondje en een baardje
Ja.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vind je dat dit de grens overschrijdt?
Kan je die ook vrijgeven?quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:30 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ik heb uit een betrouwbare bron dat dat niet zo is.
Zeker van vb zelf he :squote:Op zaterdag 13 september 2014 00:30 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ik heb uit een betrouwbare bron dat dat niet zo is.
oquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mijn baard is redelijk normaal.
TRquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
nieuwe openbaringen in DM van blauwetijger:
heeft zijn kat in de kont genomen![]()
![]()
![]()
vies ventje is het toch ook
doet ie wel vakerquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:31 schreef chroestjov het volgende:
BlauweTijger heeft het wiel niet uitgevonden maar dat is toch geen geldige reden om op hem te gaan haten.
kan me niet voorstellen dat iemand kat verkeert schrijftquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
![]()
![]()
Weet toch maar soms moet iemand je defenden voor de back stabbersquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:27 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Ik hendel het allemaal wel G.
BlauweTijger heeft het wiel niet uitgevonden maar dat is toch geen geldige reden om op hem te gaan haten.
wel als je in de jungle bent opgegroeidquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:31 schreef chroestjov het volgende:
Ik verfoei wetenschap.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:31 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Een wetenschappelijk artikel, moet ik even opzoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |