Of hij vind het gewoon leuk om zn mening te gevenquote:Op maandag 15 september 2014 23:11 schreef Ronaldsen het volgende:
Bram is gewoon aandachtsgeil, ik kan geen andere reden bedenken waarom hij weer moet opdraven
Nieuwe kroongetuige over liquidaties etc.quote:Op maandag 15 september 2014 23:13 schreef marcodej het volgende:
Waarom is de komst van Bram actueel?
Jinek schroefde hem eraf.quote:Op maandag 15 september 2014 23:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje advocaat-eigen volgens mij.
toch welquote:Op maandag 15 september 2014 23:14 schreef Evertjan het volgende:
nou nou een drama is ook wat overdreven
Het water loopt me daarentegen wel in de mond.quote:
Zeker als die jachtopziener er uit ziet als een maniacale kampbeul.quote:Op maandag 15 september 2014 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
Als er te veel zwijnen zijn, had je ze ergens anders moeten afknallen. Niet daar aan de waterkant. Dat is, zeker qua beeldvorming, gewoon bijzonder dom.
Misschien moeten ze die man in de Schilderswijk stationeren. Geen Marokkaans jochie dat nog iets durft te flikken.quote:Op maandag 15 september 2014 23:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zeker als die jachtopziener er uit ziet als een maniacale kampbeul.
wut?quote:Op maandag 15 september 2014 23:18 schreef Mani89 het volgende:
Dierenleed raakt mij tot het diepst in mijn ziel. Tegelijkertijd kijk ik naar al die ISIS filmpjes met een brede grijns op mijn gezicht.
Inderdaad. Midas zakt in mijn achting.quote:Op maandag 15 september 2014 23:18 schreef alors het volgende:
Als je zo'n zwijn met 50 aantikt dan krijg je ook wel een ongeluk hoor
dit is wel Nederlander zijn in al zijn facetten. Nu nog de MH17 erbij en het is voldaanquote:Op maandag 15 september 2014 23:18 schreef Mani89 het volgende:
Dierenleed raakt mij tot het diepst in mijn ziel. Tegelijkertijd kijk ik naar al die ISIS filmpjes met een brede grijns op mijn gezicht.
dus schieten we hem afquote:Op maandag 15 september 2014 23:18 schreef alors het volgende:
Als je zo'n zwijn met 50 aantikt dan krijg je ook wel een ongeluk hoor
Wat een dappere man..quote:
Luftwaffe soamen met stalin joagenquote:Op maandag 15 september 2014 23:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat moet in je patronen zitten.
Ik bedoelde trouwens filmpjes van kapotgeschoten ISIS tuig, dit niet terzijde.quote:
6e leger voor 1 hert.quote:Op maandag 15 september 2014 23:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Luftwaffe soamen met stalin joagen
a oke dacht even dat je bedoelde bij die andere filmpjesquote:Op maandag 15 september 2014 23:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik bedoelde trouwens filmpjes van kapotgeschoten ISIS tuig, dit niet terzijde.
Ik ben wel een beetje menselijk. Uiteindelijk.quote:Op maandag 15 september 2014 23:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
a oke dacht even dat je bedoelde bij die andere filmpjes
Er had een veewagen geregeld moeten worden die ze naar een natuurgebied brengt.quote:Op maandag 15 september 2014 23:20 schreef Pandaplint het volgende:
Wat had die jager dan moeten doen. Ze laten lopen en de volgende dag kapot schieten?
Hoe ga je anders op nul komen?quote:Op maandag 15 september 2014 23:21 schreef marcodej het volgende:
Wat is er moeilijk aan die regel? De regel is 0 zwijnen, als daarvoor geschoten moet worden, mag dat.
In dit geval had er niet geschoten hoeven worden.
Er is al een overschot aan zwijnen...quote:Op maandag 15 september 2014 23:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er had een veewagen geregeld moeten worden die ze naar een natuurgebied brengt.
Ja idd. Het is bepaald geen ideaal scenario om dieren die net gered zijn en stijf van angst aan een touw hangen van dichtbij dood te schieten. Maar ze loslaten is op een plek waar dat niet handig is, is ook dom.quote:Op maandag 15 september 2014 23:20 schreef Pandaplint het volgende:
Wat had die jager dan moeten doen. Ze laten lopen en de volgende dag kapot schieten?
Dat is waar.quote:Op maandag 15 september 2014 23:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er had een veewagen geregeld moeten worden die ze naar een natuurgebied brengt.
kom er dagelijks één tegen, bahquote:Op maandag 15 september 2014 23:22 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Er is al een overschot aan zwijnen...
Vervoeren naar een plek waar ze wel mogen komen?quote:Op maandag 15 september 2014 23:21 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Hoe ga je anders op nul komen?
is weer opgestaan juistquote:Op maandag 15 september 2014 23:23 schreef Nieuwschierig het volgende:
Midas heeft ook wel z'n beste tijd gehad
Huh?quote:Op maandag 15 september 2014 23:24 schreef Zipportal het volgende:
Midas heeft te weinig ArenA zwijnmunten.
Hij lijkt Dion Graus wel. Mocht Graus ooit uit de running raken, dan kan Midas moeiteloos als plaatsvervanger de Tweede Kamer in.quote:Op maandag 15 september 2014 23:23 schreef Nieuwschierig het volgende:
Midas heeft ook wel z'n beste tijd gehad
quote:Op maandag 15 september 2014 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij lijkt Dion Graus wel. Mocht Graus ooit uit de running raken, dan kan Midas moeiteloos als plaatsvervanger de Tweede Kamer in.
ik op de meisjes in t publiekquote:Op maandag 15 september 2014 23:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik heb me afgetrokken op het laatste filmpje.
huilen hequote:Op maandag 15 september 2014 23:27 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
jij begrijpt er echt niks van he?
Meta-analyses kunnen elkaar ook prima tegenspreken natuurlijk. Dit soort vermeende gezondheidseffecten zijn allemaal in ieder geval dusdanig marginaal dat er niet bepaald hele sterke effecten uit onderzoeken naar voren komen.quote:Op maandag 15 september 2014 23:26 schreef marcodej het volgende:
Midas heeft nooit van meta-analyse gehoord?
what else is new in dit soort programma's?quote:Op maandag 15 september 2014 23:28 schreef marcodej het volgende:
Dus een man die ooit is gegijzeld, mag vertellen over een andere man die heel ergens anders en door een heel andere groepering is gegijzeld?
Waarvan akte.quote:Op maandag 15 september 2014 23:29 schreef Webschip het volgende:
Ik vind dit wel een leuk programma.
Ja.quote:Op maandag 15 september 2014 23:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat hij Marokkaan is zeker?
Jij ook.quote:Op maandag 15 september 2014 23:32 schreef Webschip het volgende:
Arjan Erkel zag er vroeger anders uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |