Dezequote:Op vrijdag 12 september 2014 23:37 schreef Gert het volgende:
[..]
doet er ook nog een lekker wijf mee?
Niet verkeerd. * torrent opstartquote:
Bullshit foto, we hebben nu al fototoestellen die in je bril zitten en die zgn tijdsreiziger staat met een koelkast om zijn nek .........quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:38 schreef isax het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze dude had vast g6 bij zich.
Ze moeten heel dat vakgebied afschaffen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:40 schreef Gert het volgende:
Diederik Stapel bij Pauw (dat is die hoogleraar die allerlei onderzoeken verzon).
Hij moet hoijlen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:40 schreef Gert het volgende:
Diederik Stapel bij Pauw (dat is die hoogleraar die allerlei onderzoeken verzon).
Dan klimmen we weer in de Tardis.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:39 schreef isax het volgende:
[..]
als je hem mist spoelen we gewoon even terug.
die nemen we dan gewoon mee. liggen toch te trippenquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan klimmen we weer in de Tardis.![]()
Als er tenminste geen hippies in liggen te slapen.
Ik keek gister nog. Ik heb er wat hipsters uitgekickt. Komt goed.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan klimmen we weer in de Tardis.![]()
Als er tenminste geen hippies in liggen te slapen.
Zullen we ze even naar 2014 meenemen, die krijgen de trip van hun leven.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:43 schreef isax het volgende:
[..]
die nemen we dan gewoon mee. liggen toch te trippen
"Uitgekickt?"quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik keek gister nog. Ik heb er wat hipsters uitgekickt. Komt goed.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
"Uitgekickt?"
Dat is zó niet Woodstock.
okquote:
die draaien door.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Zullen we ze even naar 2014 meenemen, die krijgen de trip van hun leven.![]()
[ afbeelding ]
Dat is een bad trip.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Zullen we ze even naar 2014 meenemen, die krijgen de trip van hun leven.![]()
[ afbeelding ]
Lekker nummer, dat.quote:
ja zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |