Ik zei toch ook ALVAST!quote:
Kom je wel bovenop!quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:54 schreef yats het volgende:
Ik hopelijk ook, al ben ik pas rond enen thuis en mag ik er om 8 uur weer uit. Dat heet dan weekend.
Goed zoquote:
Wat is er?quote:
Harde struggles Yatsquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:54 schreef yats het volgende:
Ik hopelijk ook, al ben ik pas rond enen thuis en mag ik er om 8 uur weer uit. Dat heet dan weekend.
*neuriet lullabyquote:
Waarom ga je dan weg?quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:54 schreef yats het volgende:
Wel je sociale leven op peil houden natuurlijkquote:
neger wat?quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:57 schreef artelligence het volgende:
Ik wil Thug Life op mijn buik als tatoeage
Uhm, ja ik weet dat dat een tattoo van Pac is,quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tupac wat?
[ afbeelding ]
Hij misschien niet?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhm, ja ik weet dat dat een tattoo van Pac is,
Je hebt het over Art hequote:Op vrijdag 12 september 2014 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij misschien niet?
veet ik et
Je leid/lijd helemaal geen gangster bestaan. Zet dan een tattoo met de tekst "office drone" of "middle class white collar working bee" of zoietsquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:57 schreef artelligence het volgende:
Ik wil Thug Life op mijn buik als tatoeage
Ja eh, ik ken hem niet zo goed.quote:
"White privileged cis scum"quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je leid/lijd helemaal geen gangster bestaan. Zet dan een tattoo met de tekst "office drone" of "middle class white collar working bee" of zoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |