teh fuck doe je met mn gedachtquote:
Dus, een oude man en een jonge vrouw vind jij normaler dan een oude vrouw met een jonge man.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:01 schreef isax het volgende:
[..]
Als een vrouw van 80 met een jongen van 18 doet.
hij kakt goed iigquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je bent een beetje geobsedeerd erdoor. Ik zou 'm laten checken.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dus, een oude man en een jonge vrouw vind jij normaler dan een oude vrouw met een jonge man.
Snap ik hem nu en ik vind in ieder geval van wel. ieuw oude vrouw met jonge man.
Onzin dit, vind ik.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dus, een oude man en een jonge vrouw vind jij normaler dan een oude vrouw met een jonge man.
Snap ik hem nu en ik vind in ieder geval van wel. ieuw oude vrouw met jonge man.
boeiuh zolang het maar volwassenen zijn en beide kanten willen het zal het mij een rotzorg zijnquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb nu de melodie van Inspector Gadget in m'n hoofd.
Die vent had wel als eerste een Apple watchquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb nu de melodie van Inspector Gadget in m'n hoofd.
en een kekkende hoedquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:05 schreef isax het volgende:
[..]
Die vent had wel als eerste een Apple watch
Klopt van 39 naar 37,5.quote:
ik vraag me af hoelaat, wil m zien lijkt me echt tofquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zou je het ook echt kunnen zien vannacht? lijkt me machtig mooi.
strand kan toch, ik heb het hier goed donker iigquote:
Ja wil ik ook wel weten... heb eigenlijk andere prioriteiten vannachtquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:09 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik vraag me af hoelaat, wil m zien lijkt me echt tof
Kom me even ophalen met je busje.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:09 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik vraag me af hoelaat, wil m zien lijkt me echt tof
volgens mij is het nog nooit voorgekomen dat we het in Nederland konden zienquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja wil ik ook wel weten... heb eigenlijk andere prioriteiten vannacht![]()
![]()
ik mag niet meer rijden,quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kom me even ophalen met je busje.
Volgens mij is het nergens hier echt donker. En in mijn uppie s'nachts door de duinen. meh...quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:10 schreef Pavement het volgende:
[..]
strand kan toch, ik heb het hier goed donker iig
Jawel.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:11 schreef Pavement het volgende:
[..]
volgens mij is het nog nooit voorgekomen dat we het in Nederland konden zien
lijkt me ook niet echt een goed plan neequote:Op vrijdag 12 september 2014 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij is het nergens hier echt donker. En in mijn uppie s'nachts door de duinen. meh...
Ik ga je vast als vermist opgevenquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij is het nergens hier echt donker. En in mijn uppie s'nachts door de duinen. meh...
Het Westland zorgt voor een dermate lichtvervuiling dat je het sowieso wel kan schudden in deze regio denk ik.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Prachtige foto's staan erbij.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:13 schreef Pavement het volgende:
https://twitter.com/Dutchstormchase
kassenquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Het Westland zorgt voor een dermate lichtvervuiling dat je het sowieso wel kan schudden in deze regio denk ik.
Als een polaroid-foto?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Het Westland zorgt voor een dermate lichtvervuiling dat je het sowieso wel kan schudden in deze regio denk ik.
Lijkt mij echt supermooi om te zien.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:13 schreef Pavement het volgende:
Mooi mooi.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:13 schreef Pavement het volgende:
schudden bro schuddenquote:
Ons eigen Noorderlicht.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:14 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja de drummerquote:
paar keer live gezien lekkere enegery. Leuke feest muziekquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ken ze verder niet. Dat nummer klinkt wel bekend.
Morgen ja, niet vannacht.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ons eigen Noorderlicht.
Zullen we even naar Noordwijk fietsen?
Dat staat bij mij ook wel op mijn 'ooit eens' lijstje.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:18 schreef Gert het volgende:
Het kutte is, als je een dure reis naar Noorwegen Noord boekt dan heb je nog steeds niet de garántie dat je het gaat zien. In sommige perioden wel een grote kans, maar je zult net zien dat het een week niet verschijnt, of dat er hardnekkige mist hangt of zo.![]()
Maar ja, het is wel héél gaaf. Ga het er misschien toch een keer op gokken...
Ik denk dat er wel een stuk of 10 muzikanten zijn die ik live gezien heb en nu dood zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
paar keer live gezien lekkere enegery. Leuke feest muziek
Da's best een hoop. Is er een keer een vliegtuig met een hele band verongelukt of zo?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel een stuk of 10 muzikanten zijn die ik live gezien heb en nu dood zijn.
alwwer dat flauwe artikelquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:21 schreef Pavement het volgende:
http://www.speld.nl/2014/(...)h-niet-om-amsterdam/
Ik wel een stuk of 10 die nog levenquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel een stuk of 10 muzikanten zijn die ik live gezien heb en nu dood zijn.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik wel een stuk of 10 die nog leven
quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik wel een stuk of 10 die nog leven
Alle Ramones zijn inmiddels dood geloof ik.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's best een hoop. Is er een keer een vliegtuig met een hele band verongelukt of zo?
Zo apart is het denk ik niet. Zelfs ik heb heel wat mensen zien spelen die nu de pijp uit zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Alle Ramones zijn inmiddels dood geloof ik.
2 van de E Street Band
De zanger van INXS
Eentje van Pennywise.
Er zijn er nog wel enkelen denk ik maar ik kan er niet zo gauw op komen.
jups dit jaar de laatste 4e ramone overledenquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Alle Ramones zijn inmiddels dood geloof ik.
2 van de E Street Band
De zanger van INXS
Eentje van Pennywise.
Er zijn er nog wel enkelen denk ik maar ik kan er niet zo gauw op komen.
is die lange dood ?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:29 schreef Braindead2000 het volgende:
Oh ja, de zanger van Type O Negative.
Lou Reed.
.quote:
2010quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:30 schreef Pavement het volgende:
[..]
.
die zanger van type o negative
heee joes, jij ben toch wel hendy met ui'squote:
Niet zo hendy als jou toch?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:34 schreef Pavement het volgende:
[..]
heee joes, jij ben toch wel hendy met ui's
nee man ik ben kut in gifs,quote:
heb je m niet wa groter?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:35 schreef Pavement het volgende:
[..]
nee man ik ben kut in gifs,
ik wil die paddestoel met een joint in zn muil maar t lukt me niet
fucking space best wel, hoe verklein je die ?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:40 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
joezi vragenquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:43 schreef Pavement het volgende:
[..]
fucking space best wel, hoe verklein je die ?
Daar heb ik geen verstand van.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:43 schreef Pavement het volgende:
[..]
fucking space best wel, hoe verklein je die ?
http://ezgif.com/resize ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |