SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult ThadCastle en freire accepteren als play(station)boys;
6. Gij zult de verloren broeders Ozz, POTS en Lindgren steunen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult den troll Maver niet voeden;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult DS2 trollen.
![]()
Godver ik had gewoon dezelfde TT bedacht![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
kuyt standaard de old man celebration
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Immers>Toornstraquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:34 schreef Kiid het volgende:
Ik irriteer mij echt kapot aan het transferbeleid en morgen weer die pleuris vogel op 10![]()
nou Fred Rutten werkt dagelijks met die spelers dus hij zal het wel beter weten !quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je haalt de > en < teken door elkaar![]()
Het is te zien jaquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:38 schreef wieisboos het volgende:
[..]
nou Fred Rutten werkt dagelijks met die spelers dus hij zal het wel beter weten !![]()
![]()
Haha.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:43 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik durf in ieder geval wel te stellen dat Immers beter is dan kindsoldaat Serano.![]()
nog gemaakt in de tijd dat nog niet zeker wat of depay weg ging denk neem de dubieuze spelers niet pas ik later wel aanquote:nou daar zit ik dan.
je zal hem in je pack hebben
319 total statszelfs 64 bronze hebben hogere gemiddelden. waar halen ze in hemelsnaam die 74 vandaan.
[ Bericht 11% gewijzigd door FCsuarez op 12-09-2014 20:55:29 ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
aftertimenquote:![]()
maar evengoed gefeliciteerdPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wie is die Argentijn die beter is dan Martins Indi volgens Gijp? Er speelt helemaal geen Argentijnse CB bij Porto volgens mij?![]()
Ik denk dat hij Garay bedoelde ofzo.. maar die is al een tijdje naar Rusland.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:04 schreef DutchSL het volgende:
Wie is die Argentijn die beter is dan Martins Indi volgens Gijp? Er speelt helemaal geen Argentijnse CB bij Porto volgens mij?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zal wel Otamendi bedoelen.. (Ja ik weet dat ie weg isquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:04 schreef DutchSL het volgende:
Wie is die Argentijn die beter is dan Martins Indi volgens Gijp? Er speelt helemaal geen Argentijnse CB bij Porto volgens mij?)
![]()
Dat vraag ik me ook af.. misschien Diego Reyes maar dat is geen Argentijn.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:04 schreef DutchSL het volgende:
Wie is die Argentijn die beter is dan Martins Indi volgens Gijp? Er speelt helemaal geen Argentijnse CB bij Porto volgens mij?![]()
Otamendi kan het ook niet zijn iigquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik denk dat hij Garay bedoelde ofzo.. maar die is al een tijdje naar Rusland.
Die heeft nog een pace upgrade gekregen geloof ik![]()
![]()
Die heeft een redelijke pace upgrade gekregen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zal wel Otamendi bedoelen.. (Ja ik weet dat ie weg is)
![]()
Die speelde bij Benfica en nu in Rusland, hij had het over iemand die inviel voor Porto.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik denk dat hij Garay bedoelde ofzo.. maar die is al een tijdje naar Rusland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |