quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:25 schreef Scuidward het volgende:
Hoe is dat, een baan waar je gemist kan worden?
Tenzij toilethokjes aan de boven- en onderkant niet gesloten zijn. Van die campingtoiletten zegmaar. Beetje privacy is fijn.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:24 schreef BlauweTijger het volgende:
Terechte klacht. betaald poepen.
Lekker ophouden, dan ben je productief zeker?!quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:29 schreef Duzzy het volgende:
Niets zit lekkerder dan je eigen pot..
Daarnaast ben ik een fatsoenlijk mensch die ten eerste niet de plee een kwartier bezet houdt.
En ten tweede niet de medecollega moet gaan zitten opzadelen met de intense geur waarvan je een week van in coma komt te liggen..
Juist jij hebt daar invloed op als ''officemanager''quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:38 schreef H0D3NPYL het volgende:
Poepen op werk is geweldig. Alleen jammer van dat dunne kut wcpapier
Ik wacht tot de baas weg is en schijt dan in zn bureauladequote:Op vrijdag 12 september 2014 20:31 schreef Geelman het volgende:
[..]
Lekker ophouden, dan ben je productief zeker?!
Daarom ben ik uit sociale redenen ook werkeloos geworden,quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:20 schreef JimmyDean het volgende:
Minder fijn voor degenen die na een werkpoeper naar WC moeten...
Dat klinkt als de vrouw van mijn ex-baasquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:23 schreef Fokkingvet het volgende:
lekker op dezelde plee schijten waar het halve kantoor al overheen is geweest, heerlijk man
Dit ja, wat een n00bs.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:28 schreef Ratsnest89 het volgende:
Mensen die hun matras en dekbed niet meenemen naar hun werk
Dit inderdaad. De vrouwen wc hier ruikt altijd te walgelijk voor woorden. Ik begrijp niet, dat als je weet van jezelf dat je een hele intense geur hebt, dat je het je collega's dan aandoet om daar in te moeten hangen. Het is gewoon asociaal.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:20 schreef JimmyDean het volgende:
Minder fijn voor degenen die na een werkpoeper naar WC moeten...
Op je toetsenbord zitten meer bacteriën dan op de wc-bril.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:23 schreef Fokkingvet het volgende:
lekker op dezelde plee schijten waar het halve kantoor al overheen is geweest, heerlijk man
Ah, zie hier de calvinistische Nederlander, in het zweet des aanschijns zult gij uw brood verdienen...quote:Op zaterdag 13 september 2014 10:32 schreef Toolongdidnotread het volgende:
Geen plezier hebben in je werk
15 Minuten gemist kunnen worden
Niet binnen 2 minuten klaar zijn
Je bent in de war met je secretaresse.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:23 schreef Fokkingvet het volgende:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:25 schreef Scuidward het volgende:
Ja jezus, irritant volk. Even in de eenzaamheid schijten en nadenken over het zin van het leven en andere cruciale vraagstukken, en dan moet het allemaal binnen vijf minuten. Donder lekker op.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:40 schreef Kiid het volgende:
Moet altijd eerst toestemming vragen van mijn chef palletsorteerder en als het langer dan 5 minuten duurt dan worden er kamervragen gesteld binnen het bedrijf. Binnen 5 minuten kan niemand een fatsoenlijke bolus draaien dus vaak kies ik ervoor om het niet te doen.
flikker op man, alsof iedereen 8u per dag nodig isquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:25 schreef Scuidward het volgende:
Nou nou harde woorden....quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:01 schreef haan33 het volgende:
[..]
flikker op man, alsof iedereen 8u per dag nodig is
Argo, verdwijn.quote:
bodyguard?quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:01 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat je op moet rottenquote:Op zaterdag 13 september 2014 12:05 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je zei Argo verdwijn dus toverde ik de film voor je weg.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:10 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat je op moet rotten
de schizofrenie is te lezen aan jequote:Op zaterdag 13 september 2014 12:10 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je zei Argo verdwijn dus toverde ik de film voor je weg.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:22 schreef Geelman het volgende:
Waarom genieten niet meer mensen van de geneugten van het werkpoepen?!
Waarheid! Mensen die denken dat zonder hun de toko niet draait...quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:01 schreef haan33 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:37 schreef Slaap_Zak het volgende:
Begrijp me goed, ik ben een fervent betaald poeper, maar ik heb wel 1 klacht, en dat is het comfortabele wc papier en de natte hygiëne doekjes van thuis die je moet missen op de professionele locatie...
Hierom heb ik dus een toilettasje aangelegd met hierin alles wat en betaald poeper zich kan wensen, tot aan wattenstaafjes om de laatste restjes weg te peuteren...
Ook zit er een klein radiootje in zodat ik leuk de nieuwe hit van Justin kan beluisteren tijdens het schijten, dat is toch net wat prettiger
Daarom gaan wanneer het moet, en niet als het te laat is.quote:
Ik plas ook graag de wc's onder en ga dan vlakbij de wc's verder met bier drinken om het ongemak van andere bezoekers in combinatie met een natte wc aan te kunnen horenquote:Op zaterdag 13 september 2014 13:03 schreef hottentot het volgende:
Ik poep wanneer het moet, tenzij het in een kroeg is waar de hele zooi al onder gezeken is.
Denken dat je onmisbaar bent.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:25 schreef Scuidward het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |