Gisteren heb ik niet gekeken. Heb ik veel gemist?quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:33 schreef Cynix ® het volgende:
Ze praten over Rienk alsof-ie overleden is.
Weet ik niet meer, ik geloof het niet.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gisteren heb ik niet gekeken. Heb ik veel gemist?
Wat mij betreft niet, ik vond het niet erg boeiend. Alleen het wegstemmen van Rienk was wel interessant (hij kon het niet geloven). Daar zijn ook filmpjes van.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gisteren heb ik niet gekeken. Heb ik veel gemist?
quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, ik geloof het niet.
Hij kon het echt niet geloven he?quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet, ik vond het niet erg boeiend. Alleen het wegstemmen van Rienk was wel interessant (hij kon het niet geloven). Daar zijn ook filmpjes van.
Er staat een interview in het mediatopic. Hij wil voor Nicoline het zwerven opgeven.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[..]
Hij kon het echt niet geloven he?
Benieuwd wat hij nu gaat doen.
Hij kan niet bij zijn familie blijven klaplopen lijkt mij.
Oh, bij haar intrekkenquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Er staat een interview in het mediatopic. Hij wil voor Nicoline het zwerven opgeven.
Hij neemt zichzelf enorm serieus en duldt geen tegenspraak.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:42 schreef Cynix ® het volgende:
René kan dus écht niet tegen gevoel voor humor.
Zoals gewoonlijk weer een overdosis.quote:
Van de regen in de drup. Veel plezier!quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:01 schreef Lavenderr het volgende:
wens jullie alvast een fijn weekend, ik ga naar judge judy
quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:01 schreef Lavenderr het volgende:
wens jullie alvast een fijn weekend, ik ga naar judge judy
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |