Dan kan de rest niet met wie ik ga.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
film draait zaterdag vast ook wel.
Die heb ik tijdens de MP met Mamluks constant.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:44 schreef Krediax het volgende:
en in juni en oktober weer
Ga maar eens -1 stab event nemen.
Ik neem aan dat je niet de gratis +1 events krijgtquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die heb ik tijdens de MP met Mamluks constant.
Nee, de gratis -/- 1 stab.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:02 schreef Krediax het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet de gratis +1 events krijgt
Ik zou humanist ideeen nemen krijg je ze ook
Dat is mijn taak.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:16 schreef Krediax het volgende:
ohw en de dev diary:
http://forum.paradoxplaza(...)rain-and-the-Maghreb
Ik weet het sorryquote:
Nieuwe trade-supply en demand.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:20 schreef Krediax het volgende:
[..]
Ik weet het sorry
Kreeg tijdens het spelen een announcement met de release date en van het een kwam het ander.
Ideen verwijderen klinkt zeer interessant!
Weten of er een river crossing isquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nieuwe trade-supply en demand.![]()
Sorties.![]()
Oh, en elke dag wordt er een nieuw NI-set voor een land bekend gemaakt,
Gelukkig krijg ik toch altijd slechte generaals.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:46 schreef Krediax het volgende:
Maar maneuver is nu vrij nutteloos lijkt mij.
Maneuver zal nu wel iets aan de crossing penalty oid doen, denk je ook niet?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:46 schreef Krediax het volgende:
Maar maneuver is nu vrij nutteloos lijkt mij.
Misschien 2-3 +1quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
Maneuver zal nu wel iets aan de crossing penalty oid doen, denk je ook niet?
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die heb ik tijdens de MP met Mamluks constant.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
D'r had iemand verhuisplannen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:33 schreef Krediax het volgende:
[..]
Misschien 2-3 +1
4-5 +2
6 +3
Als er wel - zoveel zijn.
Dan alsnog lijkt het me wat nutteloos tegen de ai kan je beter rerollen en hogere shock/fire hebben.
Doen we allemaal weer gezellig mee?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:58 schreef AthCom het volgende:
Nou, ik ben snotverkouden, dus zondag in de bioscoop gaat hem waarschijnlijk toch niet worden ...
Ik heb mijn pc gesloopt, dus kan er niet bij zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:04 schreef Euribob het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Doen we allemaal weer gezellig mee?
quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zo zag het er ook uit, ja. Football Manager draait ook prima op deze laptop, niet een zelfde game maar daar draait het ook vooral om de simulatie ''achter de schermen'' ipv wat er op je beeldscherm getoverd wordt.
Hij is nu aan het downloaden, ga ik even wat inlezen.
Thanx allen.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:46 schreef Gatenkaas het volgende:
Volgende week maandag/dinsdag zou ik mee kunnen doen, als jullie dan verder gaan. Welke landen zijn opties?
Één van de jongelingen toevallig aanwezig en zin om mee te doen?quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:49 schreef AntiChrist7 het volgende:
Nieuwe achievements voor de charlemagne dlc van CK2 zijn toegevoegd.
Als je van ouderdom wilt sterven, probeer dan zeker eens de "speel een game van 769 tot 1453". Ironman is zo verdomd traag op ck2, terwijl het op EU4 heel wat beter is, met een grotere map...
U roept maar als u er bent.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:13 schreef Krediax het volgende:
Kijk eens in het google doc bestandben er over een half uurtje ongeveer.
CK2 moet wel meer draaien. Die dynastiën en titels slurpen als de mallemoeren.quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:49 schreef AntiChrist7 het volgende:
Nieuwe achievements voor de charlemagne dlc van CK2 zijn toegevoegd.
Als je van ouderdom wilt sterven, probeer dan zeker eens de "speel een game van 769 tot 1453". Ironman is zo verdomd traag op ck2, terwijl het op EU4 heel wat beter is, met een grotere map...
I know, en die chronicle feature gaat het alleen maar slomer maken.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
CK2 moet wel meer draaien. Die dynastiën en titels slurpen als de mallemoeren.
Heb in geen maanden EU4 gespeeld, en toen suckte ik al. Maar bedankt voor het aanbodquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
[..]
[..]
Één van de jongelingen toevallig aanwezig en zin om mee te doen?
Mooi toch! Het mooie Venetie!quote:Op maandag 13 oktober 2014 01:09 schreef AthCom het volgende:
Deze ronde te veel -1 stab events gehad (gelukkig kun je maar tot -3), burgeroorlog erbij, PU onder Venetië en een regency council.
Dit spel soms, echt.
[ afbeelding ]
Kon je eigenlijk kiezen?quote:Op maandag 13 oktober 2014 01:17 schreef AthCom het volgende:
[..]
Liever jij dan Oostenrijk in ieder geval.
Zoals het hoortquote:Op maandag 13 oktober 2014 01:19 schreef AthCom het volgende:
[..]
Nee, ik werd automatisch bij jou ingedeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |