SPOILER: USERSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.
Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
[ Bericht 0% gewijzigd door Cygne op 12-09-2014 18:15:56 ]
Volgens mijn app mag mijn NOD op 15 oktoberquote:
Donequote:Op vrijdag 12 september 2014 18:14 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
Volgens mijn app mag mijn NOD op 15 oktober
Oh nee toch! Heb je dat rommelige vaker voordat je lek wordt?quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:10 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ik vrees dat t deze ronde niet raak is. Sinds vandaag een rommelig gevoel in de onderbuik.. Ben benieuwd of er wat gaat gebeuren..
De zere tetten zijn er nog wel.
Jup! Meestal wel een paar dagen van tevoren..quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:03 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Oh nee toch! Heb je dat rommelige vaker voordat je lek wordt?
Plas over een plaatje heen!quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:40 schreef Hilzillah het volgende:
![]()
Nog even afwachten dus...
Vent is heel nuchter onder dat soort dingen. Die wil eerst een plaatje zien en dan is het pas echt in zijn ogen![]()
Ik spring ondertussen voor 2
Hill als t bij mij niet raak is deze ronde neem ik ze grAag over als je ze kwijt zou willenquote:Op zaterdag 13 september 2014 09:41 schreef Hilzillah het volgende:
En wat kwam de postbode vandaag brengen? Een shitload aan ebay ovulatie testen
quote:Op zaterdag 13 september 2014 10:26 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Hill als t bij mij niet raak is deze ronde neem ik ze grAag over als je ze kwijt zou willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |