Heeft Katy Perry ook een handje van, en met hun vele andere radioartiestjes...quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Zou ik een masterclass bij Pitbull kunnen volgen over hoe ik met slechte muziek toch geld kan verdienen?
Of ik ga mezelf leren gitaar te spelen, verhuis naar Nashville, ga uitbundig daten en schrijf liedjes over mijn dates.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heeft Katy Perry ook een handje van, en met hun vele andere radioartiestjes...
T'is niet moeilijk, je moet de goeie mensen kennen, de juiste producers en een zeer goed marketingteam die er flink geld tegenaan kan smijten...
Talent hoeft niet
dat klinkt op zich beterquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of ik ga mezelf leren gitaar te spelen, verhuis naar Nashville, ga uitbundig daten en schrijf liedjes over mijn dates.
Hoef je geen gitaar voor te leren spelen en je hoeft zelfs nie teens te kunnen schrijven johquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of ik ga mezelf leren gitaar te spelen, verhuis naar Nashville, ga uitbundig daten en schrijf liedjes over mijn dates.
Dan ben je binnen een paar jaar de meest verdiende artiest van Amerikaquote:
Ik dacht als Taylor Swift het kan, kan ik het ook...quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoef je geen gitaar voor te leren spelen en je hoeft zelfs nie teens te kunnen schrijven joh
Nashvilleda's ook verre van wat het geweest is, met hun kut poprockcountry
Ja als je Taylor Swift achterna wil dan moet je het zo doen jaquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht als Taylor Swift het kan, kan ik het ook...
en als dank gelijk Coldplay op de radioquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja als je Taylor Swift achterna wil dan moet je het zo doen ja
Als je principes hebt en het voor de muziek doet, dan doe je het niet (en wordt je ook nooit een wereldster, maar heb je wel een select groepje fans).
Maar je zal er nooit rijk van worden dan
Ach, wie hou ik voor de gek, ik zou zelfs een nummer met Chris Martin opnemen als het hem leuk lijkt. Ik sla me er wel doorheen en vang daarna wel die doekoe's
Zat ik ook net aan te denkenquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
en als dank gelijk Coldplay op de radio
Neuh.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |