Enkel zwaar verzwikt.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:00 schreef voederbietel het volgende:
Wat je zeik je dan. Ik was het afgelopen jaar bijna iedere dag dood en vader geworden terwijl ik ook een grote kans liep een hoogspanningsmast te koppen.
mag ik je handtekening?quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:01 schreef valek het volgende:
[..]
Je kunt me idd vergelijken met Robben.
Wanneer speel je mee voor oranje?quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:01 schreef valek het volgende:
[..]
Je kunt me idd vergelijken met Robben.
Helaas ben ik al op leeftijd en te oud bevonden voor Oranje, ben 35 trouwens.quote:
Dank je voor de tipquote:Op vrijdag 12 september 2014 11:03 schreef Spongeboss het volgende:
Jammer, heel jammer. Maar zorg ervoor dat je goed geneest. En ga niet te vroeg weer het veld op.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:05 schreef Druppelss het volgende:
Alleen mensen met zwakke genen breken of kneuzen iets.
Nope, ben gewoon weer op het werk.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Boohoo. Ga je nu op krukken lopen?
Dus het valt allemaal wel een heel erg tijdje mee?quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:50 schreef valek het volgende:
[..]
Nope, ben gewoon weer op het werk.
net gedaan.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:50 schreef valek het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan Mourinho en Ancelotti.
Dat is hun fout.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:51 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
net gedaan.
Ze hadden nog nooit van je gehoord.
Ben serieus aan het overwegen nu om te stoppen. Mijn baas is hier natuurlijk ook niet blij mee. Maar voetballen is ontzettend leuk om te doen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Misschien word je er wat te oud voor als je steeds geblesseerd bent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |