Enkel zwaar verzwikt.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:00 schreef voederbietel het volgende:
Wat je zeik je dan. Ik was het afgelopen jaar bijna iedere dag dood en vader geworden terwijl ik ook een grote kans liep een hoogspanningsmast te koppen.
mag ik je handtekening?quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:01 schreef valek het volgende:
[..]
Je kunt me idd vergelijken met Robben.
Wanneer speel je mee voor oranje?quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:01 schreef valek het volgende:
[..]
Je kunt me idd vergelijken met Robben.
Helaas ben ik al op leeftijd en te oud bevonden voor Oranje, ben 35 trouwens.quote:
Dank je voor de tipquote:Op vrijdag 12 september 2014 11:03 schreef Spongeboss het volgende:
Jammer, heel jammer. Maar zorg ervoor dat je goed geneest. En ga niet te vroeg weer het veld op.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:05 schreef Druppelss het volgende:
Alleen mensen met zwakke genen breken of kneuzen iets.
Nope, ben gewoon weer op het werk.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Boohoo. Ga je nu op krukken lopen?
Dus het valt allemaal wel een heel erg tijdje mee?quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:50 schreef valek het volgende:
[..]
Nope, ben gewoon weer op het werk.
net gedaan.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:50 schreef valek het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan Mourinho en Ancelotti.
Dat is hun fout.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:51 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
net gedaan.
Ze hadden nog nooit van je gehoord.
Ben serieus aan het overwegen nu om te stoppen. Mijn baas is hier natuurlijk ook niet blij mee. Maar voetballen is ontzettend leuk om te doen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Misschien word je er wat te oud voor als je steeds geblesseerd bent.
Dus ook qua haarstyle lijk je op Robben?quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:49 schreef valek het volgende:
[..]
Helaas ben ik al op leeftijd en te oud bevonden voor Oranje, ben 35 trouwens.
Of wat rustiger aan gaan doen. Zaalvoetbal of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:52 schreef valek het volgende:
[..]
Ben serieus aan het overwegen nu om te stoppen. Mijn baas is hier natuurlijk ook niet blij mee. Maar voetballen is ontzettend leuk om te doen.
Ook daar kun je lelijke blessures oplopen!quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Of wat rustiger aan gaan doen. Zaalvoetbal of iets dergelijks.
Wel, of weet jij het beter dan de dokter?quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:01 schreef VisGeenOptie het volgende:
Een enkel breek je wel of niet. Niet bijna.
Leg me uit hoe het kan. Er zit wel of geen scheur in, hier zat geen scheur in. Dus niet gebroken. Heeft niets te maken dan iets beter weten dan de dokter, gewoon common sense.quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:10 schreef valek het volgende:
Wel, of weet jij het beter dan de dokter?
Slaat nergens op wat je vertelt.quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:11 schreef VisGeenOptie het volgende:
[..]
Leg me uit hoe het kan. Er zit wel of geen scheur in, hier zat geen scheur in. Dus niet gebroken. Heeft niets te maken dan iets beter weten dan de dokter, gewoon common sense.
Je zit wel of niet op Fok!, niet "een beetje" of "bijna".
Ben je serieus 35? Tering, IQ van een visstick. Serieus.quote:
Goed visweer, maar ik snap wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:14 schreef VisGeenOptie het volgende:
[..]
Ben je serieus 35? Tering, IQ van een visstick. Serieus.
Maar dat was hij niet, en dus was hij niet bijna gebroken, maar gewoon helemaal niet. "Bijna" is alleen maar om zielig gevonden worden en omdat het beter klinkt dan niet gebroken.quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:14 schreef valek het volgende:
Goed visweer, maar ik snap wat je bedoelt.
Maar ik zie het net wat anders. Als mijn enkel net wat meer door was geknakt, was hij gebroken, dus net niet gebroken.
Dus als ik auto rijd en iemand geeft me geen voorrang maar we zien het net op tijd is het niet "bijna een ongeluk"?quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:16 schreef VisGeenOptie het volgende:
[..]
Maar dat was hij niet, en dus was hij niet bijna gebroken, maar gewoon helemaal niet. "Bijna" is alleen maar om zielig gevonden worden en omdat het beter klinkt dan niet gebroken.
Appels met peren.quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:17 schreef valek het volgende:
Dus als ik auto rijd en iemand geeft me geen voorrang maar we zien het net op tijd is het niet "bijna een ongeluk"?
Ja hoor, TS. Jij bent na een jaar afwezigheid door een ernstige blessure weer op het trainingsveld waar je 5 mensen passeert terwijl je een jaar lang niet hebt kunnen ballenquote:Op vrijdag 12 september 2014 10:58 schreef valek het volgende:
Gisterenavond na een jaar afwezigheid weer naar voetbaltraining geweest. Was een jaar geblesseerd geweest, geopereerd aan knie, fysio ect.Ik speel 5 mensen uit met mijn prachtige passeerbewegingen
Ik heb nooit moeite met die agressieve typetjes, ik ontwijk meestal alle tackles of maak er juist gebruik van.quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:01 schreef Aiciu het volgende:
Sowieso iedere speler die tegen mij moet krijgt schoppen. Niks leuker als een tegenstander geblesseerd het veld te zien verlaten
Leg me uit hoe het kan. Er zit wel of geen scheur in, hier zat geen scheur in. Dus niet gebroken. Heeft niets te maken dan iets beter weten dan de dokter, gewoon common sense.quote:
Haha die Emile Schelvisquote:Op vrijdag 12 september 2014 11:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ook daar kun je lelijke blessures oplopen!
[ afbeelding ]
Huppa penalty of na 20 minuten doucheb altijd grappig.quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:22 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik heb nooit moeite met die agressieve typetjes, ik ontwijk meestal alle tackles of maak er juist gebruik van.
Trek even aan mijn shirt en je ziet een driedubbele backflip.
Dit helemaal.quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:31 schreef wickedmen het volgende:
Wat een kk teamgenoot TS. Het is een ongeschreven regel dat je rustig met je teamgenoten doet maar die gast schopt je gewoon bij dezelfde plek weer omver terwijl je net komt van een blessure.
Dit gevoel had ik vorig jaar zo vaak.quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:31 schreef wickedmen het volgende:
Als ik het was had hij een paar tikken of trappen gekregen of als ik de trainer was een schorsing.
Ik heb gewoon is een keer een teamgenoot uitschelden buiten het veld omdat hij mij liep uit te schelden in het veld.quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:37 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dit helemaal.
Kreeg laatst bij de training gewoon een elleboog van iemand nadat ik hem een panna gaf.
En 1 minuut later loopt hij mij te knuffelen voor een doelpunt
[..]
Dit gevoel had ik vorig jaar zo vaak.
Maar als je iemand op z'n bek slaat is de sfeer permanent verziekt, dus dan doe je het toch weer niet omdat je niet puur op emotie gaat.
Maar ik ben niet agressief, ik ga gewoon vol de duels in. Ik schuw alleen niet iemand mee te nemen om een aanval af te slaan. En uiteraard incasseer ik ook als een man.quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:22 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik heb nooit moeite met die agressieve typetjes, ik ontwijk meestal alle tackles of maak er juist gebruik van.
Trek even aan mijn shirt en je ziet een driedubbele backflip.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |