Graag.quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:45 schreef jantjevertonghen het volgende:
Laatste studietopic van deze week,
daar mag men een sanctie boven zetten.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:45 schreef jantjevertonghen het volgende:
Zoals jullie weten ben ik zojuist een nieuwe studie begonnen.
Ik wordt hier begeleid door een mentor die 1 jaar jonger is dan ik ben.
Die moet mijn groepjes dus begeleiden door mijn studietijd.
Man man man, de vernedering...
En grote bek dat ie heeft, mij extra de les lezen.. klein miezerig jong balletje
quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:45 schreef jantjevertonghen het volgende:
Beloftes maken schuld.quote:Op donderdag 11 september 2014 18:34 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Kutusers en aandachttrekkers vallen ons ook op en worden aangesproken of verwijderd indien nodig.
Komt omdat ze geen vertrouwen hebben in een prutser die zich door jongeren laat domineren. En terecht. Nichterige AIDS-wees.quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:45 schreef jantjevertonghen het volgende:
Ik word hier begeleid door een mentor die 1 jaar jonger is dan ik ben.
En grote bek dat ie heeft, mij extra de les lezen.. klein miezerig jong balletje
Ik ben inderdaad extreem en onzeker en hele dag gestresst verdommequote:Op vrijdag 12 september 2014 10:51 schreef voederbietel het volgende:
Ga eens praten met je psycholoog over al je onzekerheden. Vraag vooral naar de mogelijkheden voor een lobotomie.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:52 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad extreem en onzeker en hele dag gestresst verdomme
quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:51 schreef voederbietel het volgende:
Ga eens praten met je psycholoog over al je onzekerheden. Vraag vooral naar de mogelijkheden voor een lobotomie.
Jou gevalquote:Op vrijdag 12 september 2014 10:47 schreef 44rdbei het volgende:
Leeftijd zegt niet alles.
Zeker niet in jou geval jantje.
Of je hoekt hem met een baksteen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:54 schreef Spongeboss het volgende:
Zet je oordelen op zij, hij staat daar omdat hij zich heeft bewezen. In plaats van jaloezie of minachting te voelen, zou je hem moeten respecteren. Kijk niet op hem neer omdat hij jonger is wees ook niet jaloers.
Wens hem veel geluk, en neem zijn advies ten harte.
Geweld is nooit de oplossing en dan verval je in negativiteit en is alles ver te zoeken.quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:55 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Of je hoekt hem met een baksteen.
Te laat.quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:56 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Geweld is nooit de oplossing en dan verval je in negativiteit en is alles ver te zoeken.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:54 schreef Spongeboss het volgende:
Zet je oordelen op zij, hij staat daar omdat hij zich heeft bewezen. In plaats van jaloezie of minachting te voelen, zou je hem moeten respecteren. Kijk niet op hem neer omdat hij jonger is wees ook niet jaloers.
Wens hem veel geluk, en neem zijn advies ten harte.
Hare Krishna Hare Krishna Hare Krishnaquote:Op vrijdag 12 september 2014 10:56 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Geweld is nooit de oplossing en dan verval je in negativiteit en is alles ver te zoeken.
Boven nog wel?quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:45 schreef jantjevertonghen het volgende:
Jij bent al oud zeg, 1979quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:02 schreef David1979 het volgende:
[..]
Boven nog wel?
Wellicht is het handig om eerst je school af te ronden voor je gaat studeren.
Jantje stop hier a.u.b. mee dit is negativiteit. Wees positief denk nog eens na over alles, denk na over waar je staat in het leven, hoe je dit kan verbeteren. Kan dat beter door positief te denken en respect voor alles te hebben, of moet je juist negatief zijn iedereen verwijten ze veroordelen en ze haten en gevoelens van jaloezie hebben?quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:11 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Jij bent al oud zeg, 1979
Laat ik inderdaad eens positief gaan denken.quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:12 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Jantje stop hier a.u.b. mee dit is negativiteit. Wees positief denk nog eens na over alles, denk na over waar je staat in het leven, hoe je dit kan verbeteren. Kan dat beter door positief te denken en respect voor alles te hebben, of moet je juist negatief zijn iedereen verwijten ze veroordelen en ze haten en gevoelens van jaloezie hebben?
Denk na, voor je het weet ga je de fout in en dan heb je spijt.
Positiviteit, in ons leven zijn we alleen jij en ik in onze kleine zone, laten we met positiviteit die kleine zone vullen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:17 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Laat ik inderdaad eens positief gaan denken.
Goed dat je me hier zo op wijst, het moet maar eens afgelopen zijn met dat gezeur van mij.
Eensch. Sponge heeft gelijk. Laat die positieve energie door je aderen stromen, beetje heroïne erbij en bam. Daar ga je.quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:17 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Laat ik inderdaad eens positief gaan denken.
Goed dat je me hier zo op wijst, het moet maar eens afgelopen zijn met dat gezeur van mij.
Mooi gesproken.quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:17 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Positiviteit, in ons leven zijn we alleen jij en ik in onze kleine zone, laten we met positiviteit die kleine zone vullen.
Ik werk soms smorgens vrijwillig in het bejaardenhuis dan breng ik mensen hun eten, en daarna poets ik de kantine.quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:18 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Mooi gesproken.
Maar waar haal jij al die wijsheid vandaan?
En wat doe jij eigenlijk in het dagelijkse leven spongeboss? Het verbaasd me keer op keer dat je met die mooie opmerkingen komt.
Wellicht had je dan wat eerder moeten beginnen met je studie. Je hekelt hem omdat hij jou je eraan herinnert wat een mislukkeling jij bent.quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:50 schreef jantjevertonghen het volgende:
Het neemt ook alle motivatie weg als zon jong balletje je de les leert
Nou zeg ik heb maar twee jaar verkloot. Motorbloempje wel vier studies.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wellicht had je dan wat eerder moeten beginnen met je studie. Je hekelt hem omdat hij jou je eraan herinnert wat een mislukkeling jij bent.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:47 schreef HPLC het volgende:
Tering, wat een aidsuser dit
Donder eens op met je kutklachten, pauper
quote:
Dus je bent nu 18-20?quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:10 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Nou zeg ik heb maar twee jaar verkloot. Motorbloempje wel vier studies.
En je vindt nu dus dat je beter/volwassener bent dan het kereltje van 19 dat jou iets bijbrengt? Dat kereltje heeft tenminste al iets gedaan met zijn leven.quote:
ik voel me vooral een oude loser die bijna 21 is en te oud om te starten met uni.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:16 schreef Myrr het volgende:
[..]
En je vindt nu dus dat je beter/volwassener bent dan het kereltje van 19 dat jou iets bijbrengt? Dat kereltje heeft tenminste al iets gedaan met zijn leven.
Nou, dat dan weer niet. Je hebt echter geen enkel recht om af te geven op iemand die een jaartje jonger is en die blijkbaar voldoende heeft opgestoken om jou daarin bij te mogen brengen. En met je 20 ben je echt nog verre van volwassen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:18 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
ik voel me vooral een oude loser die bijna 21 is en te oud om te starten met uni.
Ik ben gewoon gefrustreerd, thats itquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou, dat dan weer niet. Je hebt echter geen enkel recht om af te geven op iemand die een jaartje jonger is en die blijkbaar voldoende heeft opgestoken om jou daarin bij te mogen brengen. En met je 20 ben je echt nog verre van volwassen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
Ben ook 23 (bijna 24).. in dit geval had ik geen zin om toe te geven dat ik al zoveel jar verkloot hebquote:
Gewoon met matties from the hood lekker jointje gaan roken om eroverheen te komen!quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:03 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ben ook 23 (bijna 24).. in dit geval had ik geen zin om toe te geven dat ik al zoveel jar verkloot heb
Wat maakt leeftijd uit? Met mijn leeftijd had Alexander de halve wereld al veroverd.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:45 schreef vera166 het volgende:
Ik voel me aangesproken![]()
Ik ben ook mentor en begeleid mensen die minimaal 20 zijn en ik ben 18
Dat is niet op de uni dus dat boeit niet.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:45 schreef vera166 het volgende:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:17 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Dat is niet op de uni dus dat boeit niet.
Je doet toch wat het beste voor ze is? Of laat ze doen wat het beste voor ze is?quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:22 schreef vera166 het volgende:
[..]maar ik zit er niet mee want ze moeten doen wat ik zeg. Net als jij met die kerel van je
Indd domme Vera: Doe wat goed voor zr is ipv genieten van je hoopje macht.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:24 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je doet toch wat het beste voor ze is? Of laat ze doen wat het beste voor ze is?
Andere niet dom noemen, overigens weet jij niet wat zij doet. Ze geniet wellicht helemaal niet van de macht, je doet aannames. Misschien beter om je excuses aan te bieden als ik die suggestie mag doen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:39 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Indd domme Vera: Doe wat goed voor zr is ipv genieten van je hoopje macht.
Ik ben best begaan met ze hoorquote:Op zaterdag 13 september 2014 11:24 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je doet toch wat het beste voor ze is? Of laat ze doen wat het beste voor ze is?
Dan is er geen probleem.quote:
Ik deel mijn bed met 4 kussens en een teddybeer. De teddybeer ligt waar ik wil dat hij ligt dus opzich kun je dan zeggen dat ik dominant benquote:
Kein problem, maar je doet het gewoon prima. Hun eigen dingen regelen, daar zouden ze jou niet voor nodig moeten hebben als ze zich schamen dat een jonger persoon ze erop moet wijzen, dan ligt dat niet aan jou. Immers als zij dat standaard zouden doen hoefde je ze niet veel bij te brengen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:10 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ja ik drukte te vroeg op zend per ongeluk
En als je s'ochtends wakker wordt en hij ligt ineens ergens anders krijgt hij dan ook straf?quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:11 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik deel mijn bed met 4 kussens en een teddybeer. De teddybeer ligt waar ik wil dat hij ligt dus opzich kun je dan zeggen dat ik dominant ben
Ja dan hij een zure straf.. dan moet hij onder de dekens kruipen en smerige dingen doenquote:Op zaterdag 13 september 2014 12:13 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
En als je s'ochtends wakker wordt en hij ligt ineens ergens anders krijgt hij dan ook straf?
quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:15 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ja dan hij een zure straf.. dan moet hij onder de dekens kruipen en smerige dingen doen
quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:02 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Spongeboss,
Voor de grap probeerde ik een beetje aan jouw kant te staan in discussies maar nu trek ik me terug.
Je bent echt een enge vent met hele bizarre enge teksten en nog idiotere opvattingen.
Daarbij lijk je soms ook wel wat treurig met je hoerentopics etc. en vooral hypocriet:
Je probeert de geweldige brave hendrik uit te hangen maar denkt ondertussen aan hoeren etc.
Je spoort echt niet, en laat je alsjeblieft nakijken bij een psycholoog voordat je rare dingen gaat doen ofzo (Geen idee wat). Verder hoop ik dat je niet teveel tegen me praat want ik heb geen zin in je onzinverhalen.
Hij zegt me net dat ie 30 voor je over heeftquote:Op zaterdag 13 september 2014 12:18 schreef BozeHaas het volgende:
hey vera spongeboss noemt je een hoer pik je dat
quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:20 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Hij zegt me net dat ie 30 voor je over heeft
quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:18 schreef BozeHaas het volgende:
hey vera spongeboss noemt je een hoer pik je dat
Ik heb Vera geen hoer genoemd, Jantje verweet het mij dat ik aan hoeren etc dacht, als je goed kijkt is etc ook dik-gedrukt en daar gaat het me om. Hij dacht nu aan vieze dingen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:20 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Hij zegt me net dat ie 30 voor je over heeft
Waarom zit jij de hele dag op fok! Alsof je dan de wereld beter maakt.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:21 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Ik heb Vera geen hoer genoemd, Jantje verweet het mij dat ik aan hoeren etc dacht, als je goed kijkt is etc ook dik-gedrukt en daar gaat het me om. Hij dacht nu aan vieze dingen.
Tja... waarom?quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:24 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Waarom zit jij de hele dag op fok! Alsof je dan de wereld beter maakt.
dan smijt ik hem mijn kamer door en laat hem alle hoeken zien.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:13 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
En als je s'ochtends wakker wordt en hij ligt ineens ergens anders krijgt hij dan ook straf?
:$quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:51 schreef vera166 het volgende:
[..]
dan smijt ik hem mijn kamer door en laat hem alle hoeken zien.
Het is zijn geval, penis, dus gewoon jouw.quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:47 schreef 44rdbei het volgende:
Leeftijd zegt niet alles.
Zeker niet in jou geval jantje.
Ah, jij bent dat onzekere mannetje, niet?quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:18 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
ik voel me vooral een oude loser die bijna 21 is en te oud om te starten met uni.
Verkloten voor wat? Dat je zsm geld kan verdienen ofwa?quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:03 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ben ook 23 (bijna 24).. in dit geval had ik geen zin om toe te geven dat ik al zoveel jar verkloot heb
Wauw, wat ben jij volwassen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:45 schreef vera166 het volgende:
ik heb medelijden met hemquote:Op zaterdag 13 september 2014 12:51 schreef vera166 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:51 schreef vera166 het volgende:
[..]
Deal with it!!!quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:45 schreef jantjevertonghen het volgende:
Ik word hier begeleid door een mentor die 1 jaar jonger is dan ik ben.
Nee dat valt wel mee eigenlijk. Wel bedanktquote:Op zaterdag 13 september 2014 13:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wauw, wat ben jij volwassen.
Wanneer gaan we het ijs nou eens eten.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:27 schreef vera166 het volgende:
[..]
Nee dat valt wel mee eigenlijk. Wel bedankt
Als je chronisch aardig bentquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wanneer gaan we het ijs nou eens eten.
Je moest eens weten hoe ik jou volgquote:Op zaterdag 13 september 2014 17:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Shit, je volgt me. Tegen jou ben ik altijd aardig.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:36 schreef vera166 het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe ik jou volg
Als je hulp zoekt ik kan je helpen, om zo onbuigzaam als een himalaya berg te zijn.quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]![]()
Kut, voortaan maar proberen mijn goede kant te laten zien, al is dat nagenoeg onmogelijk op dit forum.
Maar Sponge, ik ben helemaal niet zo serieus als jij.quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:45 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Als je hulp zoekt ik kan je helpen, om zo onbuigzaam als een himalaya berg te zijn.
Het eerste dat ik je ga leren is de mantra van mededogen: Om mani padme hum
Hmm ja.... Misschien niet, maar mocht je hulp zoeken!quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar Sponge, ik ben helemaal niet zo serieus als jij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |