abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144447226
Zoals de TT al zegt wil ik graag een nieuwe radio in mijn auto zetten, het gaat om een cuore uit 2008. De radio die er nu in zit werkt niet goed meer (en bevat zelfs een casette station). Deze radio is echter vrij groot, en de gangbare autoradios van nu zijn een stuk kleiner. Hoe kan ik dit oplossen? of hou ik dan een gapend gat over :?.

Hoop dat het een beetje duidelijk is!
Op vrijdag 30 juli 2004 13:25 schreef Houzer het volgende:
Hanzel is zo'n knuffelnewbie O+
  vrijdag 12 september 2014 @ 10:04:42 #2
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_144447408
niet duidelijk

is het een inbouw radio(paneel) of nog ouderswets een unit los

een foto zou handig zijn
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  vrijdag 12 september 2014 @ 10:32:11 #3
141593 GTIMk1
Wauw! Ik hier
pi_144447954
Even op Google gekeken, lijkt op een inbouw radio in dubbel-din. Zie echter ook wat Cuore's met een enkel din-radio, en daaronder een bakje.
Lijkt dus wel te kunnen, maar zou voor de zekerheid even langs de dealer rijden.
pi_144448007
Je zal een frame moeten kopen waar een 1-din radio in kan. Rij eens langs een autoradiowinkel, die kunnen je wel snel helpen.

Maar wtf, een auto uit 2008 met een cassettedek????
pi_144461157
Bij de.dealer kun je een single Din console kopen. Je sloopt de oude zooi eruit, schroef dat montagedeel eruit, die single console erin en je kunt er zo een normale radio in bouwen. Je kunt er misschien ook een dubbel Din apparaat inbouwen, maar die zijn vaak toch wel wat prijziger. Geen sjinese zooi nemen, want dat zuigt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_144500386
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 september 2014 18:10 schreef Sounddragon het volgende:
Bij de.dealer kun je een single Din console kopen. Je sloopt de oude zooi eruit, schroef dat montagedeel eruit, die single console erin en je kunt er zo een normale radio in bouwen. Je kunt er misschien ook een dubbel Din apparaat inbouwen, maar die zijn vaak toch wel wat prijziger. Geen sjinese zooi nemen, want dat zuigt.
Welke dealer?

Dit merk is er niet meer in Nederland :P
pi_144500924
quote:
[img]http://i.fokzine.[url]http://www.daihatsu.nl/dealers.html[/url]net/p/10s.gif[/img] Op zaterdag 13 september 2014 22:38 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Welke dealer?

Dit merk is er niet meer in Nederland :P
Er zijn vast nog toko's die dat soort spul op voorraad hebben.

Trouwens...
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')