quote:Op vrijdag 12 september 2014 06:56 schreef PausNicolaas het volgende:
Redelijke grap. 1,54 glimlach gegeven.
quote:
Je bent jaloersquote:Op vrijdag 12 september 2014 09:36 schreef voederbietel het volgende:
Ik geloof echt geen flikker van dit verhaal.
Kijk jij hebt overduidelijk geen inzicht in RuneScape. Als zij geen ovl kan maken dan mag ze niet mee naar Vorago en kunnen we moeilijk samen zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:45 schreef Spongeboss het volgende:
Waarom maakt het uit wat haar level is? Waarom zou je je daar iets van aantrekken, wil je zeggen dat dat belangrijk is? Liefde is diepte en diepgang, niet oppervlakkigheid, je druk maken om wat andere denken. Denk je echt dat je een goeie man voor die vrouw kan zijn als je je ervoor schaamt om naast haar te lopen of als je op haar neerkijkt, denk je dan een goeie vriend te kunnen zijn?
Ik vertrouw erin dat je haar goed behandeld, en respecteert.
Waarom moet je perse naar Vorago, waarom help je haar niet een ovl te maken? Waarom ga jij niet een skill trainen en zij die herblist dingen?quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:03 schreef GhpH het volgende:
[..]
Kijk jij hebt overduidelijk geen inzicht in RuneScape. Als zij geen ovl kan maken dan mag ze niet mee naar Vorago en kunnen we moeilijk samen zijn.
Haar cooking level is wel hoog ^.^
mag jij eigenlijk wel zelfstandig naar een club , gaytje?quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:03 schreef GhpH het volgende:
[..]
Kijk jij hebt overduidelijk geen inzicht in RuneScape. Als zij geen ovl kan maken dan mag ze niet mee naar Vorago en kunnen we moeilijk samen zijn.
Haar cooking level is wel hoog ^.^
Weet je zeker dat het niet je nicht was in de club?quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:40 schreef GhpH het volgende:
[..]
Je bent jaloers
Nice lvl 1 herblore bietel
Met nadruk op flikker.quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:36 schreef voederbietel het volgende:
Ik geloof echt geen flikker van dit verhaal.
Omdat Vorago zo'n beetje the boss of all bosses is. Overloads maken kan je niet mee assisten, ik kan haar wel financieren maar dan krijg je golddigger effect.quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:10 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Waarom moet je perse naar Vorago, waarom help je haar niet een ovl te maken? Waarom ga jij niet een skill trainen en zij die herblist dingen?
Nicht =/= incest volgens de rednecks.quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet je nicht was in de club?
Je hebt geen poot om op te staan.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:24 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nicht =/= incest volgens de rednecks.
Je kan met haar trainen en dungeons doen zodat ze het geld eerlijk verdient.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:23 schreef GhpH het volgende:
[..]
Omdat Vorago zo'n beetje the boss of all bosses is. Overloads maken kan je niet mee assisten, ik kan haar wel financieren maar dan krijg je golddigger effect.
Ik heb er 2. Ik heb benenquote:Op vrijdag 12 september 2014 11:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je hebt geen poot om op te staan.
Runescape is vooral grinden als het om levels gaat. Het enige wat je zou kunnen doen is ernaast staan. Met gathering skills zoals Woodcut, Fish & Mining loop je elkaar alleen maar ander de voeten, en dat zijn skills die geld maken.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:33 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je kan met haar trainen en dungeons doen zodat ze het geld eerlijk verdient.
Dat niet snappenquote:Op vrijdag 12 september 2014 11:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken.
Je kan wel samen hogoblins farmen en big bones verzamelen in de ijs grot. Of je kan met whisper praten of skype terwijl jij mined en zij de rest doet.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:35 schreef GhpH het volgende:
[..]
Runescape is vooral grinden als het om levels gaat. Het enige wat je zou kunnen doen is ernaast staan. Met gathering skills zoals Woodcut, Fish & Mining loop je elkaar alleen maar ander de voeten, en dat zijn skills die geld maken.
Ik was in Nederland, zij was de uitwisselingsstudent hier.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:36 schreef corehype het volgende:
Zweden
Je gaat daar toch ook niet clubben met al die autisten
Nou zó erg is het nou ook niet gesteld met haar. Dat zijn flut moneymakings. Misschie eens meenemen naar Graardor.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:36 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je kan wel samen hogoblins farmen en big bones verzamelen in de ijs grot.
Het is dan ook wel vreemd. dat geld en financieel gewin op plek één komt, en de potentiële liefde op de laatste plek.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:40 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nou zó erg is het nou ook niet gesteld met haar. Dat zijn flut moneymakings. Misschie eens meenemen naar Graardor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |