Ja oke maar de reacties in die post zijn gewoonweg zieligquote:Op donderdag 11 september 2014 23:19 schreef Woelwater het volgende:
wil je nog wel eens horen als zo'n kutbeest je kind op eet.
Ik doe een hoge opleiding he, ik kan dat best.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:19 schreef hoink581 het volgende:
Eindelijk eens een normaal topic van jouw hand.
Het gaat voornamelijk op de manier van opvoeden.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:20 schreef .sfinx het volgende:
Pitbulls zijn dan ook tokkiehonden. Zeg maar de Marokkaan van het hondenras.
Nu ga je weer terug naar het randje.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:20 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik doe een hoge opleiding he, ik kan dat best.
quote:Op donderdag 11 september 2014 23:19 schreef hoink581 het volgende:
Eindelijk eens een normaal topic van jouw hand.
Onzin. Bepaalde rassen zijn gewoon vals, dat is hun instinct.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:20 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Het gaat voornamelijk op de manier van opvoeden.
Als je een pitbull kut opvoed, ja dan gaat ie bijten.
Dan was die hond blijkbaar slecht opgevoed. Niet zo erg dus.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:20 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Het gaat voornamelijk op de manier van opvoeden.
Als je een pitbull kut opvoed, ja dan gaat ie bijten.
Is dat de schuld van die hond dan?quote:Op donderdag 11 september 2014 23:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan was die hond blijkbaar slecht opgevoed. Niet zo erg dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
Hoezo hebben dieren geen ziel?quote:Op donderdag 11 september 2014 23:24 schreef blek het volgende:
God heeft de dieren geen ziel gegeven. Je kan ze dus gewoon als dingen beschouwen.
quote:Op donderdag 11 september 2014 23:23 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Is dat de schuld van die hond dan?
Dan moet je die tokkies afknallen. Onee dat kan niet, want dat zijn mensen en die zijn superieur aan alles
Je moet niemand afknallen tenzij je jezelf moet verdedigen. Goed gehandeld van die agent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiteindelijk is de eigenaar van de hond degene die fout is geweest. Niet de hond en niet de agent.
gister toen ik in je zusje zat beschouwde ik haar ook als een dingquote:Op donderdag 11 september 2014 23:24 schreef blek het volgende:
God heeft de dieren geen ziel gegeven. Je kan ze dus gewoon als dingen beschouwen.
Interactie of niet. Volgens de bijbel, gods woord dus, hebben ze geen ziel.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:24 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Hoezo hebben dieren geen ziel?
Niet alle dieren hebben (waarschijnlijk) zon zelfbewustzijn als de mens, maar er zijn ook genoeg die wel gericht interactie kunnen vertonen met hun omgeving en mensen.
Het is wel een beest dat je liefde kan geven. Een hond ziet je niet zozeer als zijn baas, maar ook als zijn maatje en groepsgenoot. Niet uit pure noodzaak omdat jij hem eten geeft, maar ook omdat hij om je 'geeft'.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:25 schreef ecktebaas123 het volgende:
Honden zijn prima om te hebben als waakhond of blindengeleidehond, maar om dat beest de hele dag te knuffelen en te zoenen vind ik kansloos. En het is en blijft een beest, stel je hebt een baby van 1 , zijn zat gevallen geweest waarin de hond het kind doodbijt.
Dat beest wilde alleen maar even spelen.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:25 schreef ecktebaas123 het volgende:
Honden zijn prima om te hebben als waakhond of blindengeleidehond, maar om dat beest de hele dag te knuffelen en te zoenen vind ik kansloos. En het is en blijft een beest, stel je hebt een baby van 1 , zijn zat gevallen geweest waarin de hond het kind doodbijt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |