Nog altijd beter dan voor die overvallers in Deurne toen. Dan is een hond toch echt meer waard.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:08 schreef ecktebaas123 het volgende:
In wat voor land leven we waar een stille tocht word gehouden voor een hond
Ik vind het wel nice dat dat lelijke kk beest gewoon kapot geschoten is, is hetzelfde als een rat, niemand jankt daaromquote:Op donderdag 11 september 2014 23:10 schreef PausNicolaas het volgende:
Honden hebben ook een leven kut ts
mag mensen echt niet die niet om dieren geven. Welke 'levensbeschouwing' je ook hanteert, dieren zijn altijd waardevolle creaturen.
dieren zijn dieren , ze zijn er om opgegeten te worden of om ter werk gesteld te worden. Jij bent zeker ook zo een tokkie die het geen reet boeit als je een kind op je motorkap krijgt maar zodra je een hond aanrijdt in tranen uitbarst. Je zoent je honden ook zekerquote:Op donderdag 11 september 2014 23:10 schreef PausNicolaas het volgende:
Honden hebben ook een leven kut ts
mag mensen echt niet die niet om dieren geven. Welke 'levensbeschouwing' je ook hanteert, dieren zijn altijd waardevolle creaturen.
quote:Op donderdag 11 september 2014 23:12 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik vind het wel nice dat dat lelijke kk beest gewoon kapot geschoten is, is hetzelfde als een rat, niemand jankt daarom
Ik heb geen hond gehad. Tevens wel ratten en toen die doodgingen moest ik daar wel om huilen.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:13 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
dieren zijn dieren , ze zijn er om opgegeten te worden of om ter werk gesteld te worden. Jij bent zeker ook zo een tokkie die het geen reet boeit als je een kind op je motorkap krijgt maar zodra je een hond aanrijdt in tranen uitbarst. Je zoent je honden ook zeker
Dat hoeft ook weer nietquote:Op donderdag 11 september 2014 23:14 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Idd, gewoon aan de andere honden voeren toch?
fkking geilquote:Op donderdag 11 september 2014 23:17 schreef Flitskikker het volgende:
[ afbeelding ]
Terechte klacht.
Tokkiesquote:Op donderdag 11 september 2014 23:17 schreef Flitskikker het volgende:
[ afbeelding ]
Terechte klacht.
Ik heb eens zo'n debiel met een kleine kutkeffer gehad die maar een beetje bleef staan roepen terwijl dat keffertje van haar achter me aan rende tot twee straten verder.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:17 schreef ecktebaas123 het volgende:
Spuughekel aan wilde kuthonden. Komen ze al blaffend met hun tanden uitgestoken op je afrennen dan hoor je dat tokkiebaastje in de achtergrond schreeuwen dat ie wilt spelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |