Eerst volgende week afwachtenquote:Op donderdag 11 september 2014 22:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Door Coosje moet nu een rode streep Geo
Ze had er ook maar 2 of 3 gepakt he. Ze zat lang vast in de modder, maar dat merk je niet zo als je de aflevering zit te kijken.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zorgt er mee dat degenen die na jou moeten geen enkele tijd hebben om stemmen te pakken.
Dus een naaier. Ze had er ook twee kunnen pakken en de rest kunnen laten ipv 7.
quote:Op donderdag 11 september 2014 22:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eerst volgende week afwachtenvertrouw ze niet
Kruis dan ancilla ook wegquote:Op donderdag 11 september 2014 22:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Koosje is echt weg
Daar kan nog een twist mee komen. Koosje is weg vanwege haar gezondheid.quote:
Wil jij in Coosje haar doosje?quote:Op donderdag 11 september 2014 23:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daar kan nog een twist mee komen. Koosje is weg vanwege haar gezondheid.
Loek at mequote:Op donderdag 11 september 2014 23:03 schreef Roguee het volgende:
Krystl mag er volgende week uit. En i love Loek! Die naam alleen al.
Nah, dat er weer een twist komt lijkt me nu niet. Ze zeiden echt heel stellig dat ze echt naar huis moest. Als er nu nog een twist in zit is het wel echt slecht.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daar kan nog een twist mee komen. Koosje is weg vanwege haar gezondheid.
Ik heb humberto niet gezien?? En waar is remy in dit lijstje?quote:Op donderdag 11 september 2014 22:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Koosje is echt weg
Oooooh, ja zo ver keek ik nietquote:Op donderdag 11 september 2014 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kooijemans zit in het programma Bluf, wat op dit moment te zien is op RTL5.
Je denkt dat ze acteerde ?quote:Op donderdag 11 september 2014 22:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eerst volgende week afwachtenvertrouw ze niet
Dit viel me vooral op bij die meid van Pownews. man man man wat zag ze er anders uit zonder makeup.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
BabeKind ziet er niet uit, zonder make-up al helemaal niet.
Zogezegd grappigquote:Op donderdag 11 september 2014 23:09 schreef shibal het volgende:
[..]
Ik heb humberto niet gezien?? En waar is remy in dit lijstje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |