Blik op de weg te snel af!
Ze zeggen ook nog op t einde "Besloten wordt de achtervolging te staken; het wordt té dol".
Man, geef toch toe dat die M5 je het licht uit de ogen rijdt...big time!!!
quote:Heb je misschien een mirror? Ik krijg 'm niet echt binnen en ben wel erg geinteresseerd...
Op zaterdag 26 oktober 2002 16:37 schreef Robbel het volgende:
VROEM!!!!Blik op de weg te snel af!
Ze zeggen ook nog op t einde "Besloten wordt de achtervolging te staken; het wordt té dol".
quote:[offtopic[ wat is dat toch voor een usericons
quote:Das JOS uit Debiteuren Crediteuren!
Op zaterdag 26 oktober 2002 16:43 schreef F1908 het volgende:[..]
[offtopic[ wat is dat toch voor een usericons
[/offtopic]
quote:Hmm, neuj. Krijg m ineens ook niet meer binnen.
Op zaterdag 26 oktober 2002 16:42 schreef JeOma het volgende:[..]
Heb je misschien een mirror? Ik krijg 'm niet echt binnen en ben wel erg geinteresseerd...
quote:Kan iemand ff mirror maken?
Op zaterdag 26 oktober 2002 16:46 schreef firstwollie het volgende:
link werkt niet echt, hij blijft bij mij steken op waiting for reply
quote:je moet gewoon eventjes wachten, ik denk dat er maar een bepaald aantal gebruikers mogen downloaden
Op zaterdag 26 oktober 2002 16:53 schreef Poogie het volgende:
link doet het hier ook nie echt
quote:jah nu doet ie het wel, met Download accelerator 60 kb/sec
Op zaterdag 26 oktober 2002 16:54 schreef firstwollie het volgende:[..]
je moet gewoon eventjes wachten, ik denk dat er maar een bepaald aantal gebruikers mogen downloaden
m5 <-> tuned Supra , misschien wat eerlijekr ^^
quote:ik download van kazaa met 40kb/sec, misschien even find more sources doen?
Op zaterdag 26 oktober 2002 17:07 schreef SterkStaaltje het volgende:
Kazaa is ie ook te vinden zie ik net.... (1.87kb, ook geen feest!)
quote:M5 is sowieso niet te vergelijken met een Volvo T5. Niet alleen qua prijsklasse.
Op zaterdag 26 oktober 2002 17:03 schreef TroyK het volgende:
eventjes tussendoor:
die Volvo v70 R is ook echt een leuke auto (250 pk)
maar niet echt te vergelijken met een m5 qua prijsklasse,m5 <-> tuned Supra , misschien wat eerlijekr ^^
quote:Maar z'n rijbewijs kan hij houden. Dat is veel belangrijker. Bovendien maakt zo'n boete je niet zoveel uit als je zo'n auto kunt betalen.
Op zaterdag 26 oktober 2002 17:17 schreef UberPhreak het volgende:
die gast heeft wel een vette boete gehad
quote:Ja, een boete in guldens, dus dat filmpje is al effe oud.
quote:Dacht je dan dat die stumpers van Bodw ook in een M5 zaten dan ?
Op zaterdag 26 oktober 2002 17:23 schreef F1908 het volgende:
Ze konden die M5 simpelweg niet bijhouden, "besloten de achtervolging te staken" kom op zeg
quote:Schikkingsvoorstel van 7500 gulden, peanuts als je zo'n auto kunt betalen. En z'n rijbewijs mag hij houden.
quote:Dat doen ze toch ook?
En de eigenaar van de auto heeft fanmail uit Leeuwarden ontvangen. Of'ie even 7500 guldens wil overmaken naar die fanclub
quote:Z'n rijbewijs mag'ie houden, die mazzel heeft'ie wel
Op zaterdag 26 oktober 2002 18:15 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Schikkingsvoorstel van 7500 gulden, peanuts als je zo'n auto kunt betalen. En z'n rijbewijs mag hij houden.
En 7500 gulden is wel veel geld, als dat je bruto maandsalaris is krijg je op jaarbasis 90.000 gulden. En al is het een half maandsalaris, dan nog merkt'ie dat wel even
quote:Hehe, lol. Thanks, anyway.
Op zaterdag 26 oktober 2002 18:52 schreef ACT-F het volgende:[..]
Hier is hij dan, de mirror:
*klik op de mirror om te downloaden*
quote:Creative Mind!
Op zaterdag 26 oktober 2002 18:52 schreef ACT-F het volgende:[..]
Hier is hij dan, de mirror:
*klik op de mirror om te downloaden*
Dat was ook wel bruut. En het commentaar later van de ferrari eigenaar. Jha hee hallo heb je die motor zien liggen? op de snelweg kom ik niet verder dan de 2de versnelling als ik wil. Dus ik moet even de motor door smeren. En hier was niets te doen dus ik dacht. Tjop tjop effe gasen
quote:wat wil je met een goeie 400pk
Op zondag 27 oktober 2002 15:30 schreef jackson het volgende:
Onbegrensd die M5 ofniet ? Want die teler van die volvo staat al in het niets te wijzen! En 240 geijkte kilometers is echt niet mis hoor. En die BMW zou dan 250km per uur moeten lopen ... die bmw loopt opzich niet vreselijk ver uit. Dus ik weet nie psies hoe het zit, iemand ideeen ?
quote:Inderdaad, bij Need 4 Speed zeggen ze ook de hele tijd van die smoesjes, terwijl ze me gewoon niet bij kunnen houden
Op zaterdag 26 oktober 2002 17:23 schreef F1908 het volgende:
Ze konden die M5 simpelweg niet bijhouden, "besloten de achtervolging te staken" kom op zeg
quote:en 500nm koppel (uit me hoofd ... kan er naast zitten)
Op zondag 27 oktober 2002 15:38 schreef -roys- het volgende:[..]
wat wil je met een goeie 400pk
quote:Ik rij toch liever in een BMW M5 dan dat ik achter me pc zit
Op zondag 27 oktober 2002 15:47 schreef Youssef het volgende:[..]
Inderdaad, bij Need 4 Speed zeggen ze ook de hele tijd van die smoesjes, terwijl ze me gewoon niet bij kunnen houden
quote:Behalve als de cops in hun Lamborghini Murcielago rijden....
Op zondag 27 oktober 2002 15:47 schreef Youssef het volgende:[..]
Inderdaad, bij Need 4 Speed zeggen ze ook de hele tijd van die smoesjes, terwijl ze me gewoon niet bij kunnen houden
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 14:35 schreef killerb het volgende:[..]
Ik rij toch liever in een BMW M5 dan dat ik achter me pc zit
Wat was dat nou voor domme reactie
quote:Hmm, toch niet hoor. ALs je verder bent in het spel dan houden ze je ook nog maar net bij...
Op maandag 28 oktober 2002 15:24 schreef JeOma het volgende:[..]
Behalve als de cops in hun Lamborghini Murcielago rijden....
quote:De pot verwijt de ketel
Op maandag 28 oktober 2002 15:24 schreef Youssef het volgende:[..]
Wat doe je dan ook achter je PC? Ik neem aan dat je zuipen, feesten en neuken ook leuker vind?
Wat was dat nou voor domme reactie
quote:Kleingeld voor diegene die een M5 kan betalen
Op maandag 28 oktober 2002 15:58 schreef blackie007 het volgende:
alleen was de bekeuring niet mis.
quote:Dat zou ik niet zeggen...
Op maandag 28 oktober 2002 22:33 schreef Public Enemy het volgende:[..]
Kleingeld voor diegene die een M5 kan betalen
quote:Weet je wat een M5 kost, een paar ton, dan draai je je hand niet om voor 7 ruggen. kleingeld is het misschien net niet meer, maar je mist het niet.
Op maandag 28 oktober 2002 22:45 schreef SwissCom het volgende:[..]
Dat zou ik niet zeggen...
Maar 't is gewoon het beste alternatief.
quote:Ik weet verdomd goed wat een M5 kost. En ik weet ook hoe mensen die zoveel geld hebben over geld denken. Ze beschouwen het absoluut niet als kleingeld.
Op maandag 28 oktober 2002 22:49 schreef Public Enemy het volgende:[..]
Weet je wat een M5 kost, een paar ton, dan draai je je hand niet om voor 7 ruggen. kleingeld is het misschien net niet meer, maar je mist het niet.
(alhoewel zo'n adrenaline kick ook wel leuk is )
iemand suggestie ?
quote:ehm... dude, dit topic is van 2002! Wat denk je zelf?
Op woensdag 4 februari 2004 20:02 schreef Olivier_B_Bommel het volgende:
waarom kan ik dat filmpje nou niet openen? Op ELKE site niet, niet op deze, niet de mirror, ook niet als je op google zoekt en dan opent.
"Can't reach the file" / "Kan lokatie niet vinden."iemand suggestie ?
quote:En jahoor gevonden
Op woensdag 4 februari 2004 21:15 schreef JaFFe het volgende:
zoek op Kazaa naar M5 chase dan vind je hem zeker
Cool filmpje alleen jammer dat het geluid beetje bagger was...
O, ja, de locatie was de A7 tussen Sappemeer en Nieuweschans
quote:Hoe weet je dit?
Op donderdag 5 februari 2004 04:15 schreef dolfijn999 het volgende:
Trouwens, de achtervolgende (cop) car is een zwarte VW Golf vr6, dus nogal logisch dat die M5 hem eruit trekt.O, ja, de locatie was de A7 tussen Sappemeer en Nieuweschans
quote:Inderdaad ja...
Op donderdag 5 februari 2004 04:15 schreef dolfijn999 het volgende:
Trouwens, de achtervolgende (cop) car is een zwarte VW Golf vr6, dus nogal logisch dat die M5 hem eruit trekt.O, ja, de locatie was de A7 tussen Sappemeer en Nieuweschans
Was die persoon een duitser of een nederlander ? In het geval hij een duitser is zal hij die boete toch niet moeten betalen...
quote:De M5 is/was gewoon een officiele bmw. maar hij wordt nu niet meer gemaakt volgens mij omdat het de m5 was gebasseerd op het oude model vandaar dat hij niet meer op de bmw site staat. Maar er komt vast wel weer een nieuwe BMW M5
Op vrijdag 6 februari 2004 13:14 schreef errorken het volgende:
Hmm, is dat een echte M5 in het filmpje ? Ik wist niet dat een officiele M5 bestond ? Allesinds nooit opgemerkt op de site van bwm (itt de M3)Was die persoon een duitser of een nederlander ? In het geval hij een duitser is zal hij die boete toch niet moeten betalen...
Super stoer filmpje zeg, die politie auto wordt er ff vet uitgetrokken
Pure Power zo'n M5
quote:Tuurlijk wel.. In het buitenland weten ze je ook te vinden hoor...
Op vrijdag 6 februari 2004 13:14 schreef errorken het volgende:Was die persoon een duitser of een nederlander ? In het geval hij een duitser is zal hij die boete toch niet moeten betalen...
Maar zo te zien aan het gele kenteken was het een Nederlander.
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 13:55 schreef Larry101 het volgende:[..]
Tuurlijk wel.. In het buitenland weten ze je ook te vinden hoor...
Maar zo te zien aan het gele kenteken was het een Nederlander.
quote:Die komt er inderdaad en als ik mij niet vergis met een 5 liter V10.
Op vrijdag 6 februari 2004 13:48 schreef MrX1982 het volgende:[..]
De M5 is/was gewoon een officiele bmw. maar hij wordt nu niet meer gemaakt volgens mij omdat het de m5 was gebasseerd op het oude model vandaar dat hij niet meer op de bmw site staat. Maar er komt vast wel weer een nieuwe BMW M5
Super stoer filmpje zeg, die politie auto wordt er ff vet uitgetrokken
Pure Power zo'n M5
quote:Ja natuurlijk was dat een echt BMW M5...
Op vrijdag 6 februari 2004 13:14 schreef errorken het volgende:
Hmm, is dat een echte M5 in het filmpje ? Ik wist niet dat een officiele M5 bestond ? Allesinds nooit opgemerkt op de site van bwm (itt de M3)Was die persoon een duitser of een nederlander ? In het geval hij een duitser is zal hij die boete toch niet moeten betalen...
Hij staat er niet meer op omdat de nieuwe nog uit moet komen. Vermoedelijk een 5,5 L V10
En deze had een mooie 5 liter V8 met 400 peehkaa en 500 nm.
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 17:03 schreef TroyK het volgende:
eventjes tussendoor:
die Volvo v70 R is ook echt een leuke auto (250 pk)
maar niet echt te vergelijken met een m5 qua prijsklasse,m5 <-> tuned Supra , misschien wat eerlijekr ^^
300pk, van de week nog een staan te bewonderen echt geweldig, ook die details ervan.. ganz geil!
Stevie Wonder kan rechtuit net zo hard als de bestuurder van de BMW. Ik ben benieuwd hoe hij scoort als er ook nog bochten gemaakt moeten worden. (of eigenlijk niet ook)
Ik ben ook benieuwd of iedereen hier deze mijnheer nog net zo stoer vindt als hij met die ronduit walgelijke snelheid dwars door de Fiat Pandan van hun vriend / vriendin is gereden.
De BMW zélf is overigens wél helemaal goed
quote:Ja, maar wat heb je aan zo'n bak als je er niet hard mee rijdt.....
Op vrijdag 6 februari 2004 15:28 schreef Captain_Chaos het volgende:
Ik ben niet impressed.Stevie Wonder kan rechtuit net zo hard als de bestuurder van de BMW. Ik ben benieuwd hoe hij scoort als er ook nog bochten gemaakt moeten worden. (of eigenlijk niet ook)
Ik ben ook benieuwd of iedereen hier deze mijnheer nog net zo stoer vindt als hij met die ronduit walgelijke snelheid dwars door de Fiat Pandan van hun vriend / vriendin is gereden.
De BMW zélf is overigens wél helemaal goed
quote:Reken er maar op dat die M5 daar ook prima toe in staat is hoor...
Op vrijdag 6 februari 2004 15:28 schreef Captain_Chaos het volgende:
Ik ben niet impressed.Stevie Wonder kan rechtuit net zo hard als de bestuurder van de BMW. Ik ben benieuwd hoe hij scoort als er ook nog bochten gemaakt moeten worden. (of eigenlijk niet ook)
quote:En een m4 en een m6
Op vrijdag 6 februari 2004 14:58 schreef SuzukiSwift het volgende:[..]
Die komt er inderdaad en als ik mij niet vergis met een 5 liter V10.
quote:m4? als in: m versie van Z4!?
Op zaterdag 7 februari 2004 17:33 schreef Tarantino het volgende:[..]
En een m4 en een m6
quote:Nee, als zijnde 4serie M versie (4-serie, is wat eerder de 3-serie coupe of cabrio was)
Op zaterdag 7 februari 2004 17:34 schreef Xtreem het volgende:[..]
m4? als in: m versie van Z4!?
quote:ei'k dus gewoon de opvolger van de M3... die verdwijnt? Komt er 'toevallig' ook nog een CL concurrent, op basis van de 7 serie?
Op zaterdag 7 februari 2004 17:35 schreef PeuRac het volgende:[..]
Nee, als zijnde 4serie M versie (4-serie, is wat eerder de 3-serie coupe of cabrio was)
quote:Ja de BMW wel, daar twijfel ik geen moment aan... maar haar bestuurder ook ?
Op zaterdag 7 februari 2004 16:43 schreef LordAnger het volgende:[..]
Reken er maar op dat die M5 daar ook prima toe in staat is hoor...
quote:Wat denk je dat de Z 8 was
Op zaterdag 7 februari 2004 17:38 schreef Xtreem het volgende:[..]
ei'k dus gewoon de opvolger van de M3... die verdwijnt? Komt er 'toevallig' ook nog een CL concurrent, op basis van de 7 serie?
quote:en op zichzelf staand model? iig niet op basis van de 7.....
Op zaterdag 7 februari 2004 17:39 schreef PeuRac het volgende:[..]
Wat denk je dat de Z 8 was
quote:Klopt, maar wel de concurrent van de S, maar ik denk niet dat de Z8 een opvolger krijgt btw.
Op zaterdag 7 februari 2004 17:40 schreef Xtreem het volgende:[..]
en op zichzelf staand model? iig niet op basis van de 7.....
quote:concurrent van de S???? denk dat jij de SL bedoelt...
Op zaterdag 7 februari 2004 17:42 schreef PeuRac het volgende:[..]
Klopt, maar wel de concurrent van de S, maar ik denk niet dat de Z8 een opvolger krijgt btw.
quote:Z8 is uit productie omdat die later juist zijn waarde moet behouden, want hoe meer = hoe goedkoper, waarom denk je dat Ferrari's zo duur zijn?
Op zaterdag 7 februari 2004 19:36 schreef leolinedance het volgende:
Ja dat snap ik! Kijk maar eens hoeveel SL's je ziet rijden en hoeveel Z8's...dan snap ik wel dat het niet rendabel is om die z8 te blijven produceren. Ik moet zeggen dat ik qua uiterlijk ook niet zo heel kapot van ben. Maar hij zal vast rijden als tierelier. Maar ik zou dan toch liever voor een 6 serie gaan. Of een SL (of CL). Maar dat zal waarschijnlijk altijd buiten mijn budget blijven liggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |