quote:
Geldt dat ook voor mannen?quote:Op donderdag 11 september 2014 22:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Denk je even in wat een buitenbeentje je je voelt als je uberhaupt nauwelijks klaarkomt.
Ennem, wat betreft haar issues, heb je al eens een tijdje zonder SLS gewassen?
Waarom hou ik zo van je?quote:Op donderdag 11 september 2014 22:25 schreef artelligence het volgende:
Maar weet je, ik ben toch slecht in bed. Dus het maakt niet uit.
quote:Op donderdag 11 september 2014 22:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Denk je even in wat een buitenbeentje je je voelt als je uberhaupt nauwelijks klaarkomt.
Awwww.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
ik wel. Je maakte ruimte...quote:Op donderdag 11 september 2014 22:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ninja edit.Weet niet wat die spatie daar deed.
Ik vermoed dat het enig verband heeft met hoe moeilijk ik het vind om de controle helemaal los te laten.quote:
En als je het zelf doet?quote:Op donderdag 11 september 2014 22:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het enig verband heeft met hoe moeilijk ik het vind om de controle helemaal los te laten.Maar ik maak me er verder niet zo druk om, ik heb niet het gevoel dat ik tekort kom en ik geniet echt wel.
Of nouja, genoot.
Dat is raaaaar... Huisarts en/of kapper al eens om advies gevraagd? Misschien doen ze ergens hoofdhuidanalyse ofzo?quote:Op donderdag 11 september 2014 22:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Awwww.![]()
Klaarkomen is sowieso wel moeilijk hoor.
Ja, ik had een SLS vrije shampoo in gebruik toen ik de roos kreeg. Dus daar ben ik toen direct mee gestopt.
Het is vaak een mentaal dingetje. Als je maar geniet iddquote:Op donderdag 11 september 2014 22:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het enig verband heeft met hoe moeilijk ik het vind om de controle helemaal los te laten.Maar ik maak me er verder niet zo druk om, ik heb niet het gevoel dat ik tekort kom en ik geniet echt wel.
Of nouja, genoot.
Dat dusquote:Op donderdag 11 september 2014 22:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Of nouja, genoot.
Ja, maar ik ga niet graag naar de huisarts. Ben de laatste tijd al zo vaak met iets naar de huisarts geweest. Wilde dit keer even wachten en zelf aankloten.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat is raaaaar... Huisarts en/of kapper al eens om advies gevraagd? Misschien doen ze ergens hoofdhuidanalyse ofzo?
Daar had ik 'vroeger' ook last van. Nu niet meer en dat is echt een heel veel fijner gevoel.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Of nouja, genoot.
quote:
Zou kunnen, natuurlijk.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Of nouja, genoot.
Daar moet je volgens mij gewoon één keer doorheen en daarna gaat het gewoon prima. Ik had dat in het begin ook. Het duurde heel lang voordat ik fatsoenlijk kon masturberen.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]toch een raar gesprek zo. Ja nee, dan heb ik het gevoel dat het te heftig wordt soort van, en dan stop ik. Er blokkeert gewoon iets in mij.
En hoe heb je dat opgelost?quote:Op donderdag 11 september 2014 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar had ik 'vroeger' ook last van. Nu niet meer en dat is echt een heel veel fijner gevoel.
Voor jezelf wel interessant om over die grens te gaan. Leer je lichaam kennenquote:Op donderdag 11 september 2014 22:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]toch een raar gesprek zo. Ja nee, dan heb ik het gevoel dat het te heftig wordt soort van, en dan stop ik. Er blokkeert gewoon iets in mij.
En andersom?quote:Op donderdag 11 september 2014 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou kunnen, natuurlijk.
Er zijn meerdere manieren om te genieten. Al kan het voor de man wel enigszins emasculeerend (wat is het Nederlands?) zijn. Als je vriendin alleen klaar kan komen door middel van 30 cm vibo ofzo.
D'aaw. Als ik mag kiezen kies ik voor hand en tong tegenover vibo hoor.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou kunnen, natuurlijk.
Er zijn meerdere manieren om te genieten. Al kan het voor de man wel enigszins emasculeerend (wat is het Nederlands?) zijn. Als je vriendin alleen klaar kan komen door middel van 30 cm vibo ofzo.
Door een man te treffen die me vertrouwen gafquote:Op donderdag 11 september 2014 22:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En hoe heb je dat opgelost?
Nah, ik wil sowieso wel met een psycholoog gaan praten omdat enige issues. Dus heb de stiekeme hoop dat ik door daaraan te werken op dit vlak ook vooruitgang ga zien.
Je bent daar zeker niet alleen in. Dat je geniet is het belangrijkste.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Of nouja, genoot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |