Sims 1 op de playstation gespeeld hebbenquote:Op donderdag 11 september 2014 22:18 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
Geen Sims 1 voor Playstation 2 spelen
Je leest iets over de Sims 4 en het eerste waar je aan denkt is PC masterrace?quote:
EA is een van de uitgevers waar je je over downloads echt niet schuldig hoeft te voelen. Met hun gare DRM.quote:
Ditquote:Op donderdag 11 september 2014 22:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
EA is een van de uitgevers waar je je over downloads echt niet schuldig hoeft te voelen. Met hun gare DRM.
En hoe doe ik dit dan?quote:Op donderdag 11 september 2014 22:30 schreef robin007bond het volgende:
En waarschijnlijk heb je de crack niet goed toegepast.
Nee, ik lees iets over Origin en dan moet ik direct denken aan hoe kut die extra software is om piraterij tegen te gaan. Gebruikt resources die je had kunnen inzetten voor het spel en het werkt ook nog eens slecht en traag.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je leest iets over de Sims 4 en het eerste waar je aan denkt is PC masterrace?
En wat heeft dat dan met PC masterrace te maken?quote:Op donderdag 11 september 2014 22:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee, ik lees iets over Origin en dan moet ik direct denken aan hoe kut die extra software is om piraterij tegen te gaan. Gebruikt resources die je had kunnen inzetten voor het spel en het werkt ook nog eens slecht en traag.
Uiteindelijk heb je er alleen de eerlijke betaler mee.
Toch niet zo "master".quote:Op donderdag 11 september 2014 22:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
En wat heeft dat dan met PC masterrace te maken?
Master genoeg om schijt te hebben aan debiele DRM's en gewoon die zooi te kraken. Dat TS nou faalt zegt niet wat over PC masterrace als een geheel.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |