SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eenzaampjes klim ik de eenzame berg op!
Doe gastslotje dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
quote:Op donderdag 11 september 2014 21:57 schreef donald_dick het volgende:
Er komt een tank bij een wegversperringahahaha ;DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Ja dat ie opschiet dan.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:57 schreef john-hert het volgende:
[..]
Nee laat die nieuwe ook zijn werk doen
quote:Op donderdag 11 september 2014 21:57 schreef donald_dick het volgende:
Er komt een tank bij een wegversperringXDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha die bakker voor niks al dat werk XDquote:Op donderdag 11 september 2014 22:01 schreef donald_dick het volgende:
Er komt een konijn bij de bakker. Hij vraagt: ‘Bakker, heeft u worteltjestaart?’ De bakker schudt zijn hoofd en teleurgesteld gaat het konijn naar huis.
De volgende dag staat het konijn weer voor de toonbank van de bakker.
‘Bakker, heeft u worteltjestaart?’
Weer moet de bakker nee verkopen en met hangende oren gaat het konijn naar huis. Maar nu is het de bakker genoeg. Hij besluit worteltjestaart te bakken! Het is een heel werk, zeker omdat de bakker het voor het eerst doet. Maar het lukt en nu heeft de bakker worteltjestaart voor als het konijn weer terug komt.
En ja, hoor, de volgende dag is daar het konijn weer en vraagt: ‘Bakker, heeft u vandaag wel worteltjestaart?’
Hierop zegt de bakker trots en blij: ‘Jazeker! Ik heb worteltjestaart!’
Waarop het konijn zegt: ‘Vies hè?’
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eenzaampjes klim ik de eenzame berg op!
Het zal me geen ban opleveren, dus maak je geen zorgen.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:01 schreef deadprez het volgende:
Ik durf niet op die links te klikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zat WEL genoeg koriander in.
Oh ja, valt mee idd.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:04 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Het zal me geen ban opleveren, dus maak je geen zorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |