soweiso heb ik het idee dat ik 's avonds dikker/opgezetter lijk dan 's ochtends. Het voelt nu ook iets minder opgeblazen zeg maar; alsof het meer baby is en minder vetjes/lucht/darmen etc.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:22 schreef Zo�23 het volgende:
DJMO je buik lijkt al wat meer 'tot rust' gekomen zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Thanks! En moeten we echt snel ff koffie doen dusquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Groot maar mooooi! Ik vind het echt zo moeilijk om in te schatten of onze buiken nou zo'n beetje even groot zijn!
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:43 schreef JufMariska het volgende:
De foto's van De Buik-love-shoot volgen nog (ook wel goed om weer 's aan de andere kant te staan, ongedúldig!!) maar hier alvast 2 plaatjes van een vriendin die ook fotografeert en wel weer 's een buik wilde vastleggen ter lering ende vermaeck
Ik vind 'm best groot..
Wauwwwwww zo mooi!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |